חדשה פה

relyr

New member
חדשה פה

היי לכולן, גם אני חד ונקלעתי למצב של חד בעל כורחי, שני בנים בני שנה וחודשיים והכי הכי קשה זה להחליט לבד! כמה זמן קיים הפורום הזה והאם יש פה מישהי המטפלת בהכשרתה בכל נושא ה"לבד"?
 

טרודי

New member
שלום לך

הפורום קיים כבר כמה שנים. לא ידוע לי על מישהי שמטפלת בנושא ה"לבד". כל אחת מתמודדת אחרת, והפורום נותן תמיכה וירטואלית (ולפעמים גם לא וירטואלית). אבל אין כאן הדרכה פורמלית. מציעה לך לשאול גם בפורום "משפחות חד-הוריות", שם מן הסתם יש יותר כאלה ש"נקלעו למצב של חד בעל כורחן", כמוך. יתכן שהן יוכלו להמליץ על מטפלת. בהצלחה!
 

תומילי

New member
לכולנו קשה ברמה כזאת או אחרת

אנחנו נתנו לפורום את השם שלו "יחידנית" = לבד !! אבל כל אחת בדרכה שלה ועם הרבה תמיכה מורלית כאן מצליחה איכשהו להמשיך הלאה. כמובן שהקושי הפיזי גדול יותר כשהם קטנים ועם הזמן קל יותר. ככל שהם גדלים משתנה סוג הקושי (אני אמא לבן 10 +) אבל הניסיון מקל מאד עם השנים. לגבי החלטות לבד, אם יש לך חברה טובה - תתיעצי, אם את סומכת על אמא - תתיעצי, ואני נעזרתי גם בפסיכולוג בעיקר לשאלות בנושאים יותר עקרוניים כמו - פרידות, פחדים, עצמאות, אלימות וכו'. יהיה פ'סדר
 

תומילי

New member
אה כן..

אנחנו (רובנו לפחות..) לא נקלענו בעל כורחנו - בחרנו באופציה היחידנית.
 

lollla

New member
ואו - מניחה שיש לך תאומים - שזה לא

פשוט בכלל!!! מין הסתם את צריכה עזרה זו או אחרת- ואז ה"לבד" נהיה הרבה יותר נוח - ואולי לפעמים גם קצת כיף
אין עם מי לריב , להתבאס שאינו מסכים לדעתך על נושא שקשור לילד שאינו מבין אותך ואת קשייך אני מניחה שיש המון פסיכולוגים שעוסקים בכך לי יש פסויכולוג טוב שאני מכירה - לאו דווקא בנושא הורה יחיד (למרות שלא ברור מסיפוריך אם את הורה יחיד או אם יש אב בתמונה). אם תצטרכי - זלחי לי מסר
 
אנחנו יחידניות מבחירה לא בעל כורחנו

מצטרפת להמלצה של טרודי, אולי תמצאי יותר אמהות במצבך בפורום משפחות חד הוריות. לא ידוע לי על מישהי פה שמטפלת בהכשרתה בנושא ה"לבד".
 
למעלה