ortaltuvi1
New member
חדשה פה ובכלל... ואשמח לעזרה
היי קוראים לי אורטל.. ואחרי כמעט שנתיים שאני רשומה לכמה בלוגים מכאן ועוקבת אחרי העבודות שלכן, החלטתי שאני לוקחת על עצמי לעשות לאח שלי אלבום לרגל התספורת שלו (גיל 3) אח שלי נולד אחרי הרבה שנים של טיפולים , והוא בן אחרי 4 בנות, חשוב לי שזה יהיה משהו מיוחד ומרגש.. אשמח אם תתנו לי רעיונות או תפנו אותי למקומות שהרעיונות נמצאים שם.. שנה טובה אורטל.
היי קוראים לי אורטל.. ואחרי כמעט שנתיים שאני רשומה לכמה בלוגים מכאן ועוקבת אחרי העבודות שלכן, החלטתי שאני לוקחת על עצמי לעשות לאח שלי אלבום לרגל התספורת שלו (גיל 3) אח שלי נולד אחרי הרבה שנים של טיפולים , והוא בן אחרי 4 בנות, חשוב לי שזה יהיה משהו מיוחד ומרגש.. אשמח אם תתנו לי רעיונות או תפנו אותי למקומות שהרעיונות נמצאים שם.. שנה טובה אורטל.