חדשה פה בפורום...מבקשת לשמוע דעתכם..
מה דעתכם? לדעתי יש כמה גישות. אפרט את המקרה וגם את מה שאפשר לעשות, כמובן על פי הבנתי...אשמח לשמוע דעתכם. העניין הוא כזה: הוא במערכת יחסים ארוכה. 3 שנים. הם לא גרים יחד. היא רווקה. הם מכירים ממש במקרה, גרים בשכנות. הוא לא מספר לה על הקשר שלו הקיים. הם מבלים שעות רבות יחד, מדברים על נושאים רבים, צוחקים מלא, כל רגע פנויי הוא איתה, אם הוא לא בעבודה - הוא איתה! אין בינהם שום קשר פיזי. רק סיעור מוחות וגירויי מנטאלי. גם אין גילויי רגשות. פשוט כמו ידידים. כעבור שבועיים הוא מספר על הקשר שלו. הוא פותח את הלב ואומר שהוא ממש ממש ממש לא חשב שזה מה שיקרה, ומתוודה ומספר שהגירוי המנטאלי גבר וכבש אותו. הוא גם אומר שלא תיכנן שיקרה לו דבר כזה...הוא פשוט התאהב! התאהב בה כבן אדם. עוד לפני שהיה בינהם כל מגע פיזי ! הוא מתוודה שהוא הפתיע את עצמו. זה היה ממש אמיתי. פתיחות ושיתוף. היא מקשיבה לו. הוא מתאר את גודל הרגשות שלו אליה. היא פותחת את ליבה ומגלה לו שגם אצלה קרה אותו הדבר. גם לה רגשות חזקים אליו. הוא נבהל! נולדה לה אהבה גדולה. אהבה אמיתית. לא גירויי פיזי - אלא אהבה של לב אל לב. הם לא יודעים מה לעשות. הפרט היחיד שהיא רוצה לדעת "אם טוב לו בקשר הקיים"...הוא מתוודה ואומר שיש הרבה בעיות. במקרה רגיל, היא אמורה להתרחק. אך הלב שלה מעורב חזק ויותר מכל היא רוצה להיות לו ל"חברה" ל"אוזן קשבת" ולתמיכה. הוא מבולבל מאוד! הם מעבירים יחד שבוע נוסף. כל רגע ביחד. גם מתחילים לגעת..קצת חיבוקים ונשיקות סוערות. אך לא מעבר לזה. שניהם מאופקים. הוא מכבד אותה מאוד ולא יגרור אותה למגע פיזי - הוא יודע שזה יכאיב לה יותר היא מפחדת על עצמה - אם תתנה עימו אהבים- יהיה לה קשה יותר להתנתק במידה ולא יהיה שלה לגמרי. עכשיו נשאלות השאלות שנשאלות מתוך נקודת הנחה שהיא ממש ממש ממש מעוניינת בו , לא רוצה לפספס אותו אך גם לא מעוניינת להיות ה"חברה הסודית". האם עליה להתרחק לגמרי ולתת לו להתמודד לבד עם מה שעובר עליו? האם עליה להתרחק כדי לגרום לו לגעגועים ולמחשבות על מה שהוא מאבד? או, אולי עליה להיות לו למשענת דווקא במערבולת בה הוא נתון? אולי עליה דווקא "להישאר בסביבה" כדי שלא יישכח מה היא ומה היא יכולה להיות עבורו? איך עליה לנהוג? מהי דעתכם? תודה! מעניין איך תגיבו.
מה דעתכם? לדעתי יש כמה גישות. אפרט את המקרה וגם את מה שאפשר לעשות, כמובן על פי הבנתי...אשמח לשמוע דעתכם. העניין הוא כזה: הוא במערכת יחסים ארוכה. 3 שנים. הם לא גרים יחד. היא רווקה. הם מכירים ממש במקרה, גרים בשכנות. הוא לא מספר לה על הקשר שלו הקיים. הם מבלים שעות רבות יחד, מדברים על נושאים רבים, צוחקים מלא, כל רגע פנויי הוא איתה, אם הוא לא בעבודה - הוא איתה! אין בינהם שום קשר פיזי. רק סיעור מוחות וגירויי מנטאלי. גם אין גילויי רגשות. פשוט כמו ידידים. כעבור שבועיים הוא מספר על הקשר שלו. הוא פותח את הלב ואומר שהוא ממש ממש ממש לא חשב שזה מה שיקרה, ומתוודה ומספר שהגירוי המנטאלי גבר וכבש אותו. הוא גם אומר שלא תיכנן שיקרה לו דבר כזה...הוא פשוט התאהב! התאהב בה כבן אדם. עוד לפני שהיה בינהם כל מגע פיזי ! הוא מתוודה שהוא הפתיע את עצמו. זה היה ממש אמיתי. פתיחות ושיתוף. היא מקשיבה לו. הוא מתאר את גודל הרגשות שלו אליה. היא פותחת את ליבה ומגלה לו שגם אצלה קרה אותו הדבר. גם לה רגשות חזקים אליו. הוא נבהל! נולדה לה אהבה גדולה. אהבה אמיתית. לא גירויי פיזי - אלא אהבה של לב אל לב. הם לא יודעים מה לעשות. הפרט היחיד שהיא רוצה לדעת "אם טוב לו בקשר הקיים"...הוא מתוודה ואומר שיש הרבה בעיות. במקרה רגיל, היא אמורה להתרחק. אך הלב שלה מעורב חזק ויותר מכל היא רוצה להיות לו ל"חברה" ל"אוזן קשבת" ולתמיכה. הוא מבולבל מאוד! הם מעבירים יחד שבוע נוסף. כל רגע ביחד. גם מתחילים לגעת..קצת חיבוקים ונשיקות סוערות. אך לא מעבר לזה. שניהם מאופקים. הוא מכבד אותה מאוד ולא יגרור אותה למגע פיזי - הוא יודע שזה יכאיב לה יותר היא מפחדת על עצמה - אם תתנה עימו אהבים- יהיה לה קשה יותר להתנתק במידה ולא יהיה שלה לגמרי. עכשיו נשאלות השאלות שנשאלות מתוך נקודת הנחה שהיא ממש ממש ממש מעוניינת בו , לא רוצה לפספס אותו אך גם לא מעוניינת להיות ה"חברה הסודית". האם עליה להתרחק לגמרי ולתת לו להתמודד לבד עם מה שעובר עליו? האם עליה להתרחק כדי לגרום לו לגעגועים ולמחשבות על מה שהוא מאבד? או, אולי עליה להיות לו למשענת דווקא במערבולת בה הוא נתון? אולי עליה דווקא "להישאר בסביבה" כדי שלא יישכח מה היא ומה היא יכולה להיות עבורו? איך עליה לנהוג? מהי דעתכם? תודה! מעניין איך תגיבו.