חדשה כאן...נראה לי שהקימו את הפורום

רעיה30

New member
חדשה כאן...נראה לי שהקימו את הפורום

במיוחד עבורי:):) אני נשואה עם תינוקת בת שנה וילד בן 3 , עובדת הרבה שעות ביום, חוזרת הביתה עיפה עיפה עיפה עיפה אין לי כח לנקות את הבית בסוף היום. בנוסף, בימי שישי בבוקר זה הזמן היחיד שלי לסידורים ולחופש, אז לא בא לי לנקות. ובשבת זה זמן למשפחה אז לא מתאים לנקות. לעוזרת נגמר לי הכסף.. וגם ביום יום, הבית מתבלגן מהר מאוד. הבלאגן ממש מפריע לי בחיי , אבל אני לא מצליחה להגמל מזה. ניסיתי להחליט שכל יום אעשה קצת, אבל אחרי הרבה שעות עבודה , קטנטנים אני פשוט סחוטה... אשמח מאוד מאוד לקבל טיפים
 

רעיה30

New member
10-15 דקות כן...

אבל קחי בחשבון שאין לי עוזרת בית..מה שאומר שאני גם צריכה להספיק לשטוף
 
הי רעיה,אם זה ינחם אותך

אני באותה צרה כמו שלך. עובדת הרבה שעות ואין כסף לעוזרת. מבאס. 15-20 דקות ביום מספיקות רק לשטיפת כלים/ קיפול כביסה.
אני מרגישה כמו עבד של הבית.
 

רעיה30

New member
היי פאני , מרגישה כמוך

מספיקה בערך רק קיפול כביסה ובעלי את הכלים. יש לי 2 קטנטנים בבית, עם אחד שמרטיב כל לילה וצריכה לכבס כל יום מצעים. כך שרק כביסות לוקחות לי יותר מרבע שעה ביום.
 
גם אצלי יש ילדה שמרטיבה כל לילה

ואני צריכה לכבס את המצעים כל יום. אוף
אין לי כוח!
 

nooshP

New member
טוב לשמוע!

אני מקווה שלא נעלבת מהשאלה- פשוט נתקלתי ביותר מידי זוגות שבהם היה ברור שהבעל לא עושה כלום בבית, וזה ממש לא מוצדק לדעתי, ואני שמחה לשמוע שזה לא המצב אצלכם. ולטיפים- יש לי שני רעיונות- 1. כל יום לארגן ולנקות חדר אחר, ולא לנקות את כל הבית בבת אחת. או לחילופין- פשוט לקבוע משימות קטנות, מטלות קטנות לפי הצורך, וככה לא תצטרכי להקדיש כל כך הרבה זמן ברציפות לנקיון, כי הזמן הזה קשה לארגון. כליום תנקי נניח רבע שעה או חצי שעה, מה שנוח ומתאים לך, ובסוף השבוע הבית כבר יראה הרבה יותר טוב! 2. לחסוך בתחומים אחרים ולמצוא תקציב לעוזרת, אולי רק לפעם בשבועיים-שלושה. זה קשה מאוד, כי זה יקר, אבל אולי אפשר לבדוק האם אפשר לחסוך במקום אחר ולסדר את העדיפויות כך שתוכלו לאפשר מנקה. בהצלחה!
 
לא נעלבתי מהשאלה, אבל האמת שבעלי

באמת הרבה פעמים מעצבן אותי כי הוא חושב שהתפקיד שלי זה לנקות והוא צריך לעזור לי כשמתחשק לו. אבל אני די קשוחה איתו ומכריחה אותו לעזור ולנקות גם. זה בא אצלו מהבית, אבא שלו תמיד נח מול הטלויזיה ואמא שלו צריכה לבשל ולנקות. זאת למרות שהיא עובדת משרה מלאה. לא יאומן. עכשיו נזכרתי שעשיתי כביסה והגיע הזמן לתלות אותה אז- יללא ביי!
 

happy mummy

New member
אני כתבתי את זה ולא שמתי לב????

בדיוק , בדיוק , בדיוק באותו מצב (רק שיש לי עוד אחת בת חמש)
 

איילושה

New member
היי גם אני חדשה כאן אבל אצלי הבעיה

היא קצת אחרת. אני לא עובדת, אמא לילד בן חמש וחצי, בת ארבע ובת חמישה חודשים. הארונות אצלי מסודרים אחרי מבצעים שונים בליווי אחותי שהייתה בחופש מהעבודה. הבעיה היא שאני במהלך הבוקר מסדרת את הבית, מטאטא אותו לשטוף מאוד קשה לי כי אני עם גב דפוק לגמרי ואגן שדי התפרק משלוש לידות ( סיבוך די נדיר אצל צעירות ) ואז בחמש דקות שהילדים נכנסים זה כמו סופת טורנדו. אני מאוד מנסה לחנך אותם לסדר כי זה בלתי נסבל ואני מרגישה כמו עבד של כולם - אני מבשלת, מכבסת, אוספת הכל עליי כולל תינוקת בת 5 חודשים שיש לה השיגעונות שלה. רק המחשבה על לחזור לעבודה עושה לי רע. בנתיים בחרתי שלא לחזור, אבל המינוס גודל וצריך עזרה עם ניהול הבית בצורה יעילה. יש מצב לקבל פה קצת עזרה? תודה רבה
 
תחליטי מהיכן את מחליטה

אל תסתכלי על כל הבלאגן בבת אחת- בחרי פינה / חדר/ארון ותתחילי משם. כל יום קצת, ואז להפסיק. האם יש לך אפשרות שמישהו או מישהי יעזרו לך מדי פעם? אחות? חברה טובה? אמא? בעל? ביחד יותר נעים לקפל כביסה או לסדר ארון.
 
למעלה