חדשה כאן אבל לא בתחום - ומבקשת עצה

חדשה כאן אבל לא בתחום - ומבקשת עצה

חזרתי לטיפולים של IUI אחרי 3 שנים, קבלתי זריקות פיוריגון (ביקשתי את העט כי נמאס לי ללכת כל ערב לאחות בקופ"ח) כנראה הגוף קצת שכח מהורמונים אז התוצאות 8-9 ביציות בימין ועוד 6 בשמאל. הרופא החליטה לתת לגוף לבייץ טבעי - בלי סיוע ואני חוששת שנפספס הזדמנות לגמור עם הנושא בטיפול הזה (האחות שלה אמרה לי "אנחנו לא רוצים להיות אחראים לשביעיה או עשיריה) מה אתן אומרות? לא יתפספס ככה?
 

3מרגו

New member
את מתכוונת היא אמרה להימנע

מיחסי מין? במקרים כאלה מומלץ לבקש IVF חרום-לא יודעת עד כמה זה ראלי.
 
אנחנו עוברים IUI מחר

החשש שלי שהוא יהיה פחות אפקטיבי מאשר אם הייתי מקבלת אורביטרל. 8% של מורפוליה טובה (זה אחרי השבחה)
 

נועם@בת

New member
את לוקחת יסכון גדול מידי

גם בהזרעה ואפילו ביחסי מין. אם כל הזקיקים האלה גדולים דיים את מסתכנת בהריון רב עוברי. הריון כזה מסכן את האם והעוברים כאחד. ובמקרה כזה זה חוסר אחריות וחוסר מקצועיות מצד הרופא. תחשבי פעמיים לפני שאת עושה את זה, וכדי להבין על מה אני מדברת תקראי את השרשור הזה, וגם את זה. בחלק מהמקרים מדובר שם על IVF אבל הריון הוא הריון לא משנה איך הושג. שיהיה בהצלחה נועם
 
קודם כל תודה על המידע, אבל...

כמו שאמרת השירשור הוא על IVF ואצלי מדובר על IUI עם זרע עם נתונים לא אי ייאי... לגבי הגודל של הביציות : ביום ה 12 -צד אחד 16X16 15X15 14X15 14X14 צד שני 14X15 14X15 14X15 13X13 ועוד 6 בגודל 13,12 11, משני הצדדים. מה אומרים הגדלים הללו?
 

3מרגו

New member
יום ה-14 ממה?למחזור?

אין שום קשר-הזקיקים עדיין קטנים!הם מבייצים בגדלים 20-22-אם בכלל.
 
את צודקת היום ה - 14 ועדיין

לא בייצתי, מצד שני הזקיקים גדלו ל 4 זקיקים באמת טובים - 22,19,19,18 ועוד כמה בגדלים של 14 13 ו 12. עשינו שוב IUI אבל נראה לי שבלי לתזמן את הביוץ עם אורביטרל הסיכוי באמת לסימולטניות של ביוץ והזרקה נמוכה מאוד.
 

3מרגו

New member
יש כמה אפשרויות

לעשות למחרת בדיקת דם ולראות אם בייצת-אם כן,מצויין.אם לא,אפשר לעשות עוד הזרעה או לקחת אז אוביטרל.היו לי מצבים(למרות שטבעי יש לי ביוץ חגיגי) שזקיקים גדלו וגדלו ולא היה ביוץ.במקום שטופלתי היו נותנים זריקת ביוץ-להזיק לא יזיק-מקסימום זה גם תמיכה.אבל רואים גם E2,כי אצלי פשוט אין סיכוי לגירוי יתר.
 
אמרו לי שבייצתי

ע"פ בדיקת הדם, למרות שבאולטאסונד לא נראה נוזל בדוגלס... הנתונים הם : E2=2548 PROGESTERON=21.70 מה נראה לכם היה ביוץ או לא? אגב אמרו לי הערב לקחת אורביטרל בשביל חיזוק...
 
מרגו את מקסימה../images/Emo140.gif

פתאום הרגשתי שאולי מורחים אותי בגלל ריבוי הביציות והביוץ לא התרחש - כי הרי הייתי באולטרסאונד 15 דקות אחרי בדיקות הדם ושם בברור ראו את הביציות ולא היה נוזל. איך זה ייתכן?
 

3מרגו

New member
לא תמיד רואים נוזל../images/Emo22.gif

וגם לא רואים ביציות-אלא זקיקים שבתוכם יש ביציות(אנחנו מקווים שבכולם),אבל אפשר לוודא רק בIVF,כאשר יש הפתעות שרואים 5 זקיקים ושואבים 7 ביציות או רואים 8 זקיקים ושואבים רק 4. מה שקובע סופית זה רמת פרוגסטרון שעלה,אבל למדתי פה שלפני יום-יומיים היא נמוך,אז זה בוודאי ביוץ.מסתבר יש "תקלות" ופרוגסטרון כל הזמן גבוה.אבל אליך זה בטח לא קשור.
 

נועם@בת

New member
זה בכלל לא משנה

הזקיקים שלך הם פחות או יותר באותו גודל, מה שאומר שיש סיכוי טוב שהם יגיעו יחד לביוץ. הריון רב עוברי הוא הריון רב עוברי- לא משנה אם הוא נוצר מIVF או מהזרעה. אם הנתונים הם לא משהו, אז יש פחות סיכוי, אבל עדיין זה חוסר אחריות לעשות הזרעה עם כל הרבה זקיקים. נועם
 

3מרגו

New member
לא שמעתי שמסכימים לעשות הזרעה

עם כזאת כמות של זקיקים. אם נותנים הורמונים,אז גם אוביטרל לתזמון.משהו מוזר פה...
 
הפסיקו את ההורמונים ביום ה - 11

בשל ריבוי הביציות, ואמרו לי שיתנו להן לגדול באופן טבעי מהנקודה הזו כמו גם הביוץ שאמרו לי מאוחר יותר שיתבצע באופן טבעי
 

shiroosh2005

New member
מסכימה עם הבנות

מסוכן מדי לעבור הזרעה או אפילו לקיים יחסי מין עם כזו כמות של ביציות.
 
למעלה