חדשה, ושאלה דחופה בבקשה

SWEET111

New member
חדשה, ושאלה דחופה בבקשה../images/Emo92.gif

מבקשת עזרה בבקשה! שבוע 26 שבוע לאחר זריקת צלסטון לעובר, תפר צווארי בשבוע 21 . אני חוששת שאני מתחילה רעלת הריון. אני בוכה, אני בשמירה הריון מלאה וכל יום אני רצה למוקד כי הלחץ דם שלי 90/140 (רגיל מאוד נמוך) דפיקות לב 115. חלבון בשתן , סוכר בשתן , קשיי נשימה, כאבים בבטן,ובצקת בידיים בפנים וברגלים +2 . הפירטין (?) -5 המוגלובין 9.4. וברזל 32. כמובן שישנם עוד דברים. אבל הכי חשוב שהראש שלי עומד להתפוצץ. מה לעשות???????? הרופאים במוקד נשים ורופא המשפחה רק עוקב. עדיין לא נלחץ. רוצה לציין כי בעברי לידה מוקדמת בשבוע 24 , והתינוקת נפטרה . תודה לכולן!
 
לנשום

עכשיו אחרי שנשמת- לכי למיון יולדות. את צודקת שצריך לבדוק. אבל הלחץ כרגע לא יועיל לך בכלל נסי לנשום, לדבר עם העובר שלך ולהסביר לו שאת עושה את המקסימום עבורו ולכן- נרגעת והולכת להבדק
 

בוזוקה

New member
הכי חשוב- להרגיע את עצמך

למרות כמה שזה קשה- לחץ ומתח מעלים לחץ דם. אז חשוב שתעשי הכל כדי להיות רגועה, מסג'ים זה דבר מרגיע מאוד , למשל. דבר שני- את במעקב וזה מעולה .את אומרת שאפילו הרופא עדיין לא לחוץ. גם כאבי ראש הם הרבה פעמים תוצאה של לחץ. ודבר נוסף- המודעות לעובדה שאת עם צלסטון ושאת בשבוע 26- זה כבר מאוד מעודד. אין בכלל מה להשוות בין שבוע 24 ל 26, ובעזרת ה'- תסחבי עוד הרבה. כמובן, שהעיקר שיעבור בשלום! תעדכני אותנו על התפתחויות
 
מצטרפת לעינב

בהריון הקודם הייתי גם עם כל מה שציינתויותר וזה לא צחוק מה שעינב רשמה שכבי לך במקום נוח, שתי משהו שמרגיע, נשמי עמוק וחשבי חיובי. דברי עם העובר שלך חבקי ולטפי אותו בקשי ממנו לנוח ולהירגע וספרי לו כמה אתם מחכים לו בבית אחרי כן לכי לבדיקה זה משהו שעשיתי על בסיס יומי בהריון ואני מאמינה שזה 50% מהצלחת ההריון ההוא
 
קודם כל חיבוק גדול ../images/Emo24.gif

עברת משהו מאוד לא פשוט (אני יודעת, הייתי במצב מאוד דומה), וגם ההריון הזה לא קל. מניסיוני האישי, אני ממליצה לך לפנות לייעוץ מקצועי כלשהו (פסיכולוגית או מה שמתאים לך - יש את טל טוקר שעוסקת בטיפול באובדן). אני חוששת שאולי חלק ממה שאת עוברת קשור לכאב שלא טופל, ואני באמת מאמינה שטיפול יעזור. בכל מקרה, אחרי מה שעברת את זקוקה לתמיכה בהריון הנוכחי. תחזיקי מעמד, ומאחלת לך שתרגישי יותר טוב ושהמשך ההריון יעבור בקלות ככל שניתן עם תוצאות שמחות ונפלאות.
 

SWEET111

New member
תודה רבה מקסימות ../images/Emo140.gif

כתבתי מקודם הודעה , אבל היא נעלמה לי. צודקות , שכחתי לנשום, להרגע. הדלקתי מזגן קפוא, הרמתי רגלים , ואני נושמת, אוףףףף נושמת. הרבה הרבה יותר טוב. על כל מקרה אני העדכן אותכן !!!!!
 

SWEET111

New member
מבטיחה מחר בבוקר

אני אם חד הורית לילד קטן. שגם ככה חווה טראומה והיה קשה לו כאשר אושפזתי 10 ימים. רק מזה אני חוששת . מהאישפוז....... תודה על הדאגה !
 

SWEET111

New member
עדכון../images/Emo26.gif עירוי ברזל

שלום שוב! טוב, אז הייתי היום לא במיון , הייתי אצל הרופא במעקב, לאור הערכים הנמוכים של הברזל הוחלט על 7 מנות עירוי פעמיים בשבוע. יש לי שאלות בבקשה
1. הבנתי שצריך לעשות טסט , כדי לראות אם יש לי אלרגיה ? ומהם תופעות הלוואי ? 2. שמתי לב שאחרי שנת הלילה , אני קמה אדם אחר לגמרי, בלי כל הסימנים. וכאן השאלה איך אני יכולה לטפל בסימנים (ל"ד , כאב ראש וכו') הרופא אמר שכנראה שנטפל בתרופה להורדת לחץ הדם. זה נכון ? יש בנות שמטפלות בזה מבלי להגיע לאישפוז? ולקחתי הפניה מהרופא על כל מקרה למיון . תודה לכל המגיבות!
 

shoosh101

New member
היי SWEET,

אני שמחה לשמוע שלא אישפזו אותך. איפה את עושה את העירויים? יש סיכוי שניפגש שם... (אני מתחילה בשבוע הבא, במכבי בראשל"צ). לגבי השאלה הראשונה ששאלת - בפעם הראשונה שעושים את העירוי, נותנים לו לטפטף מאוד מאוד לאט (משהו כמו 4-5 שעות למיטב זכרוני), וזאת על מנת לראות שלא מתפתחת תגובה לא רצוייה. התגובה העיקרית שיכולה להיות היא ירידה של לחץ הדם, ולכן בד"כ האחות מודדת לחץ דם כמה פעמים. מניסיון העבר, אצלי לא היו שום תופעות לוואי, אבל לפעמים יכולה להיות חולשה או כאב ראש (כתוצאה מירידה של לחץ הדם). בכל מקרה, תביאי איתך ספר, ומשהו לשתות ולאכול כי זה לוקח כמה שעות. יתכן שחלק מהתופעות שאת מרגישה (דופק גבוה וכו') באמת נובעות מהאנמיה, וישתפרו מאוד אחרי שתתחילי טיפול. לגבי שאר השאלות, אין לי מושג, מצטערת... תרגישי טוב!
 

SWEET111

New member
תודה לך !

קבעו לי תור רק ליום חמישי , אבל הבנתי שהתורים ממש לא מיידים. אני אגב במכבי ברמת השרון. ואכן, כפי שאמרת לי בפעם הראשונה זה 4-5 שעות . אז בהחלט הביא לעצמי משהוא לקרוא. ומחר סוף סוף ד''R יסכה לנדסברג תראה אותי !!!!!!! תודה רבה שוב לכולן !
 

SWEET111

New member
מיקימורי היקרה !

יש הרבה מאוד בדבריך. הייתי בטיפול ולא הצלחתי לגעת בזה לצערי. אני בהחלט מודעת ללחץ שיש לי בהריון הלא פשוט הזה. אבל יחד עם זאת , יש בי שלווה מסויימת של סגירת מעגל. יהיו התוצאות אשר יהיו. תודה על ההבנה !
 
למעלה