חדשה בקטע וכבר נעלבתי (לא מהפורום)

pedestrian

New member
חדשה בקטע וכבר נעלבתי (לא מהפורום)

היי, רק עכשיו גיליתי שיש דבר כזה פורום חתונות, איזה כיף שיש אפשרות לחלוק. אני מתחתנת באמצע מרץ והשבוע התחלתי לחפש שמלה אני דתיה-מסורתית לייט (לא רואים עלי, חיצונית) ואני מתחתנת עם חילוני והלכתי בין השאר בחיפושיי ליאיר ג'רמון בדיזינגוף. הפעם הייתי במקרה עם חצאית. הוא העיף בי מבט וכנראה שקלט שאני דתייה, הוא שאל אותי מה אני מחפשת, אמרתי לו שמשהו נקי, אולי עם טיפת צבע, אז הוא אמר לי בהתנשאות שצבע זה שמלות חמודות והוא לא עושה שמלות חמודות רק שמלות "וואוו" וסקסיות, הניף אצבע לעבר הבובות בחלון שכולן חשופות-שקופות ואמר אם זה הסגנון שלך אז זה מה שאני עושה. מאחוריו היתה תמונה של שמלה שלו שכל התחתית שלה מלאה בפרחים כתומים, אגב. מיותר לציין שנעלבתי. אם הייתי באה עם גי'נס ברור לי שהיחס היה שונה. הוא פשוט רצה לנפנף אותי מהחנות שלו. הוא הוריד לי את כל החשק להמשיך לחפש, הרגשתי (להבדיל) כמו הקטע מ"אשה יפה" כשדחו אותה מכל החנויות.
 

malit

New member
אל תתייחסי! הוא הפסיד באותו רגע כמה

אלפי שקלים ועוד הרבה מאוד אלפים מכל הבנות שתספרי להן על הקטע הזה ולא יתקרבו לחנות שלו... ההפסד כולו שלו!
 

sophies

New member
יש קטע כזה

שחושבים ששמלת כלה חייבת להיו מחשופית , ולא שאלה לא שמלות יפות אבל בקטלוגים שיש לי מאטליה, ששם קר בחורף לכל הדעות, אנשי מתחתנים גם בחורף והשמלות עדין יפות מאוד
 

mini c

New member
איזה חצוף!!!!!!!!

אני עדיין לא התחלתי לחפש שמלה, ואני כל פעם בשוק מהסיפורים שאני שומעת כאן בפורום על יחס מזלזל בכל מיני חנויות. מה הבעיה של האנשים, הם לא רוצים למכור????? אני יכולה להבטיח לך שיש הרבה בנות בפורום שמחפשות המלצות איפה לקנות, וסתם חבל למי שעושה לעצמו פרסום רע. בכל מקרה, אני הייתי עם חברה שלי (שהתחתנה) אצל גלית קורנר בדיזינגוף, והבחורה פשוט מ ק ס י מ ה !!!! למרות שלא ראיתי במבט החטוף שהעפתי שם שמלה שמצאה חן בעיני, אין לי ספק שאני יתחיל את החיפושים שלי אצלה. אין דבר יותר חשוב מכימיה והרגשה טובה מהאנשים שעובדים איתם. צר לי על החוויה שעברת, אני מקווה שבהמשך לא תיתקלי יותר ביחס כזה.
 

malit

New member
גם אני החלטתי להתחיל את החיפושים

שלי אצל גלית קורנר שמעתי שהיא מקסימה, מתי את מתחתנת? אני בסוף מאי , מתי כדאי להתחיל בחיפושים?
 

mini c

New member
אני באמצע יולי

ואני מתכננת להתחיל בפברואר, אבל במקומך הייתי מתחילה עכשיו, יכול להיות שגם תהני ממחיר חורף עדיין
 

ט ו ש ה

New member
גועל נפש

בעיקר בגלל שכבר ראיתי אצלו שמלות "חמודות" (עם צבע, ופרחים....) זו התנהגות מגעילה ו"קטנה" וההפסד כולו שלו, גם כי את לא תעשי שם שמלה וגם כי הדברים האלה ישר נכנסים פה גם לארכיון של הפורום וגם ל"ארכיון" של הזיכרון המאד ארוך של האנשים שכותבים פה... יש המון מקומות שישמחו מאד לעשות לך שמלה עם שרוולים - בין אם מראש לגזרה יש שרוולים ובין אם זה אומר לקחת גזרה קיימת של שמלה חשופה ולעשות לה שרוולים. רק אתמול כתבה פה מישהי (וסליחה שאנילא זוכרת מי) על זה שהיא עושה שמלה שמבוססת על דגם של מעצב מוכר והתופרת מוסיפה לה שרוולים. יש גם בטאגליינס המון תמונות של כלות עם שרוולים, עליוניות, וז'אקטים מקסימים - תחפשי את התמונות של רונצ' של גדגד ותראי את השמלה המקסימה שתפרה לה קטי מ"קו לבן" (שבאופן כללי, למרות שלא עשיתי אצלה את השמלה, אני ממליצה עליה גם בגלל המקצועיות המדהימה שלה וגם בגלל שהיא פשוט אישה מקסימה והמחירים שלה ממש ממש ממש סבירים) ועוד אני מצרפת פה תמונה, של השמלה שלי... כדי שתראי שגם עם שרוול אפשר לעשות שמלה מהממת וסקסית... ושמר ז'רמון הנכבד הוא פשוט, איך נגיד את זה בעדינות? איש לא נורא חכם...
 

אגם גם

New member
תהיי רגועה

אל תרגישי שזו אצלך הבעיה - הבעיה היא אצלו. גם אני עברתי אצלו, ואני לבשתי ג'ינס וטי שירט, וגם אלי הוא התייחס באותה הצורה - יש לו מן קטע כזה של "זה הסגנון שלי וזהו". לפני שבכלל התחלתי להגדיר לו מה אני מחפשת, הוא ישר בא במן גישה של "זה מה יש ואם לא מתאים לך אל תבזבזי את זמני". בואי נגיד שגם אם הייתי אוהבת את הסגנון שלו, לא הייתי ממשיכה איתו מאותה הנקודה. תמשיכי לחפש, יש המון מעצבים והמון המון סגנונות, בטוח תמצאי את עצמך. מי שלא נחמד ומי שמתנשא - פשוט תנפנפי ותמשיכי הלאה, הטיפוסים האלו לפעמים קצת הולכים לאיבוד בתוך אגו המעצב הענק שלהם. לא חסרים מעצבים - גם בדיזנגוף - עם גישה הרבה יותר נעימה וחיובית. אצל גלית קורנר למשל (הפורום מלא בהמלצות עליה), יש הרבה סגנונות, גם כאלה שעונים למה שתיארת, והיחס שם הוא מצויין. אני כמעט סגרתי אצלה.
 

yael012

New member
ממליצה לך על נעמה וענת ברעננה.

אני במצב דומה, והן מייד הבינו את הראש והסגנון שלי. שלחתי לך מסר.
 

Hippogriff

New member
לא רוצה- לא צריך../images/Emo31.gif

את תמצאי מקום עם אנשים נורמלים שיתייחסו אליך יפה ושם תהני לבחור שמלה את משלמת לו ולא הוא לך
ולכן את לא צריכה לקבל הרגשה שעושים לך טובה. את הכסף שלך תשלמי למקום שיתייחס אליך בצורה יפה ואני בטוחה שתמצאי שמלה כמו שאת רוצה. אז תתעלמי מאנשים טיפשים (הם ממש לא שווים את זה) ו-
 

sweetest

New member
גם אצל איילה מאיב בדיזינגוף

יש שמלות מדליקות לשומרות מסורת, כשאני הייתי שם ראיתי כמה דוגמאות (לא בגלל שאני שומרת מסורת אלא "בעיה" של ידיים וכתפיים חשופות) יש לה גם באתר תמונות של שמלות כאלה
 

Mורני

New member
אל תתייחסי

אני יכולה להמליץ לך על "מורי לי" בבנין האופרה יש להם עיצובים מדהימים נקיים וממש יפים בתור אחת שלא אוהבת חשוף בכלל ידעתי ששם אני יש את מה שאני מחפשת תגשי לאילנית היא תדע לקלוע לטעם שלך בטוח אצלי היא קלעה בול בשמלה הראשונה שהיא הוציאה (דרך אגב זאת גם הייתה השמלה הראשונה שמדדתי בכלל
) בהצלחה מתוקה
 

pedestrian

New member
תודה, תודה ושוב

תודה לא היתה לי בעיה עם מעצבים אחרים לפני שנכנסתי אליו, הוא פשוט הגעיל אותי כך שחשק כבר לא היה לי. חצבני היה נחמד מאוד וגם עמנואל. אני אשתמש בהמלצותכן בכיף
 

zoie10

New member
המלצות נוספות../images/Emo9.gif

לפני כמה שבועות נסעתי ל"סיבוב שמלות" בדיזינגוף וגם אני קיבלתי יחס מתנשא מאוד אצל יאיר ג'רמון, לעומת זאת יש לי כמה מקומות להמליץ לך עליהם : קו לבן- יש להן שמלות בסגנונות רבים, יחס מעולה קיבלתי גם אצל לה-ספוזה רויאל (זה שנמצא בדיזינגוף 233 - בסנטר עצמו לא הייתי...) ומעל לכל התרשמתי מארנה מ-רומן בלבן, יחס מעולה ושמלות שמתאימות בדיוק למה שאת מתארת, כנראה שאצלה בסוף אתפור את השמלה.
 
גם אני הייתי שם

אני אמנם לא דתיה, אבל אני לא הולכת עם זרועות חשופות. וכשתיארתי למוכרת שאני רוצה משהו סקסי אבל עם שרוולים, היא הלכה לדבר איתו, חזרה ואמרה שהוא לא עושה שמלות עם שרוולים. אני והחברה שהיתה איתי היינו בשוק. ישבנו בחוץ וצחקנו שהוא כנראה פספס את השיעור הזה בבית ספר לעיצוב. יש הרבה מעצבים של שמלות חמודות וצבעוניות כמו שאת מחפשת, ואני בטוחה שלאף אחד מהם אין בעיה להוסיף שרוולים. אני, אגב, עשיתי את השמלה לא בדיזינגוף בסוף. מצרפת תמונה (לא מקצועית עדיין) גם כי קיבלתי מחבר שהיה בחתונה ואני מתרגשת וגם כי רואים את השרוול והחרוזים על השוליים שלו.
 

דובישה

New member
היה לי קטע דומה איתו..

הלכתי אליו בעיקר בגלל השמלה שתלויה אצלו בכניסה - היא מקטלוג 2003 , וכשראיתי אותה פשוט התאהבתי.. כל כך רציתי למדוד אותה לפחות.. היחס המתנשא התחיל כבר בכניסה אצל פקידת הקבלה - "אנחנו כבר לא עושים צבעוני, הקו שלנו עכשיו הוא תחרות.." כלומר אין שום דבר חוץ מזה,בכל זאת, בגלל המחמאות הרבות שיש כאן על עבודתו, מדדתי שמלה אחת וזה הספיק לי להבין שהוא בכלל לא הסגנון שלי, כך שיצא מזה משהו טוב. אין קשר ללבוש שלך, הבנאדם מחזיק מעצמו אומן שלא מתפשר, אני יכול להמליץ לך על רות חגי, שגם עליה תמצאי המלצות בשפע והיא עושה מה שתרצי ומה שיחמיא לך, בלי פשרות
 
רוצה הצעה לשמלה מתוקה?

אני כבר הזמנתי שמלה מיובאת מארה"ב. עם שרוול אבל שמלה מעלפת. ויש לה הרבה כאלה והמחירים כל כך זולים שבא לבכות. אם את רוצה פרטים עליה אני אשמח לעזור לך. ובהצלחה. וד"א אל תתיחסי למתנשאים. סתם אידיוט חסר אישיות.
 
למעלה