pedestrian
New member
חדשה בקטע וכבר נעלבתי (לא מהפורום)
היי, רק עכשיו גיליתי שיש דבר כזה פורום חתונות, איזה כיף שיש אפשרות לחלוק. אני מתחתנת באמצע מרץ והשבוע התחלתי לחפש שמלה אני דתיה-מסורתית לייט (לא רואים עלי, חיצונית) ואני מתחתנת עם חילוני והלכתי בין השאר בחיפושיי ליאיר ג'רמון בדיזינגוף. הפעם הייתי במקרה עם חצאית. הוא העיף בי מבט וכנראה שקלט שאני דתייה, הוא שאל אותי מה אני מחפשת, אמרתי לו שמשהו נקי, אולי עם טיפת צבע, אז הוא אמר לי בהתנשאות שצבע זה שמלות חמודות והוא לא עושה שמלות חמודות רק שמלות "וואוו" וסקסיות, הניף אצבע לעבר הבובות בחלון שכולן חשופות-שקופות ואמר אם זה הסגנון שלך אז זה מה שאני עושה. מאחוריו היתה תמונה של שמלה שלו שכל התחתית שלה מלאה בפרחים כתומים, אגב. מיותר לציין שנעלבתי. אם הייתי באה עם גי'נס ברור לי שהיחס היה שונה. הוא פשוט רצה לנפנף אותי מהחנות שלו. הוא הוריד לי את כל החשק להמשיך לחפש, הרגשתי (להבדיל) כמו הקטע מ"אשה יפה" כשדחו אותה מכל החנויות.
היי, רק עכשיו גיליתי שיש דבר כזה פורום חתונות, איזה כיף שיש אפשרות לחלוק. אני מתחתנת באמצע מרץ והשבוע התחלתי לחפש שמלה אני דתיה-מסורתית לייט (לא רואים עלי, חיצונית) ואני מתחתנת עם חילוני והלכתי בין השאר בחיפושיי ליאיר ג'רמון בדיזינגוף. הפעם הייתי במקרה עם חצאית. הוא העיף בי מבט וכנראה שקלט שאני דתייה, הוא שאל אותי מה אני מחפשת, אמרתי לו שמשהו נקי, אולי עם טיפת צבע, אז הוא אמר לי בהתנשאות שצבע זה שמלות חמודות והוא לא עושה שמלות חמודות רק שמלות "וואוו" וסקסיות, הניף אצבע לעבר הבובות בחלון שכולן חשופות-שקופות ואמר אם זה הסגנון שלך אז זה מה שאני עושה. מאחוריו היתה תמונה של שמלה שלו שכל התחתית שלה מלאה בפרחים כתומים, אגב. מיותר לציין שנעלבתי. אם הייתי באה עם גי'נס ברור לי שהיחס היה שונה. הוא פשוט רצה לנפנף אותי מהחנות שלו. הוא הוריד לי את כל החשק להמשיך לחפש, הרגשתי (להבדיל) כמו הקטע מ"אשה יפה" כשדחו אותה מכל החנויות.