חדשה בפורום!שואלת שאלה?
שלום לכולם! אני אמא טריה לתינוקות בני שנה (כן תאומים) לאחד מהם יש טונוס שרירים נמוך (היפוטוני) ולכן הוא עדיין אינו זוחל. ממש לא זוחל אפילו לא גחון!!!! אחיו השני כבר זוחל עדיין לא יושב אבל כנראה שבדרך לישיבה ואפילו לעמידה.. אנחנו מטופלים אצל פיזוטרפיסטית שמבצעת תרגילים עם הילד כבר חודשיים אבל לא רואים כל שינויי בזחילה למרות שנראה שהוא התחזק קצת.. השאלה היא האם המצב הזה הוא תקין (שנה ללא זחילה) יחסית לילדים היפוטונים? והאם יש עוד מה לעשות או שיטות טיפול אחרות כדי לעזור לילד? אני מתחילה לדאוג שכבר עברה שנה והילד לא זוחל! האם צריך ללכת לאיבחון אצל מומחה?האם יש כזה איפשהו?
שלום לכולם! אני אמא טריה לתינוקות בני שנה (כן תאומים) לאחד מהם יש טונוס שרירים נמוך (היפוטוני) ולכן הוא עדיין אינו זוחל. ממש לא זוחל אפילו לא גחון!!!! אחיו השני כבר זוחל עדיין לא יושב אבל כנראה שבדרך לישיבה ואפילו לעמידה.. אנחנו מטופלים אצל פיזוטרפיסטית שמבצעת תרגילים עם הילד כבר חודשיים אבל לא רואים כל שינויי בזחילה למרות שנראה שהוא התחזק קצת.. השאלה היא האם המצב הזה הוא תקין (שנה ללא זחילה) יחסית לילדים היפוטונים? והאם יש עוד מה לעשות או שיטות טיפול אחרות כדי לעזור לילד? אני מתחילה לדאוג שכבר עברה שנה והילד לא זוחל! האם צריך ללכת לאיבחון אצל מומחה?האם יש כזה איפשהו?