חדשה בפורום!שואלת שאלה?

פושוני

New member
חדשה בפורום!שואלת שאלה?

שלום לכולם! אני אמא טריה לתינוקות בני שנה (כן תאומים) לאחד מהם יש טונוס שרירים נמוך (היפוטוני) ולכן הוא עדיין אינו זוחל. ממש לא זוחל אפילו לא גחון!!!! אחיו השני כבר זוחל עדיין לא יושב אבל כנראה שבדרך לישיבה ואפילו לעמידה.. אנחנו מטופלים אצל פיזוטרפיסטית שמבצעת תרגילים עם הילד כבר חודשיים אבל לא רואים כל שינויי בזחילה למרות שנראה שהוא התחזק קצת.. השאלה היא האם המצב הזה הוא תקין (שנה ללא זחילה) יחסית לילדים היפוטונים? והאם יש עוד מה לעשות או שיטות טיפול אחרות כדי לעזור לילד? אני מתחילה לדאוג שכבר עברה שנה והילד לא זוחל! האם צריך ללכת לאיבחון אצל מומחה?האם יש כזה איפשהו?
 

טוטי30

New member
בשביל השקט הנפשי שלך

תשאלי את רופא הילדים שלך מה דעתו. וכמובן ברוכה הבאה ל
ספרי לנו קצת על התאומים... בטוחה שיש לך מה לתרום!!
 

יעל י

New member
המון על הבטן על הרצפה

אלא ההוראות שאני קיבלתי גם אנחנו קצת בבעיה אם כי אצלי פלג התחיל פתאום לעלות על 4 ולזחול אחורנית,יותר נכון לגרור את עצמו אחורנית לנו לא אישרו פיזוטרפיה ולכן בעצת טיפת חלב הוא המון על הרצפה או על שטיח ללא שמיכה אני באופן אישי כן הייתי מבקשת בדיקה מקיפה אצל רופא הילדים-אפילו אם זה רק למען השקט שלך שזה חשוב לא פחות
 

kashke

New member
../images/Emo91.gifשיטת שלהב - תרגילים בשיטת

פלדנקרייז שמותאמים לתינוקות וילדים. (ומכאן - שמתאימים לכולנו)
אני מצרפת קישור לאתר של מפתחת השיטה.
 

לימור י

New member
אני בהחלט הייתי מחפשת מומחה

ולו רק בשביל שלוות הנפש. במקביל כדאי לבדוק אופציות נוספות אני מאוד ממליצה על ביבי יוגה (לאו דווקא ההקפצות) גם יהיה לכם כיף וגם יעזור לטונוס השרירים.
 

paalulim

New member
הבן שלי (כיום בן 6 וחצי) טופל בעבר

אצל פיזיוטרפיסטית והתקדם נפלא נכון בהתחלה זה היה איטי וקשה היה להבחין אבל למעשה מה שהם עושים בעבודה עם הפיזיוט' הוא "רישום הפעולות במוח" בהגדרה גסה ויום אחד פתאום זה פורץ אז תהיי סובלנית. זה קשה כשיש אח תאום ואפשר לראות בעין את ההבדל בהתפתחות אז תתייחסי אל זה כבר עכשיו ככלי למידה ל- לראות את ההתפתחות השונה של כל אחד מהם כאינדיבידואל
- מה שעוד יכול לעור מאוד הוא שיעורי שחיה במים כיון שהעבודה במים שונה (כוח הכובד וכד'). והעיקר גידול קל ומהנה חמוטל
 
למעלה