חדשה בערך... נעים מאוד

חדשה בערך... נעים מאוד

היי לכולכן, אני קוראת פה כבר דיי הרבה זמן אבל לרוב לא כותבת אז הרשו לי להציג את עצמי חחח נעים מאוד אצרף כמה מהעבודות שעשיתי לאחרונה
 

אורי1219

New member
הוראות לתיק

שלום לך אנה, עבודות מקסימות ומושקעות. האם אפשר לקבל הוראות סריגה לתיק? באיזה צמר סרגת אותו? תודה.
 
את התיק מצאתי בבלוג של כלנית

היא עשתה אותו פי מליון יותר יפה ומדויק ממני. אם תנסי להשתמש באותו חוט שהיא השתמשה אז בטוח יצא לך גם ככה יפה אני השתמשתי בצמר שקניתי עבור טוניקה שהתחלתי לעשות וזרקתי בצד לאיזה כמה שנים ואז פרמתי ועשיתי את התיקים ועוד איזה סלסלה שלא צילמתי אז אני לא יודעת מה השם של הצמר קישור להוראות מהבלוג של כלנית http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?folderName=crochetkalanit&EntryId=1319094&passok=yes
 

אורי1219

New member
תודה על ההפניה

מקווה שאצליח להתמודד עם זה. שבוע מצוין שיהיה. אורי.
 

רוכסנית

New member
מצטרפת לבקשה!!

איזה יופי של תיק! באיזה צמר משתמשים בשביל שהתיק לא ימתח כששמים בו דברים? או שצריך בד פנימי?
 
אני שמתי בד למרות שבקטן לא בטוח שהייתי

צריכה כי הוא היה ניראה דיי קשיח אבל הגדול חייב הוספתי קישור למעלה
 

רוכסנית

New member
הסוודר פשוט משגע!

הלוואי עלי ליצור כאלה דברים יפים בגימור כה משובח... :)
 
למעלה