חדר מלח לטיפול בנזלת???באמת עוזר???

ליזי3333

New member
חדר מלח לטיפול בנזלת???באמת עוזר???

היי, אני סובלת מנזלת אלרגית מרבית השנה ומשתמשת בתרופות שדי עוזרות לי, אבל עכשיו לחמותי צץ רעיון חדש - חדר מלח - היא אישה מבוגרת שמאוד מאמינה בכל הקשור לתרופות סבתא, רפואה משלימה וכו'...והיא חושבת שזה משהו שמאוד יכול לעזור. אני קצת בספק... אשמח לדעת אם מישהו שמע או ניסה? האם זה באמת יכול לעזור לי להיפטר מהנזלת? תודה. ליזי.
 

maxpush99

New member
חדר מלח

חדר מלח יכול להועיל לאסטמה עקב האוויר היבש שהוא יוצר לאלרגיות יש פתרונות טובים יותר כגון הומאופטיה או דיקור סיני , שינוי תזונתי וטיפול אימונולוגי לבריאות
 
לדעתי הפתרון

היא לנסות להבין מה גורם לנזלת. הגוף לא מייצר סתם נזלת כרונית. בייחוד שאת מתארת מצב שקיים מרבית השנה. נזלת זו דרך של הגוף לנקז אלרגן/רעלן מהגוף. אני ממאד ממליצה על איבחון נטורופתי והתאמת טיפול לניקוי וחיזוק הגוף.
 

נועיק

New member
תנסי - תדעי

בואי נגיד שמשהייה בחדר מלח לא יכול להתרחש נזק (חוץ מהעלות) אבל יכולה לבוא תועלת לתחילת תהליך של חיים בלי נזלת. שווה לנסות. (אחר כך תבואי לספר...). טיפול אייפק יכול לסייע גם.
 

hal767

New member
נזלת אינה מחלה, היא סימפטום.

באופן כללי, נזלת היא מנגנון הפרשה של הגוף, ואני לא ממליץ לדכא אותו. הגוף יודע יותר טוב מכל אחד מה נכון לו, ואם הוא מייצר נזלת זה סימן שהוא צריך את התהליך הזה. השימוש בתרופות כמתואר בשאלתך, הרסני. הן רעילות ומזיקות ולא מטפלות בגורם הבעיה. לכן הבעיה הופכת לכרונית ועלולה להביא לנזקים שונים. לכן, המלצתי היא לפעול בכיוון של הגורם או הגורמים האמיתיים לבעית הנזלת והאלרגיה ולא בסימפטום. אינני יכול לקבוע מהם הגורמים לבעיה אצלך כי אינני מכיר אותך. סילוק גורמי הבעיה, מעבר לתזונה טבעית נכונה וקיום אורח חיים נכון הינם דרך טבעית בריאה ומבריאה לריפוי נכון. תרופות אינן מרפאות, הן מרעילות ומחמירות את הבעיה בטווח הארוך.
 

הילי RCHom

New member
סיפור קצר..

הי ליזי, בהמשך לקודמיי שענו (איתם אני מסכימה לגמרי), אני יכולה לספר מנסיון של חברה שלי (לא אוכל לחשוף יותר מידיי פרטים עליהם, אלא אם כן היא תחליט לספר כאן את סיפורה), שהלכה עם הבן שלה בן השנתיים, שסבל וסובל מנזלת כמעט מהיום שנולד.. הם נסו כמה סוגי טיפולים, ביניהם את חדרי המלח. בהתחלה היה שיפור, והם חשבו שהם רואים את האור בקצה המנהרה, אך ההטבה היתה קצרה וזמנית והם החליטו להפסיק ללכת. הילד ממשיך לסבול מנזלת כרונית מטרידה. מנסיון שלי - המיאופתיה יכולה לפתור את בעית הנזלת, שמבטאת חולשה של מערכת החיסון, אותה יש לחזק. וכמובן, תפתור את הבעיה מהשורש - שזהו הפתרון היעיל, ולא כיבוי שרפות נקודתי. בהצלחה בכל דרך שתבחרי, רפואה שלמה וחג שמח!
 

יעל ND

New member
זה לא יזיק

ואולי גם יעזור. היו לי מטופלים, שחדר המלח עזר להם או לבני ביתם. עד כמה שידוע לי, בדרך כלל פונים לשם עם בעיות נשימה. לא שמעתי, שמטפלים שם מצבים אלרגיים. לדעתי, כדאי לך לשאול את בעל חדר המלח, האם הוא מטפל גם באלרגיות.
 

Fistandantilos

New member
יותר מ 90 אחוז בעלי בעיות נשימה

סובלים מאלרגיה. האסטמה באחוז מאוד גבוה מהמקרים היא על בסיס אלרגי.
 

יעל ND

New member
כן,

אבל עד כמה שידוע לי, חדר מלח לא מטפל באלרגיות, אלא רק מקל על תסמינים כמו שקיי הנשימה. אבל אני לא מומחית בחדרי מלח, לכן ממליצה לפנות למפעילי החדרים ולברר אצלם מה בדיוק הם מטפלים.
 
למעלה