חדירה למסוף קרני

  • פותח הנושא mgre
  • פורסם בתאריך

mgre

New member
חדירה למסוף קרני

2 אזרחים הרוגים http://news.walla.co.il/?w=//1263107 יהי זכרם ברוך.. כמובן שבין המבצעים והמתכננים של הפיגוע נמצא ארגון הפת"ח... אוי רגע..אנחנו לא במשא ומתן עם הארגון הזה? :O
 
בניגוד לטבח חברון שמבצעיו גיבורי העם הפלסטיני

אשר שר להם שירי תהילה.
 
אף אחד לא שר שירי תהילה על טבח חברון

שלושת הבחורים שהוצאו להורג ע"י הבריטים השתתפו במרד של 1929, שניים מהם אם אני לא טועה השתתפו בטבח נגד יהודי חברון, אחרי ההוצאה להורג הם הפכו לגיבורים ולסמל התנגדות, ישנו שיר שמוכר למי שבקיא בהסטוריה הפלשתינית שמבכה את מותם ואת הוצאתם להורג ובושם פנים ואופן לא מהלל את הטבח בחברון.
 
אתה יכול לתרגם את השיר? איך הוא נקרא?

ומעניין, חוץ מהטבח בחברון, איזה עוד נתונים מעניינים אפשר לדלות מסיפור חייהם של אותם שלושה בחורים?
 
ובכל מקרה, רמת הדיון שם גבוהה מאד

פשוט תענוג לקרוא! וזאת בניגוד מוחלט לשפל ולחושך של המטקבק הממוצע ב- ynet למשל.
 

respecta1

New member
כנראה בגלל ש90 אחוז מהתגובות

זה אותם חמישה אנשים
 
לא. השתתפו שם הרבה אנשים בדיון

ביניהם שמאלנים שכמה מהם אפילו קצת אינטליגנטיים והגונים. למשל אורי זקהם ששמו צריך להיות מוכר למי שקורא בפורומים הפוליטיים למיניהם. זקהם היה בשוק כשהתבררה לו המהות של ה'פרטנרים' הערבים שלו ל'מאבק נגד הכיבוש'. לעומת זה יש שם שמאלנים 'עקביים' תומכי הטרור הערבי כמו יורם בר-חיים שהוא חבר אירגון הטרור אבנאא אל-בלד שכמו חבריו הערבים גילה 'הבנה' לרוצחי הזרנים, הנשים והילדים היהודיים בחברון והילל את הרוצחים כ'גיבורי המאבק הפלסטיני' - כמו שעושים בני דודינו כאן בפורום. תהליך ההתפכחות והגמילה של שמאלנים (לא *ה*שמאלנים) משכרונם והתמכרותם הוא ארוך וקשה. חלק אחר מהם מכרו את נשמתם לשטן והם הפכו לאוייבים של העם היהודי במעמד של שטינקרים, מומרים להכעיס וצוררים.
 
למעלה