חג שמח!!!!!!!!!!!!!

אני לא מחכה לחג...אני מחכה ליום

שאחרי....למה
כי אוכלים קובנה חחחח:]
 

גלית35

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo162.gifחג שמח../images/Emo162.gif../images/Emo20.gif

התכנון שלי לחג הוא בעצם לא שלי אלא של המשפחה שלי. כמו בכל שנה בערב החג ניסע לאחותה של גיסתי במושב-האוכל שם חבלז,אבא שלה המימונה על הסדר{אפלללו} יתן לי שוב ללכת לשפוך את המים של המכות{ אומר שזה מביא מזל-רק לא אמר באיזו שנה}.ואחכ הביתה-מקווה שחבר הכי טוב שלי יבוא לבקר. במשך כל השבוע אני עובדת חצי יום וזה אושר גדול וזהו. נראה מה ילד השבוע.
 

יפיופי

New member
../images/Emo158.gifחג שמייח לכולם

אח אני כל כך אוהבת חגים המשפחתיות המתנות החיוכים ואיך לא האוכל. השנה אנחנו בשולחן מצומצם יחסית אבל בסיידר הדבר היחיד שמבאס שאני עובדת השנה (ככה זה במקום החדש) אבל עברנו את פרעה נעבור גם את זה.
 

polegra

New member
חק שמייח שקט ונפלא ../images/Emo157.gif

החלק הכי שמח בחג שפעם ראשונה לא עובדים ערב חג מה שאומר שמחר ויום שלישי חופש ושרביעי חמיד עובדים 3 שליש יום. לקראת הערב חג מחר אני נושמת עמוק עמוק לקראת מפגשת בקיבוץ עם איזה 300 איש...מקווה שיהיה לי מצב רוח טוב..מקווה למצוא בגדים יפים..ושיהיה לי מצב רוח אחלה כי אז אפחד לא יכול עלי. אחרי זה יש מירוץ מטורף לאבא שלי...כבר הזמנתי את המקום ליד הבקבוק יין כי אחרת לא נראה לי שאני אשרוד את הערב עם הצד שלו במשפחה , אז אני ואישתו קבענו שאנחנו יושבות אחת מול השניה ומול היין כמובן :) מתה כבר לפגוש תאחיינית הכוסית שלי שמחר תהיה בת 6 שבועות - יומיים...לא ראיתי אותה כבר שבוע. ומקווה שיהיה אוכל צמחוני טעים והכי חשוב!!! יהיה מרק עם קניידלךךךךךךךךךךךךך יאמייייי רק בשביל זה צריך פסח!!! אז חק שמייח!!!!! רגוע שקט ונפלא }{
 

missxl

New member
לא ברור אם אהיה עד אחרי החג

כי אנחנו נוסעים לסיני!
אז חג שמח ונהדר לכולם תבלו כמה שיותר מיס
 

katya2

New member
../images/Emo116.gifחג ../images/Emo157.gif פסח ../images/Emo155.gif כשר ושמח!

 
../images/Emo68.gif אין לי תכנון

אני עובדת.. ובימים הפנויים אולי אלך לבקר את החברים שלי בצפון...אבל שום דבר עוד לא סגור..אז.. עד אז הכל פתוח...
 
חג שמח../images/Emo6.gif

שיהיה לכולנו חג שמח טעים ונחמד.אני אישית הכנתי מלא מטעמים לחג הזה ואם הייתה לי אפשרות הייתי מזמינה את כולכם לעשות איתי את החג ולטעום מהמאכלים הטעימים.אז חברה תאכלו,תהנו,תעשו חיים כי חיים רק פעם אחת אז חג שמיייייחחחח!!!לכולם והרבה אהבה.
 
זה כבר מוגזם!!!!../images/Emo46.gif

יש משהו כמו 5 שירשורים של חג שמח! ברגע שאתם לא משרשרים הודעות חשובות נידחפות למטה ועוברות עבוד במקום לפתוח טריליון הודעות חדשות תשרשרו כבר!!!! חג שמח חג שמח בסדר אבל די!
 
באג|חש שפסח!!!

שיהיה לכולכם באשר אתם חג מקסים!!!!! ותזכרו מה מצות עושות שם בפנים... סמטוחה אחת גדולה...
| חג שמח!!!!!!
 
התוכניות שלי לחג

אז ככה... מחר אחרי ליל הסדר באים אלי חברים לישון ולראות סרטים ישראלים כמיטבב המסורת. יש תוכנית גם לנסוע לחברת קומונה בחדרה וביום חמישי עד שבת לפסטיבל אקטיביזם(מצורף קישור)
 
אני תומך בך ליאורי הפעילות שלך

ברוכה ביותר לאור האי אכפתיות שסוררת בחברה הישראלית(מזכיר לי את הפעילות שלי במפלגת עם אחת לפני הבחירות)
 
למעלה