חג שמח לכולם- לפני, אמצע ואחרי...
אני חייבת לומר לכול אחד מכם בפורום - אתם פשוט מדהימים אחד אחד ואני שואבת מכם כוחות והשראה על בסיס יומיומי. שתהיה לכולנו חג שמח עם הרבה בריאות ושמחה, אהבה ואושר. זה אני מינוס 60 קילו - עשיתי את הניתוח בנובמבר 2008 והחיים דבש...