חג שמח לכולם!! כמה שאלות :)

Deanb

New member
חג שמח לכולם!! כמה שאלות :)

אז ככה, אני בן 20.5, כמעט שנתיים בצבא - בקרוב עתידים להתחולל כמה שינויים בחיי - המפקד שלי מתחילת השירות אמור לעזוב תוך כמה חודשים, אך כרגע לא באמת ברור באיזו נקודה הוא יעזוב (יכול להיות עוד חודש ויכול להיות עוד 3 חודשים) ולא ברור מי יבוא במקומו - אבהיר רק שאני לא אוהב אותו, הוא בוס קשה וכל התחום שלי לא אוהב אותו. אני כמובן משתדל להיות איתו 100% ולהיות העוזר הכי טוב שיש אבל בפנים אין לי שום אהבה או סימפטיה אליו... בנוסף התפקיד נהיה קטן עליי ואני מאוד רוצה לעבור ללשכה של בכיר יותר בצבא, משהו שאני רוצה כבר כמה חודשים ולא עושה עדיין כי מחכה לעזיבתו - אז כיצד אני מצליח למשוך אל חיי תפקיד מדהים כזה עם מפקד נהדר? בנוסף, אני רוצה כבר כמה חודשים טובים קשר רומנטי ורציני עם גבר נפלא ומקסים, ולא עושה הרבה למען זה חוץ מלרצות ולבקש מהיקום... מצד שני אני גם פוחד מקשר כזה כי עוד לא בטוח אם אני מוכן ובוגר לקשר כזה על כל מה שמגיע בתוכו. אני שואל אתכם - מה אני עושה כדי לזמן לעצמי תפקיד נפלא חדש וממלא בצבא, ובחור שיהיה נכון לי ואוכל לגרום לו אושר? תודה לכולכם!
 

ע ו פ ר ה

New member
שבוע טוב

אני מציעה לך לדמיין איך אתה נמצא בתפקיד שמאוד מעניין לך , שאתה מאוד מוערך ע"י הסביבה, שיש לך שם מפקד מוצלח שמעריך אותך ושיודע להביע זאת. אתה יכול להוסיף לתמונות האלה גם חברים חדשים וטובים שיש לך שם. ממש תכניס התלהבות בתמונות האלה ושמחה. ואתה יכול לומר לתקופת מה פעמיים ביום תודה רבה ליקום שכל זה קיים כבר. מאחלת לך בהצלחה. באהבה עופרה
 

Deanb

New member
עפרה יקרה

תודה על תשובתך... איך בדיוק לדמיין? פשוט לראות תמונות של זה כל היום בראש? או לומר את זה בקול רם? ואז לומר כמה פעמים ביום בעצמי / בקול רם - תודה על התפקיד המלא עבודה, המאתגר והחשוב שלי? תודה על המפקד המדהים שיש לי? תודה על האנשים הנפלאים שמשרתים איתי? ומה בנוגע לזוגיות?
 

ע ו פ ר ה

New member
אם אתה מצליח

ממש לראות את הדברים ולהפעיל את כל החושים אז נהדר. אם לא, מספיק אם תאמר את הרעיון במילים פעמיים ביום. אין צורך לאובססיה. פשוט לשלוח את הבקשה ליקום וזהו. באשר לזוגיות: אם תדפדף בדפי הפורום תמצא הרבה תשובות לגבי זוגיות. אם תקרא או תראה שוב את הסוד , גם שם יש תשובות. אתה יכול לדמיין את התכונות שאתה רוצה בבן זוג, ולא להתייחס לאדם ספציפי. בהצלחה. באהבה עופרה
 

scorpion86

New member
תוספת

אין משהו שאתה צריך "לעשות". הענין הוא לא רק העשייה עצמה. אם אתה בוטח ביקום שיביא לך תפקיד שיאתגר וש...(תשלים לבד, מה אתה מצפה מהתפקיד, מה מושך אותך) ואתה *מרגיש* את זה, כלומר אתה מרגיש טוב, אז זה יבוא. הפתרון כבר נמצא. הבקשה שלך כבר התמלאה. רק תאפשר לזה לבוא, וזה כאן. אתה מאפשר את זה כשאתה מרגיש טוב לגבי זה. אתה יכול לדמיין את זה, להכיר תודה על זה. אלה כלים שיעזרו לך לזרז את ההתגשמות. כל יום שב, קח 20 נשימות עמוקות, תירגע, תרפה איבר איבר בגוף, תוודא שכל הגוף רפוי. לאחר מכן תשקיט את המיינד. תתבונן במחשבות כאילו היו עננים שבאים והולכים, כאילו זה שכל של מישהו אחר. אתה מרוחק ממנו, ואתה מתבונן במחשבות כאילו הן לא שלך, ואתה לא מתחיל לחשוב אותן. לאט לאט המיינד יהיה שקט. מנקודה זו, שהתודעה רגועה, הגוף רגוע, תעלה בדמיונך את ההרגשה שקיבלת תפקיד עם האופי שאתה רוצה. תראה את זה בתמונות ותרגיש אותן. אתה אומר "ולא עושה הרבה למען זה חוץ מלרצות ולבקש מהיקום"- אתה לא צריך "לעשת" שום דבר. העבודה היא עם המיינד, לא עם עשייה, כמו שאמרתי. והאמת שלרצות ולבקש מהיקום דווקא רק מרחיק אותך ממטרתך. כשאתה אומר "אני מבקש" אתה בעצם אומר "אין לי". וכשהמחשבה המנחה שלך היא "אין לי", אז זה מה שתקבל- שאין לך. כשאתה אומר "אני רוצה" אז היקום אומר: אוקיי, אתה רוצה, סבבה, אתה תמשיך להיות אדם שרוצה. אני אגרום לך להיות "אדם שרוצה". אם תבדוק בספר של הסוד, הם הזכירו את זה שם- אתה לא צריך לבקש כמה פעמים, מספיק פעם אחת, וגם זה לא הכרחי. כמו שאתה לא מזמין כמה פעמים מתוך קטלוג. זה סדר ההגשמה: בקש פעם אחת, תאמין שקיבלת ושזה קיים, ותרגיש טוב בקשר לזה, והרי זה כאן.
 

Deanb

New member
שאלתי

איך אני בדיוק מאמין ומרגיש טוב לגבי קבלתי? פשוט לשבת מחדש פעם אחת, לבקש להאמין שאני מקבל את זה ולהתמלא בתחושה טובה לגבי הזוגיות והתפקיד?
 

Lili Liat

New member
שלום!

יש לי שאלה: אם אתה אומר שלרצות ולבקש מהיקום דווקא רק מרחיק אותך ממטרתך,אז איזו דרך אחרת יש אם לא לבקש/לדרוש מהיקום איזה משהו שהיית רוצה שיתגשם לך?
 

asafasaf26

New member
תשובה

לי זה לא עזר עשיתי את כל מה שרשום בסוד דמיינתי ואמרתי ביקשתי וכו שום דבר לא קרה. כדי שיהיה לך זוגיות טובה כדאי קודם כל להיות בזוגיות טובה עם עצמך, לאהוב לקבל להעריך את עצמך לחיות עם עצמך בשלום.אני לא אומר שאם לא תעשה את זה לא יהיה לך זוגיות אבל זוגיות שתגיע ממקום שאתה נמצא כבר במקום של אהבה קבלה הערכה והרמוניה עם עצמך תביא אותך לזוגיות הרבה יותר יציבה הרמונית ואוהבת. ואסיים בנימה זו: כאשר האדם נמצא באיזון עם עצמו אז גם הסביבה שבא הוא נמצא תהיה באיזון איתו וכנל לבן\בת זוג.
 

תאומים4

New member
בתור בן אדם שהסוע עובד אצלו כמעט תמיד

קודם כל הבנת שאתה רוצה תפקיד חדש זה טוב להבין מה שאתה רוצה זאת רק ההתחלה... תנסה להכנס לפרטים יותר... באיזה סוג תפקיד מדובר, קרבי... מאחורי הקלעים (איש בטחון ומידע וכאלה) או תפקיד פשוט מלא אנשים כייפים מסביבך... והצע שלי תכתוב זאת על דף... זה שאתה רוצה גם גבר זה יפה וסבבה אבל שוב איה סוג גבר מהן התכונוות שלו... מה התחביבים שלו המראה שלו... ואסור לפחד משום דבר פחד הוא המוות של כל המחשבות החיוביות אני (בחורה) במשך כמה חודשים פנתזתי על קשר אבל לא רק על הקשר על גם על תכניו, ודמיין כל רגע שיש לך מה שאתה רוצה תרגיש זאת ודבר על זה הרבה כל הדיבורים הם סוג של מחשבות... שתף אנשים בעוד פורומים תכתוב זאת, תאמין לי זה עובד. היום כבר משכתי לי גבר טוב אבל זה לא מספיק אני עדין מדמיינת את שנינו ביחד כל הזמן... ישנים זה לצד זה... עושים אהבה כיד אנו בונים לנו מערכת יחסים בריאה... ותחשוב היטב על מה שאתה רוצה להעניק לאותו הגבר... מה לתת מעצמך מדוע כדי לו להיות דווקא איתך... זה עובד בדוק.... "מקור כל האדם הוא השכל ואיפה נמצא השכל שם כל אדם" חג שמח
 
למעלה