חג שמח לכולם.... ולמשחק החדש B-)

חג שמח לכולם.... ולמשחק החדש B-)

אז כמו שכולם יודעים, בקיבוץ יודעים הכי טוב לחוג את חג השבועות, וכקיבוצניקית אמיתית לא יכולתי להתעלם מאמת זו, ולכן החלטתי להפוך את הפורום הצנוע שלנו לקיבוץ קטן: א. מזכיר הקיבוץ: פיטריה סגולה ב. מזכירת הקיבוץ: אלת האהבה ג. גיזבר הקיבוץ: פנטום ד. משאבי אנוש: שרית, TALטל ופטישון ה. אולפן: ענת LV, מור, THE OFER ו. שרותי בנין: לבונה ז. גידולי שדה: תפוח בדבש ח. רכזי ביטחון שדה: הקצין, הצופה, קשוח 31 ט. תרבות: 1. תזמורת: סקסופון 2. ריקודי עם: הרקדן 3. שירה: לורה, מיכל 1 וגילית 4. סיפורים: איש פשוט 5. סטנד אפ: עודד******** י. חדר אוכל: מרי לו, חגית 22, דידי, יפעת, זיוי כ. שרותי דת: ליאור30 ל. גלריה: אשת מ. הלבשה: נקיטה, מישל, ג`סיקה נ. חשמליה: ארבל מהכרמל ס. תברואה: Cגל ע. מספרה: ליאתוש, סו, שרון28 פ. מרפאה: דין דון צ. משק חי: עופריקו, סייפדרית, מושיקו ק. בתי ילדים: קאט בלו ר. קוסמטיקה: עינת, חגית36 ועכשיו למשימות שלכם חברים.... כל אחד מכם יביא לנו ביכורים מהענף שלו... בהצלחה ליהי
 

איצקו

New member
איזה כיף.......... B-)

לא שמו אותי בתורנות בקיבוץ במשך כל החג. מי שמחפש אותי אני בבריכה. אבל לא מינו מציללללללללל :-( איצקו.
 

nely

New member
איצקו.

שמור לי כיסא לידך , יאללה הולכים לשחות?
 

איצקו

New member
נלי B-)

צר לי אני לא מתרחץ מעורב הגאון עובדיה לא מרשה. תבואי בערב לא רואים ;-) איצקו.
 

עינת.. :-)

New member
יופי איצקו.......

התעוררת.... יאללה כבר ערב... בוא... (מה, מה? אני המצילה... תמיד בבריכה... ) ע י נ ת . .
 
איצקו....

ראשית לא כל הקיבוצניקים עובדים בחגים ובשבתות.... אבל עשה טובה כל עוד אתה בבריכה.... תשגיח שהתינוקות לא יעשו פיפי במיים תודה מראש ליהי
 

איצקו

New member
ליהי H-)

פיזרתי את החומר שצובע את המים כשמישהו עושה פיפי. ונבקש מההורים שלו להחליף את המים. ;-) איצקו.
 
פרטיזן

הרגע נמסר לי.... כי מישהוא מהארכיון התפגר.... אז המשרה פנויה בשבילך אם אתה מעוניין ליהי סידור עבודה
 

זיוי ..

New member
פרטיזן מוזמן למטבח. ואולי -

-יש מקום ברפת שם יותר מעניין מהארכיון ששששששש אל תגלה שמעתי שברפת נמצאות כל המתנדבות מהולנד לילה טוב חג שמייח זיוי
 

עינת.. :-)

New member
קוסמטיקאית?????? אני???????

הוי, ליהי, זו בדיחה פיצוץ... אני? קוסמטיקאית בקיבוץ? הרי ייעודי אינו ``שיפוץ``.... את כולן אשאיר בחוץ, וכבר אמצא איזה תירוץ, כדי שתחליפי לי את השיבוץ, למקום עבודה יותר ``נחוץ``... ואלה הן האפשרויות שבאות בחשבון: א. מוכנה לעבוד במרפאה, לעשות שם עבודת קודש נפלאה, מאחר ודרושה שם יד אוהבת, לתפקיד אני מתאימה אני חושבת... (והעיקר שאעבוד שם עם האדון, הלא הוא מיודענו דיןדון...) ב. מאחר ובמספרים אני טובה, ;-) להיות גזברית אני מתאווה, אכין חשבונות, אפתור תרגילים, אעבוד לפי כל הכללים... (אוי, איזה כייף, נזכרתי פתאום, ככה אעבוד לי עם פנטום...) ג. תחום מועדף נוסף הוא תחום התרבות, (עדיף מאשר לסדר לבנות ת`גבות)... למרות שלא רקדנית מי יודע מה, מוכנה לרקוד לי על הבמה.. (העיקר שרקדן ירקוד איתי שם, <יפעת תרגעי :)> ושיקנאו כולן...) מוכנה גם לשיר, אחליף את זמרת, ואת זה לא סתם אני אומרת... שרה די טוב, זה ממש אצלי תחביב, ולכם ממליצה לקולי להקשיב... (והכי חשוב כשאקח ת`מיקרופון, ינגן איתי לא אחר מאשר סקסופון, וכדי שתצא לנו יצירה טובה, מוכנה אליו לעמוד קרובה... ;-) ) ד. ליהי, עשית פה בלאגן, לי הכי מתאים לעבוד באולפן.. אני מורה, ללמד ממש אוהבת, ופה תהיה לי המון עבודה, אני חושבת, מאחר ואני מורה לחינוך מיוחד, אטפל פה בכל אחד ואחד.... (ואפילו שאותי הוא לא תמיד זוכר, אזכיר פה בשירי את The ofer, איזה כייף, אעבוד איתו באולפן, נקרא לנו יחד איזה עיתון ישן, ולפני שהוא יעוף.... אשלח לו גם איזה אוףףףףףףףףףףףףף ) ה. על משאבי אנוש לא יודעת כלום, מה עושים בזה התחום? אבל נראה לי ששם שווה לעבוד, שם אקבל הרבה כבוד... (איזה כייף, שם עובד פטישון, בטוח יארגן לנו איזה מפגשון, נצא לבלות כל יום ראשון, ובכלל לא נלך לישון...) ו. רכזת ביטחון שדה נשמע הכי מבטיח, אשב בשדה, אוכל אבטיח, אשמור על ביטחון הקיבוצניקים, יהיה לי אקדח (תזהרו לא להיות נודניקים..) (ופה אהיה מאושרת, יש לי הרגשה, לא אהיה עם אחד, אלא עם שלושה... הקצין, הצופה וקשוח, איתם אצא לי לשוח...) ליהי, ליהי, הבנת ת`מסר? בבקשה, (מתחנפת), את תמיד עשר... תחליפי לי את השיבוץ, ואהיה הכי מאושרת בקיבוץ..... :) ע י נ ת . .
 
עינתתתתתתתתתתתתתתת

וואווווווווווו ושוב ואווווווווווווו ושוב וואוווווווווווו את פשוט מדהימההההההההההההההההההה אבל עשית לי פה באלגן ..... לא הבנתי בסוף איזה ענף את הכי רוצה.... ולכן החלטתי מתוקתי..... את המצילה של הבריכה.... שם תוציאי לכל הגברברים את העיניים.... במקום לבנות את השחורים.... ליהי
 

עינת.. :-)

New member
חחחחחחחחחחחחחחח ליהי

איזה כייף, אני מצילה בבריכה... (שיו, ליהי, זו ממש בדיחה..) אלבש לי ביקיני, אקנה משרוקית, אשים כמה סנדוויצ`ים בשקית... ועכשיו שימי לב,,, הלך הקיבוץ,,, כולם יקבלו בבריכה שיבוץ... פנטום הגיזבר, לא יעשה חשבון, ויבוא לבריכה ממש ראשון... דיןדון הרופא יהיה חייב להיות, למקרה שאיזה טובע יצטרך להחיות... כדי שיהיה פה ממש שמח, נזמין את רקדן להופעת אורח... ונקרא גם לסקסופון, שיפעיל ת`פטיפון... ומ- The ofer נבקש כמובן, לבוא עם החבר`ה מהאולפן, שיעשו חיים, הלא הם תיירים, לפני שלחו``ל הם חוזרים... ופטישון בטוח לכאן יגיע, איפה שיש שמח, הוא מופיע, מארגן, משתולל, מספר אחלה בדיחות, (נו, תפסיק להציק לחתיכות...) ומכיוון שהיום קצת מסוכן, אזעיק את ביטחון השדה לכאן.... יבוא הקצין, הצופה וקשוח, ואיתם אשב בצל לנוח... זהו ליהי, סידרתי אותך.... רק תודיעי לבנות במטבח, שמידי פעם יגיעו לבריכה, ויגישו לכולנו ארוחה.... :) ע י נ ת . . איצקווווווווווווו, תזהרררררררררררררר, שווווווווווו (שורקת במשרוקית...) תעבור בבקשה מיד למים הרדודים... אסור להיות במים העמוקים עם מצופים...
 

איצקו

New member
עינתתתתתתתת B-(

ואני חשבתי להיות לבד. שלא יהיה לידי אף אחד. ותראי איזה מהומה, הבאת את כל החמולה. ולזה אין לי פיתרון לכן אלך לי לישון H-) איצקו.
 
למעלה