חג שמח לכולםם מעוניין בהמלצה לטיול עם ילדים ב

segevnet

New member
חג שמח לכולםם מעוניין בהמלצה לטיול עם ילדים ב

חג שמח לכולםם מעוניין בהמלצה לטיול עם ילדים ברובע היהודי בירושלים (אפשר הפנייה ל web ) במסגרת הטיול שימשך יום אנו נבקר במיני ישראל ובמעלית הזמן מעוניין לקבל המלצות נוספות שבמהלכן נבקר בכותל.. בתודה מראששששששששש ראש ראש :)
 

Turkia

New member
המלצה

גם אני חיפשתי המלצות על טיולים "קצת אחרים" וקיבלתי המלצות מדהימות שהשימו את חבריי לטיול כנס לאתר אל הטבע www.elateva.co.il וצור עימם קשר. הם נתנו לי המלצה על טיול ערב לכותל, לחומות, היה פשוט מדהים. היינו עם ילדים קטנים (3,4)
 

segevnet

New member
אכן כן עוזר מאוד תודה רבה לך ולכולם פה שעוזרי

מהקישור הנ"ל הגעתי לאתר של רון פלד ,יצרתי איתו קשר הבנאדם מדהים חביב נחמד וסבלני בעל ידיעות מפליגות על ירושלים ועל ביכלל.... נתן לי המלצות שוות לטיול ...... ושוב תודה לכל הממליצים פה באתר יישר כוח אהבתי !!!
 
במקום לקבל דגים, למד לדוג

קנה ספר שנקרא ירושלים וכל נתיבותיה, הוצאת יד בן צבי, יש גם משומשים. יש שם מסלולי טיול טובים לכל נפש. פשוט לעשות מה שהם כותבים בספר, ואתה מסודר! אני מציע לכם לוותר על מיני ישראל, להתחיל את הבוקר בעיר דוד (להרשם לטיול מאורגן שלהם), להכנס אחר כך לעיר העתיקה עם הספר הנ"ל, כולל לעלות להר הבית (בטוח מאד, כניסה 0730 - 1030, 1330 - 1430, חינם וקצר). לסיום ללכת למעלית הזמן, עובד עד הלילה.
 
למעלה