חג שמח וסופ"ש נפלא

חג שמח וסופ"ש נפלא


סופ"ש שוב כאן והחג האחרון גם הוא
איך עבר השבוע? איך עברו החגים?
האם תקופת החגים קשה לכם יותר? מעלה שאלה של האם עשיתי נכון? מעלה את הגעגוע לרמות חדשות? טוב, הבנתם


חג שמח וסופ"ש נפלא!!!!
 

forglemmigej

New member
השבוע נחמד

הייתי בגרמניה בעיר ברמן, מהממת, אני מאד אוהבת את כל איזור צפון גרמניה נכנסתי לחנות ניידים רציתי אחת ולמיד לראות מה זה הסמסונג הזה שכולם מדברים עליו, כי לי יש את Huawei הפושטק בסהכ, המוכר כל הזמן הסביר על היתרונות של זמזונג , אין אצל הגרמנים האות s זה מבוטא כz (זין), כמעט נחנקתי מרוב צחוק כשהוא אמר זמזונג זה וזמזונג זה, בסוף יצאתי בלי לקנות והזוגי התעצבן שאני תמיד צוחקת מבני אדם, כי בסוף מישהו יפליק לי אבל צחקתי לתוך הצעיף , הלמוט או מה שלא יהיה שמו, לא שמע כלום.
בנוסף, צפיתי בהצגה הכי טובה בעיר על ההיא, שאיך, לכל הרוחות, היא מצליחה להפיק מעצמה את הדיבור הזה על סף הבכי עם הקול השבור מכאב ? רמות הכאב שניכרו בה שמורות רק למי שראה כיצד מוציאים את בני משפחתו להורג בעינויים. והיא, פאקינג, מספרת על כך שהבחור לא הצליח להוריד לה את הבגד ים השלם שלבשה... לפני... 35 שנים !! הכוונה לזו שתבעה את המועמד לשופט בעליון האמריקאי.
 

אספרסו2

New member
זה תלוי במה שבא אחרי ה S

ה דר שפיגל למשל,S מבוטא כ ש',מזכיר לרונאלדו לילה שכבר שכח,עוד אחת שנגמר לה הכסף וקופצת על הגל שמאפשר להעליל על סלבס ולהתעלל עליהם כלכלית,נזכרה שדמי השתיקה ששילם לה אז שלוש מאות שבעים וחמש אלף,נגמרו ואפשר לסחוט עוד,רק נקווה שלא יפריע לכשרון הזה לביצועים על כר הדשא.
 
למעלה