חג פורים שמח ....

דנציקיל

New member
תחפושות

מעניין אותי לדעת אם מצאתם שזה בעייתי כאן.ואם לא,אז מה עשיתם או איפה מצאתם. בשנה הראשונה היה לי מישראל,בשנה השנייה השאלתי מהספרייה ובשנה השלישית מצאתי שהילדים שלי כבר גדולים מדי לתחפושות מהספרייה אז נהייתה לי בעיה. למזלי הגדול איזו גיסה החליטה לשלוח לי 2 תחפושות וממש הצילה אותי. עכשיו אני מבקשת יבוא מהיר.הם הצליחו להשיג לי תחפושות במחירים מצחיקים של 20 שח! אמנם קניתי פה תחפושות בלי קשר לפורים [הילדים אוהבים ארגז עם תחפושות כל השנה] אבל זה היה רק סופרמו,בטמן ועוד אחד או שניים מדיסני [שלא קניתי כי דיסני לא עובד חזק אצלנו]בבנות,מה לעשות, אני לא מתמצאת. יש אנשים משקיענים שיש להם גם את היצירתיות המחשבתית וגם המעשית להכין בעצמם אבל מעניין אותי איך מסתדרים ההורים שלא נופלים בקטגוריה הזאת.
 

sabih

New member
אין שום בעיה

ניגשים לחנות הקרובה שמשכירה תחפושות ושוכרים, יש מבחר יפה. יש המון חנויות כאלה פזורות בכל העיר. על גלן הנטלי יש 2 אחת מול הפלאפל קיטצ'ן (אזור הגלן הנטלי 600).
 

guyguy2003

New member
בעיר יש אחת ממש ממש יקרה

הייתה לי מסיבת תחפושות והייתי צריך להשכיר תחפושת, ללילה אחד 60$ רק לגלימה. אם לתחפושת מלאה - ככה 80$ בלי לחשוב פעמיים. בסוף קניתי את המסיכה של הצעקה, קניתי בד שחור ועשיתי ממנו גלימה, וסכין מפלסטיק גמיש.. וואי כמה הפחדתי אנשים. זה פשוט מזעזע.
 

דנציקיל

New member
עם שני ילדים

אני יוצאת בחבילה של 60-70 דןלר למשהו ממוצע. כבר עדיף לאלתר כמו שגיא הציע
 

gilad B1

New member
חג פורים שמח ....

חג שמח לכל הישראלים באשר הם ובאוז בפרט . השנה אני חוגג את החג בפעם הראשונה באוסטרליה . בעצם בפעם הראשונה מזה הרבה שנים . לפעמים צריך להיות רחוק כדי להתקרב אל המקורות שלך . השנה אני מתחפש ל swagman -דמות אוסטרלית אגדית שכבר לא כל כך קיימת אבל מאד פופולרית ,אפשר לשמוע עליה ב"וולסינג מטילדה "- ההמנון הלא רשמי של אוסטרליה- מן סוג של נווד על פקלאותיו. בעוד שעתיים הולכים לבית הכנסת למסיבת פורים . שיהיה חג פורים שמח !
 

Yo-man

New member
הגיגים לשבת

אישה אחת מעולם לא הצליחה להוליד ילדים, ובצר לה פנתה כל לילה לפני השינה לאלוהים שיעזור לה. אחרי שנתיים של תפילה התגלה אליה המלאך בחלום ואמר לה: בעוד תשעה חודשים תלדי בן זכר . לא יכלה להתאפק ושאלה אותו: מה יהיה הילד כשיגדל? אמר לה המלאך- יהיה גנב אמרה לו מיד: לא, לא, לא, רק לא גנב . נעלם המלאך והחלום לא התגשם . הצטערה מאוד האישה שכך נהגה והמשיכה להתפלל שוב כל לילה. כעבור שנתיים שוב התגלה לה המלאך ואמר לה: בעקבות תפילותייך בעוד תשעה חודשים תלדי בת שוב לא יכלה להתאפק ושאלה: מה היא תהיה כשתהיה גדולה ? אמר לה - תהיה זונה אמרה לו מיד: רק לא זונה. נעלם מיד המלאך והחלום לא התגשם . כמובן הצטערה מאוד אולם המשיכה להתפלל וכך כעבור שנתיים התגלה המלאך אמר לה: בעוד תשעה חודשים יהיה לך בן אמרה לו: רק תגיד לי מה יהיה כשיהיה גדול ? אמר לה המלאך: יהיה עורך-דין שמחה האישה מאוד ואמרה לו: יופי, יופי. זה טוב. אמר לה המלאך: איך טוב? גם זונה וגם גנב !
 
למעלה