חג פורים, ואני זקוק לרעיונות.

שרימפי

New member
חג פורים, ואני זקוק לרעיונות.

אז ככה, כולם מתחפשים. רק לי אין כח ממש להשקיע יותר מידי כסף בתחפושת. אבל מה, אין לי רעיון לתחפושת קלה להכנה ומצחיקה. למישהו מכם יש רעיון? בבקשה, לפני שאאלץ להתחפש לעופרה חזה.
 
עופרה מתה, שרימפ

ומת'ה זה כל כך החורף שעבר. כולם יודעים שלובה זה הכתום-נצנצים החדש.
 
הממ..

שנה שעברה אחד מביצפר שלנו התחפש אליו, חשבתי שזנ נורא ואיום, ודווקא לא רק בגלל שאני אדם מאמין, גם אם מישהו היה מתחפש למוחמד הייתי כועסת. מסמלים דתיים לא עושים צחוק. נקודה. זה פוגע ומעליב.
 

TwelveEyes

New member
תגידי, ובחורה שמתחפשת...

לאינדיאנית גם עושה זאת כדי ללעוג לילידים האמריקאיים? ברור שלא, בדיוק כפי שאדם שמתחפש לישו לא בא כלל וכלל ללעוג לו או לפגוע בנוצרים. למעשה, זו תחפושת די פופולרית בליל כל הקדושים, אפילו. אותי, אישית, הרבה יותר מטרידה התופעה המכוערת שהופיעה בארץ בשנים האחרונות: תחפושות קו קלאקס קלאן.
 

DecayCell

New member
כל תחפושת היא כשרה

אני לא רואה את הבעיה בתחפושת KKK כמו שאני לא רואה מה הבעיה בתחפושת היטלר, למשל. נכון, תחפושות יכולות לפגוע, אבל זו לא סיבה להשתעבד לתרבות ה-PC.
 

TwelveEyes

New member
זה לא עניין של PC...

אלא עניין של טאקט בסיסי. כשמישהו מתחפש ל-KKK או להיטלר הוא בעצם אומר "גזענות ונאציזם מבדרים אותי", גם אם זו לא הייתה כוונת המשורר. אם למישהו כל כך מגרד באשכים שהוא חייב להתחפש לזה - אדרבא, שיעשה מה שבזין שלו. אבל שלא יצפה לקול שלי בעדו בבחירת התחפושת הכי טובה.
 

moon flower

New member
אוקיי..

ניסינו פעם להתחפש לפרחה..? אתם יודעים.. ליפסטיק וורוד נוצץ, לק באותו הצבע, מסטיק בזוקה וורוד כמו הפודרה של בתיה ליבשיץ לאנגלית, חצאית שחורה (או וורודה..) עם כתובית "Sexy" בצד, חולצת-בטן צמודה מדיי ומטהר אוויר שמעיד על המצאות הפרט למרחקים של קילומטרים..? אה.. ושיער כבשי ארוך עם כמויות מסחריות של מינים לא מזוהים של ג'ל ומוס.. כמובן שאי-אפשר בלי התכשיטים-וונאבי מפלסטיק והדברים שמצמידים באכזריות לתנוך.. או שפשוט אפשר להיות פסל החירות, לא כ"כ קשה ללבוש סדין מסביב לכתף לעשות איזה משהוא שיזדקר על הראש ומטאטא צבוע ביד..
 

The Snow Goose

New member
לי יש!!!

שתי אופציות- או הפרפר של "פשוט תגידו לא!" אםפ אתה מכיר אותו.. או אסתר המלקה , יענו כזה סאדו מאזו^_^ או שתיקח שני קרטונים ותחבר אותם עם חוטים כזה שאתה שם על הבטן ועל הגב ותכתוב על זה french kiss 5$ ותצבע את השיניים שלך בשחור ותאפר על עצמך צרעת או משהו!!! טוב זה היה שלוש תסלח לי!
 

TwelveEyes

New member
אסתר המלקה זה כבר משומש לאללה ../images/Emo13.gif

כמה בנות מהשכבה שלי באו בשנה שעברה עם שמלות לבנות וסרט מסביב שנכתב עליו "כלה להשגה". Get it? ^___^
 

DecayCell

New member
את טענת שבדיחות שואה זה לגיטימי

לפני כמה זמן, אם אני זוכר נכון. זה נשמע לי קצת כמו סתירה... כן, אני יכול לצחוק עם כל דבר. אני מאוד לא אוהב שמכנים אותי בשמות, למשל, אבל הומופוביה מצחיקה אותי, ואני צוחק.
 

TwelveEyes

New member
מה הסתירה?

הומור זה הומור. אבל לשים כתונת פסים על עצמך ולבוא כניצול מאושוויץ זה הדבר הכי מסריח שיש. אולי משהו דפוק בחוש ההומור שלי, אבל אני ממש לא רואה מה מצחיק בזה. יש גבול לכל תעלול.
 

DecayCell

New member
אני חושב שניצול אושוויץ יפגע משניהם

על כל פנים, דעתי היא שזה לגיטימי, ומאחר ומדובר בדיעות אישיות אני חושב שאין מה להוסיף על כך...
 
להתחפש להיטלר זה מגניב ../images/Emo3.gif

גם צ'רלי צ'פלין עשה זה בקטע של לעג, והוא יצא נינג'ה
אז אני לא רואה מה הבעיה.
 

TwelveEyes

New member
צ'פלין לא התחפש להיטלר.

הוא שיחק אותו בסאטירה "הדיקטטור הגדול" בניסיון להעביר את דעתו על האירועים דאז באירופה. אין מה להשוות את זה בכלל לילד קטן וטיפש שמתחפש להיטלר כי "זה מגניב", או כניסיון עלוב למשוך צומי. אבל כפי שאמרתי, שכל אחד יעשה כטוב בעיניו. אני רק מביעה את דעתי.
 
את צודקת, אין מה להשוות

אבל להזכירך כל העניין של להתחפש בפורים זה למשוך צומי ולהיות פרובוקטיבי. ועוד משהו, המן הרשע לדוגמה היה אדם בעל כוח שרצה להרוג את כל היהודים וכמעט הצליח... ובשנה שעברה הרב של בית הכנסת שלי (כן
) התחפש אליו (בצורה שניכר ממנה שהיא לועגת להמן). ללעוג לאויבים שלך זה מעולה וזה מקרב בינך לבין אלה שבצד שלך. אם מישהו יתחפש להיטלר בצורה שמראה לגלוג אז זה מעולה!
 
למעלה