חג עצמאות שמח לכולםםםםםם!

ע מ י ת

New member
חג עצמאות שמח לכולםםםםםם!

בס"ד ולא לשכוח ש... גולני 12 כבוווווווווווווווווווווווד! עד מתי מרץ 04?... ע מ י ת (ד"ש לכולם)
 
עממממממממית ../images/Emo140.gif

נו, איך הצבא? מטרטרים אותך כמו שצריך? קיבלת מה שרצית? אתה בגולני?
 

tipid

New member
יום עצמאות שמח!../images/Emo165.gif

חג עצמאות שמח שקט בטוח ובריא ושהשמחה תשרה בקירבנו.
 

ע מ י ת

New member
ב"ה נחמד מאד...

בס"ד מטרטרים, אבל אני מת על הסרס"פ שלנו... שוב לומר זאת בקולי קולות: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, שתיים עשרה!!!, שתיים עשרה!!! עד מתי מרץ 04??? ע מ י ת ;)
 
../images/Emo104.gif56../images/Emo104.gif

חג שמח לכולנו! והלוואי שנזכה בקרוב בעצמאות וחירות אמיתית... כרמיתי!
 

238

New member
שניה לפני הסוף..../images/Emo104.gifחג שמח../images/Emo13.gif../images/Emo104.gif

 
למעלה