חג מואר ושמח

ורד 3

New member
חג מואר ושמח


למה אין אייקון של לביבה חמה ומלוחה...? לא בסדר... חולה חולה חולה ( בגרונית ) על החג הזה ... אוי נזכרתי... חייבים לצרף אלינו את צמד התימניות מקריית עקרון שיעשו לנו כאן שמח חח "חנוכה חנוכה חג יפה כל כך אור חביב מסביב גיל לילד רך...".. היה מתאים לי לחזור לגנון של שולה לשבת לשם שינוי יפה בריכוז כשעל ראשי מונח נר דקיק שהכינותי מראש.
 

יערית

New member
נר ראשון


זה בדיוק כמו חג המופלטות, איך שנתקלים בי שואלים : "נו מתיי את מכינה ספינג' /מופלטה ? " אז זהו...זה יקרה, היום מחר מחרתיים מתיי שיצא אני מרוצה :) חג חנוכה שמייח (יום שישי פסטיגל עם העספורים...מתאים אש!)
 

ורד 3

New member
ספינג' פאפאנש

הכל הולך בחנוכה חח.... חברה מהעבודה הבטיחה לעשות לי משלוח של ספינג'ים ....עכשיו השאלה אם לומר YES/NO אני כל כך אוהבת לומר YESSSS לדברים כאלה :) כל העספורים משתתפים בפסטיגל ?
 

יערית

New member
הבעיה בספינג'

זה זמן התפיחה, פעמיים לשים ופעמיים מחכים להתפחה, במופלטה זה אחרת והידיים מתקלטות, פה הידיים מעגלות :)) להזכירך, זה מיטגן בשמן עמוק ואחר כך מתפזר עליו סוכר גס, לא אבקה! אני בעד לביבות הייתי ואשאר וגם זה בא בשיפור ענק! לקחתי חופשה יזומה בשביל ההכנות הנפשיות
< ניוטון קצר ואיציק יהיו שם>
 

ורד 3

New member
לי את מזכירה מה זה ספינג' ?

חחח ...אני רואה אותם אפילו בחלומות ... זה מגיע עם סוכר גס וגם עם דבש...אני אוהבת יותר עם הסוכר הגס... אולי אכין פאפאנש הסופגניה הרומנית הידועה [זה על בסיס בצק גבינה ] וזה קצת יותר מורכב מספינג' אין ספק שזה מעדן... רק אני צריכה ריבת דובדבנים אורגינלית מרומניה ...חח. ======================================================= יאס על העולםםםם ....אחחחחחחח איציק ...הוא יצירת פאר :)
 
קיבינימט החנוכה הזה

סופגניות חמות, טעימות, עסיסיות ומפוצצות בקלוריות בכל פינה ואני הזעתי דם לרדת 18 ק"ג בשנה האחרונה. אלוהים ללא ספק יודע איך לבחון אותנו עם החגים האלה.
 
לביבות לא רלוונטי, לא מדבר אלי

אבל הסופגניות....או הו, אני חולה על סופגניות
לאכול אחת בכל החג זה כמו משה שראה את הארץ המובטחת ולא דרך בה
 

WinWin8

New member
אתה יודע מה הבעיה איתך?

בתור בוס כזה גדול כנראה פיספסת את השיעורים של "היזון חוזר" בסדנאות הניהול שקרוב לוודאי עברת. בעוד אני יושב עם ציפרניים אכולות מדאגה לגבי איך הייתה החתונה? איך התקבלה בת זוגך? מה היו התגובות נוכח המראה המצודד שלה והגרדרובה ע"י נשות הקולגות, עם הסלמי ברגליים, וכו' אתה מתעסק עם שטויות כמ סופגניות להיות או לא להיות.
 
הייתי עסוק לקבל כמה מצגות


החתונה עוד לא התקיימה. איך חשבת שלא אחזור לעדכן? הזמנתי את בת הזוג והיא התלהבה. הסניף המקומי של משרד ההפחדה הפולני פיספס (גם) הפעם בתחזיות. לא רק שהיא לא סירבה ולא סיבכה עניינים כמו שעלה פה חשש, היא אפילו אמרה שתסדר שהילדים יהיו אצל האבא כדי שלא נהייה תלוים בבייבי סיטר. אני מארגן עכשיו after party כי יש לנו את כל הלילה. הצעות יתקבלו בשמחה.
 

Motekookoo

New member
לא יאומן...

פם הייתי יודעת מראש ומצפה בכיליון. בפנסיה, התאריכים הללו כבר לא חשובים
 

THE KID A

New member
מסכים איתך.

מתאים לך לחזור לגנון של שולה ולשבת לשם שינוי יפה בריכוז.
 
למעלה