חג לכל אילן, חג לפרח חג לצמח

חג לכל אילן, חג לפרח חג לצמח ../images/Emo32.gif

האם ידעתם ש
צומח בערבות הפראיות של אפריקה, מיובש, נכלא בבתי סוהר קטנים, מגיע לישראל, מתחמצן עם האוויר ומשתחרר לחופשי? האם ידעתם שבפורום אפ צורכים כמות גדולה ביותר של
והיציאה לרחובות הפורום לא מומלצת לחולי לב, אנשים זקנים (סיניור סיטיזנט) ורוכבי אופניים. האם ידעתם שבימים הקרובים הלשכה תפרסם מאגר חוקים חדש ומעולה? האם ידעתם שאתם יכולים לנצלש את השרשור הזה וחסר לכם אם אתם מנצלשים שרשורים אחרים ?
ט"ו בשבט שמח!
 

Jelly Beans

New member
והאם ידעתם ../images/Emo60.gif

שאכילת פירות יבשים, ערמונים, פקאני, ואגוזים בשפע יכולים לגרום לך כאב בטן עד עצירות
וול.. אני כרגע בשלב של הכאב בטן
אף פעם אל תאכלו שמונה ערמונים+ 5 פקאנים+ 3 אגוזי מלך+ 2 משמשים + ביצה+ בורקס + 2 כוסות של מיץ אשכוליות... בפעם אחת!!!! לא ממליצה
 

=Wednesday=

New member
זה טעים!!!../images/Emo99.gif

כבר המון שנים לא אכלתי ערמונים, אבל אני זוכרת שממש אהבתי את זה כשהייתי קטנה.. |נוסטלגיה|
"המלכה תבקש ערמונים מהאש.."
 

Mooa-Numi

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

את לא יודעת מה זה ערמונים?!?!?!
עכשיו נעלבתי
 

*קליאו*

New member
אצלנו סבא תמיד עושה,../images/Emo105.gif

נכון נטע?
(אבל אין כמו הבוטנים..
) פעם אהבתי יותר, עכשיו זה גבולי.
וזה מעצבן את הציפורניים.
 

*קליאו*

New member
כתבתי שני שרשורים למטה.../images/Emo13.gif../images/Emo105.gif

ואני מתה על החתימה.
 

TRaffiC LiGhT

New member
כן, ראיתי כרגע.../images/Emo13.gif../images/Emo3.gif../images/Emo117.gif

ואת החתימה צריך להחליף בקרוב, אבל עדיין יהיה בה קשת או רמזור.
 

ganooov

New member
אני אוהב ערמונים מהמיקרו ../images/Emo13.gif. ../images/Emo13.gif

אופריע - בושי לך!
 

Mooa-Numi

New member
...

האם אתם (מוכנים להשתתף בניסוי?) מודעים למשמעות האמיתית של "קסטן, קסטן"?
 
שמעתי על זה

שפירות יבשים עושים עצירות. אף פעם לא חוויתי את הנושא על בשרי, לשמחתי הרבה. למה אכלת כל כך הרבה בפעם אחת, שיר יקירתי?
רחלי
 

Jelly Beans

New member
כי זה טעים!!! ../images/Emo99.gif../images/Emo60.gif

גם אכלתי עכשיו יותר מידי גלידת ריבת חלב.. שום יש לי כאב בטן
 
למעלה