ליילנד המקורית
New member
חג ביכורים שמח../images/Emo171.gif../images/Emo172.gif../images/Emo158.gif
חג ביכורים שמח
וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי
אבל עכשיו חג וצריך להיות בשמחה תמיד
חג ביכורים שמח
וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי