חג ביכורים שמח

מצב
הנושא נעול.
חג ביכורים שמח../images/Emo171.gif../images/Emo172.gif../images/Emo158.gif

חג ביכורים שמח

וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי
אבל עכשיו חג וצריך להיות בשמחה תמיד
 

levikon

New member
חג שמח../images/Emo172.gif../images/Emo171.gif../images/Emo173.gif

חג ביכורים שמח

וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי
אבל עכשיו חג וצריך להיות בשמחה תמיד
חג שמח
 

ארזS

New member
וכמובן גם חג מתן תורה שמח ../images/Emo158.gif

חג ביכורים שמח

וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי
אבל עכשיו חג וצריך להיות בשמחה תמיד
וכמובן גם חג מתן תורה שמח

שיהיה חג שמח וטעים לכולנו !
 
חג שמח

חג ביכורים שמח

וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי
אבל עכשיו חג וצריך להיות בשמחה תמיד
חג שמח
חג שבועות הוא חג הביכורים, הוא חל ביום החמישים לעומר, כלומר 50 יום אחרי היום הראשון של פסח, ובו הוא מביאים ביכורים למקדש. יום מתן תורה הוא, על פי המסורת המקובלת, היום השישי בחודש סיון, מאז שאנו נוהגים על פי לוח השנה שלנו, על פי שיטת העיבור שפרסם הלל הזקן, לעולם יחול חג השבועות ביום 6 בחודש סיון, אך למעשה אין זה מחייב אם היו מקדשים את החודש על פי ראיית מולד הלבנה, ואז היה יכול לחול גם ב-5 או ב7 בסיוון ויום מתן תורה (אלא אם היה נקבע אחרת) לא היה חג. יש טוענים שבכוונה לא נקבע חג, בזמנו, למתן תורה, כדי לא לייחד את התורה לתאריך מסויים בשנה, שלא יפגע בתדמית הנצחית של התורה. חג שמח...ושבת שלום לאחרי זה. דניאל
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo172.gif חג שמח לכל חברי פורום 394!

חג ביכורים שמח

וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי
אבל עכשיו חג וצריך להיות בשמחה תמיד
חג שמח לכל חברי פורום 394!
 

hai001

New member
חג שבועות שמח../images/Emo171.gif../images/Emo172.gif../images/Emo173.gif

חג ביכורים שמח

וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי
אבל עכשיו חג וצריך להיות בשמחה תמיד
חג שבועות שמח
 
חג שמח לכל החברים בפורום!

חג ביכורים שמח

וגם חג ביקורים זה אחלה זמן לבקר אחד את השני לא? אז תעשו חיים, רציתי לבוא היום למוזיאון, אבל ממש ממש לא הסתדר לי
אבל עכשיו חג וצריך להיות בשמחה תמיד
חג שמח לכל החברים בפורום!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה