חגים ותגובת אנשים עם האוכל
החגים בעיצומן אנחנו משפחה שאוהבים אוכל שיהיה שולחן מלא מכל טוב אבל לא אוכלים המון אני שקלתי תמיד 48 קילו אחי רזה אמא שלי תמיד מלאה בלי קשר אבי רזה אצלנו כל הגברים רזים הנשים קצת מלאות אבל לא ממש אני עברתי כמה משברים והתמלאתי בלוטת תריס כדורים שלקחתי רק הוסיפו לחץ עצבים וכו חוץ מאנמיה שתמיד מופיעה ברוך השם בריאה אז לסיפור ראש השנה הגיע לבית הורי הגיעו משפחה אחי ואשתו וכו'... אני שלא אכלתי עוד גם מיום לפני,ישבתי עם כולם ושתיתי מהיין של הקידוש(אחי דתי)ומים וישר הקמתי את כולם ,בכדי שאוכל כרגיל להקיא (אני סגורה 8וחצי,מצחיק בקושי אוכלת ולא יורדת אבל אין מה לעשות לוקח זמן) חוזרת לשולחן כמובן כולם בסלטים ובמנה ראשונה דג ואני מנסה לטעום סלק מגורד ושוב להקיא מעצבן כי אבא שלי תותח במאכלים חזרתי וניסתי לאכול קצת תפוא אדמה ובטטה מעכתי לפירה וממש על המזלג קצת קצת שמתי לב שיש מבטים לכיווני לא רגילים ככה כאין לנו במשפחה מישהו שעבר טבעת בקיבה ושוב הלכתי להקיא אבל לפני ניסתי להלך קצת ברחבי הבית לנסות אולי ירד להימתח לפעמים עוזר ושמעתי את הדוד שואל למה היא יצאה מהר מהשולחן היא נפגעה שאנחנו אוכלים והיא לא הוא לא מבין בזה והכל אני שומעת אז אמא הסבירה וסבתא חחשנתקע לי ואני מהלכת בבית בכדי שאוכל להמשיך לאכול ושאנחנו המוטבעים לוקח לנו זמן ובאמת אחרי שהם סיימו קידוש ארוחה ראשונה שנייה שלישית ומתוקים אני עוד ההיתי באוכל שלי הראשון קצת תפוא ובטטה וסלטים אני מכורה לסלטיםםםםם בלי קשר לניתוח זה עדיפות שלי(הסלטים)מה שהורדתי מהתפריט מאז הניתוח זה את הלחם שבמקומו בא לחמית או פירכית ואת הקולה רק מידי פעם טועמת וכמעט שלא שמה מלח באוכל אבל אוהבת תבלון
החגים בעיצומן אנחנו משפחה שאוהבים אוכל שיהיה שולחן מלא מכל טוב אבל לא אוכלים המון אני שקלתי תמיד 48 קילו אחי רזה אמא שלי תמיד מלאה בלי קשר אבי רזה אצלנו כל הגברים רזים הנשים קצת מלאות אבל לא ממש אני עברתי כמה משברים והתמלאתי בלוטת תריס כדורים שלקחתי רק הוסיפו לחץ עצבים וכו חוץ מאנמיה שתמיד מופיעה ברוך השם בריאה אז לסיפור ראש השנה הגיע לבית הורי הגיעו משפחה אחי ואשתו וכו'... אני שלא אכלתי עוד גם מיום לפני,ישבתי עם כולם ושתיתי מהיין של הקידוש(אחי דתי)ומים וישר הקמתי את כולם ,בכדי שאוכל כרגיל להקיא (אני סגורה 8וחצי,מצחיק בקושי אוכלת ולא יורדת אבל אין מה לעשות לוקח זמן) חוזרת לשולחן כמובן כולם בסלטים ובמנה ראשונה דג ואני מנסה לטעום סלק מגורד ושוב להקיא מעצבן כי אבא שלי תותח במאכלים חזרתי וניסתי לאכול קצת תפוא אדמה ובטטה מעכתי לפירה וממש על המזלג קצת קצת שמתי לב שיש מבטים לכיווני לא רגילים ככה כאין לנו במשפחה מישהו שעבר טבעת בקיבה ושוב הלכתי להקיא אבל לפני ניסתי להלך קצת ברחבי הבית לנסות אולי ירד להימתח לפעמים עוזר ושמעתי את הדוד שואל למה היא יצאה מהר מהשולחן היא נפגעה שאנחנו אוכלים והיא לא הוא לא מבין בזה והכל אני שומעת אז אמא הסבירה וסבתא חחשנתקע לי ואני מהלכת בבית בכדי שאוכל להמשיך לאכול ושאנחנו המוטבעים לוקח לנו זמן ובאמת אחרי שהם סיימו קידוש ארוחה ראשונה שנייה שלישית ומתוקים אני עוד ההיתי באוכל שלי הראשון קצת תפוא ובטטה וסלטים אני מכורה לסלטיםםםםם בלי קשר לניתוח זה עדיפות שלי(הסלטים)מה שהורדתי מהתפריט מאז הניתוח זה את הלחם שבמקומו בא לחמית או פירכית ואת הקולה רק מידי פעם טועמת וכמעט שלא שמה מלח באוכל אבל אוהבת תבלון