חגורת גב

חגורת גב

שלום, אני מעוניינת לקנות חגורת גב שלוש חוליות לידיד שלי. הבנתי שיש חברה בשם דיינז שהחגורות שלה נחשבות איכותיות. הייתי רוצה לדעת אילו חברות נוספות נחשבות לטובות ואיפה ניתן להשיג את המוצרים (איזור המרכז). תודה מראש לכל יודעי הדבר, דנית
 

Lone Rider

New member
והשאלה שצריכה לעלות כאן היא...

למה הוא צריך חגורת גב? יש לו בעיה בגב שהוא צריך תמיכה מיוחדת לגב? החגורות הללו בעיקר מחלישות את השרירים שתומכים בגב ומהניסיון שלי בעיקר מעיקות ללבישה והסרה כל פעם שעולים ויורדים מהאופנוע. אם הכוונה היא להעניק לו מיגון לגב במקרה של תאונה חו"ח אז ממליץ לבחון מיגון בתוך המעיל, פחות התעסקות עם ציוד ללבישה לפני רכיבה.
 

yoshi6

New member
../images/Emo12.gifשאלה נוספת שצריכה להשאל, מה פירוש הניק?

 

iec

New member
תאמין לי אתה ילד אתה.לא הבנת את כל הבעיה שם?

הידיד נמצא בדגדגן נון סטופ...והלך לו הגב המסכן.
עכשיו היא דואגת לאומלל שיוכל קצת לתפקד ולהזיז לפחות את הלשון מבלי שיהיו לו כאבי גב עזים. ידידה סוכרררררררררררר
 

yoshi6

New member
../images/Emo67.gif../images/Emo67.gif../images/Emo67.gif../images/Emo67.gif../images/Emo67.gif

 

Pumi

New member
יש כמה אפשרויות

רוב החגורות דומות. את יכולה להסתובב בחנויות בדרום תל אביב ולבדוק. יש חגורות של ספידי אני חושב באביזריון, חגורות של אלפיינסטאר באופנועית ודיינז במטרו. יש גם מותגים אחרים אשר לא פחות איכותיים בחנויות השונות.
 

Dresdner

New member
דומות? אולי במראה

ממבחנים שקראתי יש הבדלים בבטיחות בין החגורות שנמכרות היום, לזכות דיינז יאמר שבכל המבחנים שראיתי הם תמיד מתברגים בראש. כמו כן חשוב לשים לב קודם כל שיש תקן (אירופאי עדיף) ואז לשים לב למספרו EN 1621-1 או EN 1621-2 שכמובן הEN 1621-2 עדיף והוא גם אומר שהדגם של מגן הגב הוא חדיש יותר.
 
דיינזֶה../images/Emo70.gif עם סֶגול בסוף../images/Emo70.gif

כמו שלורסאצֶ'ה, למשל, אתה לא קורא ורסאץ' (אני מניח). מילא שהיא קראה לו ככה, אבל אתה ודרזדנר זה כבר יותר מדי בשבילי
 

Dresdner

New member
תלוי איך מסתכלים על זה

אני מודע לשם המקורי אבל זה אותו דבר כמו הרכב פורשה שבחלק מהעולם קוראים לו פורש. ברמנית למשל כל דבר שנגמר בD במציאות אומרים T כמו MOTORRAD שזה בעצם מוטוראט ולא מוטוראד. בקיצור כמו שאני עדיין משתמש במילה לרכב ולא לרכוב אני ימשיך להגיד דיינז
 
אבל זה שֵם. ולכן בכל שפה הוא צריך להיות מבוטא

אותו דבר, ולא כפי שמבטאים את הכיתוב של השם בכל שפה שנכתבת במקרה תוך שימוש באותן אותיות. אם למישהו בגרמניה היו קוראים MOTORRAD, אז גם בעברית היה צריך לבטא את שמו מוטוראט. כמו שלמשל Volkswagen יש לבטא פולקסווגן (ולא וולקסוואגן) גם במדינה דוברת אנגלית (כי V בגרמנית מבוטא כמו F באנגלית, ו-W כמו V). וכמו של"פיג'ו" ו"רנו" קוראים כך בכל מקום, ולא "פיז'ות" או "רנות", למרות שבמקור הצרפתי כותבים עוד כמה אותיות ספייר בסוף, שלא מבטאים. וכו'. ונכון, כך גם פורשֶה.
 
למעלה