חגורת בטיחות באוטובוס ציבורי

מצב
הנושא נעול.
חגורת בטיחות באוטובוס ציבורי

חגורת בטיחות באוטובוס ציבורי
שמעתי שבקרוב יחייבו חגירת חגורות בטיחות גם לנוסעי התחבורה הציבורית הבינעירונית. א. מישהו שמע על זה? ב. מה יעשו אגד ודן בקוים העמוסים שבהם נוסעים אנשים גם בעמידה באופן תדיר?! או אולי במדינת חלם כמונו ממשיכים להתיר נסיעה ביןעירונית בעמידה, ורק היושבים יחוייבו לחגור?
 
בעייה!

חגורת בטיחות באוטובוס ציבורי
שמעתי שבקרוב יחייבו חגירת חגורות בטיחות גם לנוסעי התחבורה הציבורית הבינעירונית. א. מישהו שמע על זה? ב. מה יעשו אגד ודן בקוים העמוסים שבהם נוסעים אנשים גם בעמידה באופן תדיר?! או אולי במדינת חלם כמונו ממשיכים להתיר נסיעה ביןעירונית בעמידה, ורק היושבים יחוייבו לחגור?
בעייה!
אכן בחלם אנו חיים. מצד אחד עושים רפורמה והפרטה וכולם שמחים על הוזלת המחירים למרות שבחלק גדול מן המקרים היא באה על חשבוננו הנוסעים (תדירות לא טובה, אוטובוסים ישנים שניקנו מאגד ומדן) ומצד שני כדי לקיים את התחרותיות הזאת ולהוריד מחירים דוחסים יותר נוסעים באוטובוסים כי אחרת אי אפשר יהיה להתקיים. נסעתי השבוע במיניבוס של קווים והוא היה כל כך צפוף בעמידה שזה היה נורא. אבל איך יורידו במחירים אם לא ישלחו מיניבוס צפוף במקום אוטובוס מרווח? כך שהאחד בא על חשבון השני. ולכן בהקשר לשאלתך על החלם, כיצד יחייבו את החברות להפעיל אוטובוסים שבהם הנוסעים רק יהיו בישיבה וחגורים בחגורות? זה יהיה בלתי כלכלי לחלוטין. ובדיוק כפי שאמרת: מדינת חלם.
 

shuky1

New member
אין יותר נוסעים בעמידה. אסור.

חגורת בטיחות באוטובוס ציבורי
שמעתי שבקרוב יחייבו חגירת חגורות בטיחות גם לנוסעי התחבורה הציבורית הבינעירונית. א. מישהו שמע על זה? ב. מה יעשו אגד ודן בקוים העמוסים שבהם נוסעים אנשים גם בעמידה באופן תדיר?! או אולי במדינת חלם כמונו ממשיכים להתיר נסיעה ביןעירונית בעמידה, ורק היושבים יחוייבו לחגור?
אין יותר נוסעים בעמידה. אסור.
 

846

Active member
../images/Emo35.gif ראית איזו תקנה בנושא?

אין יותר נוסעים בעמידה. אסור.
ראית איזו תקנה בנושא?
 

shuky1

New member
אני יודע מידע אישי ---> ../images/Emo39.gif

ראית איזו תקנה בנושא?
אני יודע מידע אישי --->

שאוטובוסים בין עירוניים חדשים לא מקבלים יותר היתר להסעת נוסעים בעמידה. לגבי אוטובוס עירוני, מה שקובע הוא המשקל הכולל המותר. כלומר המשקל נטו שנותר לאחר "הורדת" המשקל העצמי של האוטובוס ועד למשקלו הכולל המורשה. כל נוסע מחושב לפי ממוצע של 75 קילוגרם. יש עוד כמה פרמטרים כגון מרווח בין נוסע לנוסע וכול"י. ט.ל.ח
 

846

Active member
ממתי אין אישור להסיע נוסעים בעמידה?

אני יודע מידע אישי --->

שאוטובוסים בין עירוניים חדשים לא מקבלים יותר היתר להסעת נוסעים בעמידה. לגבי אוטובוס עירוני, מה שקובע הוא המשקל הכולל המותר. כלומר המשקל נטו שנותר לאחר "הורדת" המשקל העצמי של האוטובוס ועד למשקלו הכולל המורשה. כל נוסע מחושב לפי ממוצע של 75 קילוגרם. יש עוד כמה פרמטרים כגון מרווח בין נוסע לנוסע וכול"י. ט.ל.ח
ממתי אין אישור להסיע נוסעים בעמידה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה