חגורת בטיחות באוטובוס ציבורי
חגורת בטיחות באוטובוס ציבורי
שמעתי שבקרוב יחייבו חגירת חגורות בטיחות גם לנוסעי התחבורה הציבורית הבינעירונית. א. מישהו שמע על זה? ב. מה יעשו אגד ודן בקוים העמוסים שבהם נוסעים אנשים גם בעמידה באופן תדיר?! או אולי במדינת חלם כמונו ממשיכים להתיר נסיעה ביןעירונית בעמידה, ורק היושבים יחוייבו לחגור?
חגורת בטיחות באוטובוס ציבורי
שמעתי שבקרוב יחייבו חגירת חגורות בטיחות גם לנוסעי התחבורה הציבורית הבינעירונית. א. מישהו שמע על זה? ב. מה יעשו אגד ודן בקוים העמוסים שבהם נוסעים אנשים גם בעמידה באופן תדיר?! או אולי במדינת חלם כמונו ממשיכים להתיר נסיעה ביןעירונית בעמידה, ורק היושבים יחוייבו לחגור?