חבר`ה! אני צריץ את עזרתכם בדחיפות!!

רועי-10

New member
חבר`ה! אני צריץ את עזרתכם בדחיפות!!

וואלה עומדים לסגור תוך כמה ימים את המערכת הקודמת של הפורומים ב-IOL. יש חשיבות רבה לגבות את החומר שהובא בפורום OCD, פורום האח שבמעכת הקודמת ב-IOL. ישנו שם חומר רב שעלולים להפסיד אותו וחבל. אנא הרתמו למשימה זו ועזרו למען כולנו בגיבוי הפורום. לא הצלחתי לגייס מספיק מתנדבים למשימה, ואני צריך עוד מתנדבים. לא מדובר בהרבה מאוד עבודה, ככל שיהיו יותר מתנדבים, כך העומס על כל אחד ירד. אני עצמי גיביתי כבר 15 דפים. תדעו שמשתתפי פורומים אחרים, בעלי מאות עמודים, גיבו את פורומיהם. אז לנו קשה לגבות 135 דפים?? מקווה שתירתמו למשימה חשובה זו! אפשר לכתוב לי למייל או לכתוב כאן. כנראה שאוכל לראות את תגובותיכם רק בלילה, כי אני יוצא מהבית עוד מעט ומתכוון לחזור בלילה. תודה רבה רבה רועי
 
חברים, זה לא קל! זה קצת מייאש! אבל

זה ממש ממש חשוב! אני אישית הצטרפתי ליוזמה ועוזר בגיבוי! ככל שיותר מכם יצטרפו, העומס יתחלק בין פחות ופחות אנשים! אני מקווה לראות כאן התנדבות המונית, (כי אחרת אני נשאר תקוע עם 25 דפי פורום... ;-) ) חבר`ה, אם לא אז לא, אבל בחייאת... עשו טובה...
 

רועי-10

New member
חבר´ה איפוא רוח ההתנדבות?

יש מעט שיכולים ומוכנים לעזור בגיבוי וזה לא מספיק. צריכים עוד מתנדבים. איני יודע כמה זמן עוד ישאירו את המימשק הקודם של IOL בפעולה, אז צריכים להזדרז. אמנם לא בכח, לא בלחץ ולא בשום הלחצה! מי שלא יכול, אז אין שום טענות כלפיו, וזה בסדר גמור! אבל מי שכן יכול לעזור, אז בבקשה, מאוד בבקשה לעזור בעניין זה. רועי
 

עמית_

New member
היי רועי

איך זה מתקדם אצל כל אחד? אני שמרתי בינתיים 21 מתוך ה-24 שקיבלתי כמשימה. שלח לי עוד חבילה בגודל דומה לשישי-שבת (נקווה שלא יורידו את זה).
 

רועי-10

New member
עמית, כל הכבוד לך!! קבל הצדעתי!

אני עצמי הספקתי לגבות 15 מתוך 25 דפים שלקחתי על עצמי. אני יודע שזה בכלל לא קל, לכן אני מעריך מאוד את המאמץ שאתה עושה. רןעי
 
לי לא יהיה בסו"ש זמן לעבוד על זה.

אמשיך ביום ראשון. אני ממש מקווה שאספיק לסיים את הכל... המצב כרגע לא ממש מעודד מהצד שלי... היו לי ימים ממש עמוסים כמו שיודעים מי שנמצאים איתי בקשר טלפוני... קורווין.
 
למעלה