חברת Beiersdorf אמנם לא מבצעת

rotemgor

New member
חברת Beiersdorf אמנם לא מבצעת

ניסויים, כמו שהבנתי מחיפוש באתר www.caringconsumer.com של פטה, אבל יש לי חשד דיי רציני שהמוצרים שלה מכילים הרבה מאוד רכיבים מהחי. חשד די מבוסס. בעקבות הקישור שעינב העלתה באחת ההודעות, בדקתי בקרם ידיים Atrix, שעד היום השתמשתי בו, כיוון שהעור שלי נוטה ליובש: 5 רכיבים לפחות עלולים להיות מהחי. השאלה, איך מוודאים באופן אמין האם מקור החומרים צמחי או אכן מבעלי חיים. אין צורך לציין, שבעלי-החיים שמהם נלקחו חומרים אלו, אם אכן נלקחו, נוצלו קודם לכן לתעשיית הבשר, העור, ועברו את שבעת מדורי הגיהנום השאלה אם לשלוח מכתב ל"אלפא קוסמטיקה" מכרמיאל, שאחראים למוצר? (לפי הכתוב: מיוצר בידע של חברת Beiersdorf על-ידי- "אלפא קוסמטיקה") יש שמץ אמינות בתשובתם, אם בכלל אקבל כזו? נראה שאני בכל מקרה אשלח. רותם
 

rotemgor

New member
מגיעה ../images/Emo51.gif גדולה לעינב ../images/Emo39.gif

שמזכירה לנו לא פעם, שניצול בעלי חיים נמצא גם במוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, כיוון שהתעשיות משתמשות בחומרים מהחי, והן יוצרות תמיכה כלכלית לתעשיות הניצול הגדולות (תעשיות הבשר, הביצים, החלב). אז תודה עינב ואני ממליץ לכל אחד/אחת לעבור על החומרים עם הסמל "לא נוסה על בעלי חיים" שהם משתמשים בהם, ולבדוק את המרכיבים אחד לאחד, תראו מה תגלו. (תופתעו לגלות שאתם לא צמחונים כמו שחשבתם)
 
לא הבנתי....

קרם ידיים מורכב מבעלי חיים? שמעתי פעם משהו על מייק אפ שיש בו שומן של בעלי חיים או משהו כזה אבל לא ייחסתי לזה חשיבות לא חשבתי שזה רציני. אני ממש בורה בנושא הזה- מישהו יכול בבקשה להסביר לי מההתחלה? (איזה "חלקים" של בעלי החיים בדיוק נמצאים במוצרים ומה המוצרים...?)
 

rotemgor

New member
כן, הנה החומרים שמצאתי

הם כתובים על גב המוצר (כמו בכל מוצר): Glycerin Cetyl Alcohol Octyldodecanol Isopropil Palmitate Panthenol הם יכולים להיות מופקים מהחי או מהצומח (תלוי ברצון של החברה) מידע על מקורות הפקתם ניתן למצוא בקישור שעינב העלתה. למשל: Glycerin. Glycerol: A byproduct of soap manufacture (normally uses animal fat). In cosmetics, foods, mouthwashes, chewing gum, toothpastes, soaps, ointments, medicines, lubricants, transmission and brake fluid, and plastics. Derivatives: Glycerides, Glyceryls, Glycreth-26, Polyglycerol. Alternatives: vegetable glycerin—a byproduct of vegetable oil soap. Derivatives of seaweed, petroleum. בתרגום חופשי - גליצרין, חומר לואי מתעשיות הסבון (בד"כ משומן בעלי חיים). האלטרנטיבה הצמחית: גליצרין צמחי, חומר לואי בתעשיות סבונים משמן צמחי. כך גם לגבי יתר החומרים שמצאתי במוצר.
 
למעלה