השאלה מה זה אומרחברת קווים אמורה להפעיל מוניות-שרות
קו מוניות-שרות בין תל-אביב לירושלים,יופעל ע"י חברת "קווים",לאחר שהם רכשו את חברת-מוניות "הבירה".
ספק גדול מאד...,השאלה מה זה אומר
אני מבין שזו סתם בעלות של חברת תח"צ על חברת מוניות שירות, ושום דבר מעבר לכך (ובמקרה הנדון, ספק אם זה יתן משהו ברמה של לו"ז וכו', שכן החברה גם בהפעילה אוטובוסים לא מצטיינת בתחום...) השאלה היא האם יש כאן משהו מעבר לכך, האם אנחנו צפויים לראות בקווים כרטיסיות, כרטיסי הלוך ושוב, לו"ז מסודר (גם אם לא בהקפדה של 100%)? ועוד לא שאלתי על הנחות לותיקים נוער וחיילים אני מניח שכל התשובות שליליות, וזו עסקה של שוק ההון נטו
יכול להיותספק גדול מאד...,
אם זה משהו לשיפור שרות,נחכה ונראה.
חברת תחבורה תפעל בשבת?יכול להיות
שככה בסופו של דבר תגיע הגאולה של תח"צ בשבת עם לו"ז וסדר חברות התח"צ יעשו זאת בהפוכה בדמות מוניות שירות ואני מקווה שכך יהיה. כמו שאמרתי גם אם לא יהיה 100% דיוק בזמנים אולי עדיין יהיה שיפור משמעותי יחסית למה שנקרא היום "מוניות שירות"
תראהחברת תחבורה תפעל בשבת?
מי יתן לזה יד?
מצדי,שלא ידייקו על צאת השבת...,תראה
החברה היום (מוניות הבירה או איך שלא קוראים להם) פועלת בשבת עד כמה שידוע לי, לא? זה בערך כמו ה"חברות בת" של אל-על שטסות בשבת עם מטוסים שכתוב עליהם "כיף לי טורס" וכולם יודעים שזה אל-על. בערך אותו רעיון... חוץ מזה, ראבאק, על מי אנחנו עובדים? קו 51 פועל מ-17:30 וכמוהו עוד רבים, בסביבות 3 שעות לפני צאת השבת. היום גיליתי במקרה שגם 947 מתחיל לפעול מאוד מאוד מוקדם במוצ"ש (או ליתר דיוק, בשבת)
כן מצחיק הקו 947 הזהתראה
החברה היום (מוניות הבירה או איך שלא קוראים להם) פועלת בשבת עד כמה שידוע לי, לא? זה בערך כמו ה"חברות בת" של אל-על שטסות בשבת עם מטוסים שכתוב עליהם "כיף לי טורס" וכולם יודעים שזה אל-על. בערך אותו רעיון... חוץ מזה, ראבאק, על מי אנחנו עובדים? קו 51 פועל מ-17:30 וכמוהו עוד רבים, בסביבות 3 שעות לפני צאת השבת. היום גיליתי במקרה שגם 947 מתחיל לפעול מאוד מאוד מוקדם במוצ"ש (או ליתר דיוק, בשבת)
השאלה אחרת - מה מעמדם של בעליכן מצחיק הקו 947 הזה
מגיע לירושלים בסביבות 19:40 ומוריד את הנוסעים מול השער הסגור של התחנה המרכזית בירושלים.
גם חלופות מפ"ת לחיפהכן מצחיק הקו 947 הזה
מגיע לירושלים בסביבות 19:40 ומוריד את הנוסעים מול השער הסגור של התחנה המרכזית בירושלים.
זוהי חלק ממגמהחברת קווים אמורה להפעיל מוניות-שרות
קו מוניות-שרות בין תל-אביב לירושלים,יופעל ע"י חברת "קווים",לאחר שהם רכשו את חברת-מוניות "הבירה".
עוד לא נסיתי את הממשק החדש...,זוהי חלק ממגמה
עבור חברות התחבורה ההתרחבות לאשכולות ואזורים חדשים נעשה קשה עקב המכרזים של משרד התחבורה (או יותר נכון החוסר בהם: ישנה נטיה בזמן האחרון להעניק אשכולי קווים לחברות שכבר פועלות באיזור: ראו מתן קווי הדרום הרחוק למטרופולין). כניסה לתחום מוניות השירות הוא צעד הגיוני לחלוטין עבור מפעילי התח"צ, שכן תחום זה הרבה יותר פרוץ מבחינת רגולציה של משרד התחבורה. נ.ב: יפה הממשק החדש לכתיבת הודעות...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.