חברת קווים אמורה להפעיל מוניות-שרות

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
חברת קווים אמורה להפעיל מוניות-שרות

חברת קווים אמורה להפעיל מוניות-שרות
קו מוניות-שרות בין תל-אביב לירושלים,יופעל ע"י חברת "קווים",לאחר שהם רכשו את חברת-מוניות "הבירה".
 

urilei

New member
השאלה מה זה אומר

חברת קווים אמורה להפעיל מוניות-שרות
קו מוניות-שרות בין תל-אביב לירושלים,יופעל ע"י חברת "קווים",לאחר שהם רכשו את חברת-מוניות "הבירה".
השאלה מה זה אומר
אני מבין שזו סתם בעלות של חברת תח"צ על חברת מוניות שירות, ושום דבר מעבר לכך (ובמקרה הנדון, ספק אם זה יתן משהו ברמה של לו"ז וכו', שכן החברה גם בהפעילה אוטובוסים לא מצטיינת בתחום...) השאלה היא האם יש כאן משהו מעבר לכך, האם אנחנו צפויים לראות בקווים כרטיסיות, כרטיסי הלוך ושוב, לו"ז מסודר (גם אם לא בהקפדה של 100%)? ועוד לא שאלתי על הנחות לותיקים נוער וחיילים אני מניח שכל התשובות שליליות, וזו עסקה של שוק ההון נטו
 

אלון 58

New member
ספק גדול מאד...,

השאלה מה זה אומר
אני מבין שזו סתם בעלות של חברת תח"צ על חברת מוניות שירות, ושום דבר מעבר לכך (ובמקרה הנדון, ספק אם זה יתן משהו ברמה של לו"ז וכו', שכן החברה גם בהפעילה אוטובוסים לא מצטיינת בתחום...) השאלה היא האם יש כאן משהו מעבר לכך, האם אנחנו צפויים לראות בקווים כרטיסיות, כרטיסי הלוך ושוב, לו"ז מסודר (גם אם לא בהקפדה של 100%)? ועוד לא שאלתי על הנחות לותיקים נוער וחיילים אני מניח שכל התשובות שליליות, וזו עסקה של שוק ההון נטו
ספק גדול מאד...,
אם זה משהו לשיפור שרות,נחכה ונראה.
 

urilei

New member
יכול להיות

ספק גדול מאד...,
אם זה משהו לשיפור שרות,נחכה ונראה.
יכול להיות
שככה בסופו של דבר תגיע הגאולה של תח"צ בשבת עם לו"ז וסדר חברות התח"צ יעשו זאת בהפוכה בדמות מוניות שירות ואני מקווה שכך יהיה. כמו שאמרתי גם אם לא יהיה 100% דיוק בזמנים אולי עדיין יהיה שיפור משמעותי יחסית למה שנקרא היום "מוניות שירות"
 

אלון 58

New member
חברת תחבורה תפעל בשבת?

יכול להיות
שככה בסופו של דבר תגיע הגאולה של תח"צ בשבת עם לו"ז וסדר חברות התח"צ יעשו זאת בהפוכה בדמות מוניות שירות ואני מקווה שכך יהיה. כמו שאמרתי גם אם לא יהיה 100% דיוק בזמנים אולי עדיין יהיה שיפור משמעותי יחסית למה שנקרא היום "מוניות שירות"
חברת תחבורה תפעל בשבת?
מי יתן לזה יד?
 

urilei

New member
תראה

חברת תחבורה תפעל בשבת?
מי יתן לזה יד?
תראה
החברה היום (מוניות הבירה או איך שלא קוראים להם) פועלת בשבת עד כמה שידוע לי, לא? זה בערך כמו ה"חברות בת" של אל-על שטסות בשבת עם מטוסים שכתוב עליהם "כיף לי טורס" וכולם יודעים שזה אל-על. בערך אותו רעיון... חוץ מזה, ראבאק, על מי אנחנו עובדים? קו 51 פועל מ-17:30 וכמוהו עוד רבים, בסביבות 3 שעות לפני צאת השבת. היום גיליתי במקרה שגם 947 מתחיל לפעול מאוד מאוד מוקדם במוצ"ש (או ליתר דיוק, בשבת)
 

אלון 58

New member
מצדי,שלא ידייקו על צאת השבת...,

תראה
החברה היום (מוניות הבירה או איך שלא קוראים להם) פועלת בשבת עד כמה שידוע לי, לא? זה בערך כמו ה"חברות בת" של אל-על שטסות בשבת עם מטוסים שכתוב עליהם "כיף לי טורס" וכולם יודעים שזה אל-על. בערך אותו רעיון... חוץ מזה, ראבאק, על מי אנחנו עובדים? קו 51 פועל מ-17:30 וכמוהו עוד רבים, בסביבות 3 שעות לפני צאת השבת. היום גיליתי במקרה שגם 947 מתחיל לפעול מאוד מאוד מוקדם במוצ"ש (או ליתר דיוק, בשבת)
מצדי,שלא ידייקו על צאת השבת...,
בזמן שעון-קיץ זו בעיה רצינית...!
 
כן מצחיק הקו 947 הזה

תראה
החברה היום (מוניות הבירה או איך שלא קוראים להם) פועלת בשבת עד כמה שידוע לי, לא? זה בערך כמו ה"חברות בת" של אל-על שטסות בשבת עם מטוסים שכתוב עליהם "כיף לי טורס" וכולם יודעים שזה אל-על. בערך אותו רעיון... חוץ מזה, ראבאק, על מי אנחנו עובדים? קו 51 פועל מ-17:30 וכמוהו עוד רבים, בסביבות 3 שעות לפני צאת השבת. היום גיליתי במקרה שגם 947 מתחיל לפעול מאוד מאוד מוקדם במוצ"ש (או ליתר דיוק, בשבת)
כן מצחיק הקו 947 הזה
מגיע לירושלים בסביבות 19:40 ומוריד את הנוסעים מול השער הסגור של התחנה המרכזית בירושלים.
 

אוהד11

New member
השאלה אחרת - מה מעמדם של בעלי

כן מצחיק הקו 947 הזה
מגיע לירושלים בסביבות 19:40 ומוריד את הנוסעים מול השער הסגור של התחנה המרכזית בירושלים.
השאלה אחרת - מה מעמדם של בעלי
המוניות בחברה ? מה הקשר ביניהם לבין חברת קווים. כל הנושא נשמע מעורפל
 

IgKh

New member
זוהי חלק ממגמה

חברת קווים אמורה להפעיל מוניות-שרות
קו מוניות-שרות בין תל-אביב לירושלים,יופעל ע"י חברת "קווים",לאחר שהם רכשו את חברת-מוניות "הבירה".
זוהי חלק ממגמה
עבור חברות התחבורה ההתרחבות לאשכולות ואזורים חדשים נעשה קשה עקב המכרזים של משרד התחבורה (או יותר נכון החוסר בהם: ישנה נטיה בזמן האחרון להעניק אשכולי קווים לחברות שכבר פועלות באיזור: ראו מתן קווי הדרום הרחוק למטרופולין). כניסה לתחום מוניות השירות הוא צעד הגיוני לחלוטין עבור מפעילי התח"צ, שכן תחום זה הרבה יותר פרוץ מבחינת רגולציה של משרד התחבורה. נ.ב: יפה הממשק החדש לכתיבת הודעות...
 

אלון 58

New member
עוד לא נסיתי את הממשק החדש...,

זוהי חלק ממגמה
עבור חברות התחבורה ההתרחבות לאשכולות ואזורים חדשים נעשה קשה עקב המכרזים של משרד התחבורה (או יותר נכון החוסר בהם: ישנה נטיה בזמן האחרון להעניק אשכולי קווים לחברות שכבר פועלות באיזור: ראו מתן קווי הדרום הרחוק למטרופולין). כניסה לתחום מוניות השירות הוא צעד הגיוני לחלוטין עבור מפעילי התח"צ, שכן תחום זה הרבה יותר פרוץ מבחינת רגולציה של משרד התחבורה. נ.ב: יפה הממשק החדש לכתיבת הודעות...
עוד לא נסיתי את הממשק החדש...,
יש לי הרושם ש-
מסבכים לנו את העניינים כאן
.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה