חברת סולגאר ביטלה לאלתר את כרטיסי
אתמול, 21/1/03 נכנסתי לבית הטבע שלי, לרכוש מוצרים קבועים שאני קונה במאות שקלים (!!!) כל חודש – ויטמינים, חומצות שומן, פיקנוגנול, אנטיאוקסידנטים ומה לא????????.. למרבה הפתעתי, אמר לי המוכר כי הכרטיס חבר שברשותי לא יוכל לשמש אותי עוד. ברגע ששמעתי זאת מהמוכר הייתי המומה! (אח"כ הצלבתי מידע עם הרוקח שלי בבית המרקחת שאישר לי ואף הראה לי את המכתב שקיבל מסולגאר- שאנו הצרכנים טרם קיבלנו) המכתב טען, ש"עקב שימוש לרעה בכרטיסי החבר הוחלט לבטלם, תוקף הביטוח חזר יום אחד אחורנית ליום האתמול". על הכרטיס אותו אני מחזיקה בארנקי כתוב בזהב על גבי שחור "בתוקף עד 31/12/2003 " ובאותיות קידוש לבנה : " 25% הנחה". מה שאומר- שאין לחברה זכות לבטלו. זה כמו לבטל ביטוח באמצע תקופת ביטוח. או חוזה באמצע תקופת תחולתו. אבל כנראה שחברת סולגאר החליטה לעשות זאת – וזו אינה בעיית הצרכנים, אלא ממש בעייתם! זו הפרת האמון של הצרכנים בחברה, ומכאן- במוצריה. אני באופן אישי הצבעתי ברגלים אתמול- והמרתי את כל חבילת הקניות הענקית שלי במוצרים של חברות אחרות שאינם פחות טובים ואיכותיים ואף ראיתי כי טוב- יש מוצרים מקבילים זולים בחברות אחרות , עם תקני איכות מחמירים לא פחות משל סולגאר. אין מוצר ללא תחליף כולל פורמולות. שוק תוספי המזון מגלגל מליונים ולא אתן לאף ספק לעשות אחוזי רווח במרמה על גבי. אני מקווה שכל צרכן נבון יחשוב כמוני! לתת כרטיס חבר עם תוקף ולבטלו באמצע תוקפו זו הפרת כל עקרון של הגינות צרכנית בסיסית שלא לדבר על זלזול בוטה במחזיקי הכרטיס. ועצם העובדה שהביטול הבולשביקי הזה נכנס לתוקפו ב-20/1 כאשר אף חבר מועדון לא קיבל הודעה למפרע- אין לי מלים, חסר תקדים! אני מקווה שעוד צרכנים שלא רוצים ש"יעבדו עליהם" יצביעו ברגלים כמוני. הודעה זו שלי תפורסם בכל פורום צרכנות אפשרי למען יראו וייראו. ותועבר למועצה להגנת הצרכן ולמשרד המסחר והתעשיה- הרשות להגנת הצרכן! כי אנחנו ציבור הצרכנים לא אוהבים שיעבדו עלינו בעיניים! רפי היקר- האין ניתן לחייבם לכבד את התחייבותם עד סוף 2003 כפי שכתוב באותיות קידוש לבנה כל כרטיסי החבר שלנו??? (למרות שהם תמיד יכולים "לשחק תרגיל" ולהעלות את המחירים בחזרה ב-25% ולטעון ש"חומרי הגלם התייקרו" או לפברק משהו כפי שלא קשה להם לעשות כמו במקרה הנלוז הזה "שימוש לרעה"... פורום סולגאר - למי שמעוניין להצטרך למחאה צרכנית- ומאז אתמול יש שם לא מעט מחאות צרכנים בעניין! http://www.solgar.co.il/newForum/forumMain.asp?forum=1
אתמול, 21/1/03 נכנסתי לבית הטבע שלי, לרכוש מוצרים קבועים שאני קונה במאות שקלים (!!!) כל חודש – ויטמינים, חומצות שומן, פיקנוגנול, אנטיאוקסידנטים ומה לא????????.. למרבה הפתעתי, אמר לי המוכר כי הכרטיס חבר שברשותי לא יוכל לשמש אותי עוד. ברגע ששמעתי זאת מהמוכר הייתי המומה! (אח"כ הצלבתי מידע עם הרוקח שלי בבית המרקחת שאישר לי ואף הראה לי את המכתב שקיבל מסולגאר- שאנו הצרכנים טרם קיבלנו) המכתב טען, ש"עקב שימוש לרעה בכרטיסי החבר הוחלט לבטלם, תוקף הביטוח חזר יום אחד אחורנית ליום האתמול". על הכרטיס אותו אני מחזיקה בארנקי כתוב בזהב על גבי שחור "בתוקף עד 31/12/2003 " ובאותיות קידוש לבנה : " 25% הנחה". מה שאומר- שאין לחברה זכות לבטלו. זה כמו לבטל ביטוח באמצע תקופת ביטוח. או חוזה באמצע תקופת תחולתו. אבל כנראה שחברת סולגאר החליטה לעשות זאת – וזו אינה בעיית הצרכנים, אלא ממש בעייתם! זו הפרת האמון של הצרכנים בחברה, ומכאן- במוצריה. אני באופן אישי הצבעתי ברגלים אתמול- והמרתי את כל חבילת הקניות הענקית שלי במוצרים של חברות אחרות שאינם פחות טובים ואיכותיים ואף ראיתי כי טוב- יש מוצרים מקבילים זולים בחברות אחרות , עם תקני איכות מחמירים לא פחות משל סולגאר. אין מוצר ללא תחליף כולל פורמולות. שוק תוספי המזון מגלגל מליונים ולא אתן לאף ספק לעשות אחוזי רווח במרמה על גבי. אני מקווה שכל צרכן נבון יחשוב כמוני! לתת כרטיס חבר עם תוקף ולבטלו באמצע תוקפו זו הפרת כל עקרון של הגינות צרכנית בסיסית שלא לדבר על זלזול בוטה במחזיקי הכרטיס. ועצם העובדה שהביטול הבולשביקי הזה נכנס לתוקפו ב-20/1 כאשר אף חבר מועדון לא קיבל הודעה למפרע- אין לי מלים, חסר תקדים! אני מקווה שעוד צרכנים שלא רוצים ש"יעבדו עליהם" יצביעו ברגלים כמוני. הודעה זו שלי תפורסם בכל פורום צרכנות אפשרי למען יראו וייראו. ותועבר למועצה להגנת הצרכן ולמשרד המסחר והתעשיה- הרשות להגנת הצרכן! כי אנחנו ציבור הצרכנים לא אוהבים שיעבדו עלינו בעיניים! רפי היקר- האין ניתן לחייבם לכבד את התחייבותם עד סוף 2003 כפי שכתוב באותיות קידוש לבנה כל כרטיסי החבר שלנו??? (למרות שהם תמיד יכולים "לשחק תרגיל" ולהעלות את המחירים בחזרה ב-25% ולטעון ש"חומרי הגלם התייקרו" או לפברק משהו כפי שלא קשה להם לעשות כמו במקרה הנלוז הזה "שימוש לרעה"... פורום סולגאר - למי שמעוניין להצטרך למחאה צרכנית- ומאז אתמול יש שם לא מעט מחאות צרכנים בעניין! http://www.solgar.co.il/newForum/forumMain.asp?forum=1