חברת ניהול חיצוני במקום ועד הבית

yuval911

New member
חברת ניהול חיצוני במקום ועד הבית

שלום, רציתי לדעת את סדר הגודל של עלות השכרת חברה חיצונית שתנהל ותתחזק בניין מגורים בן 4 קומות, 16 דירות ללא מעלית, בתל אביב, במקום ועד הבית הקיים. כרגע כל דייר משלם כ- 70 ש"ח. האם לדעתכם חברה חיצונית תגבה סכום גבוה יותר באופן משמעותי (כגון 150 ש"ח) או שההפרשים הם לא כאלו גדולים? בנוסף, אשמח לשמוע המלצות מנסיונכם לגבי חברות מוכרות ובעלות מוניטין. למיטב הבנתי על מנת להעביר את ניהול הבניין מועד הבית הקיים לחברה חיצונית יש צורך בהסכמה של 2/3 מבעלי הדירות, ולצורך החלפת החברה החיצונית בחברה חיצונית אחרת יש צורך בהסכמה של 1/2 מבעלי הדירות - תקנו אותי אם אני טועה. במידה ותבחר חברה חיצונית כאמור לפי כל הפרוצדורות הנדרשות וחלק מהדיירים יגידו שהם לא מוכנים לשלם לה, האם היא עשויה לחייב את בעלי הדירות האחרים להשלים את הסכום שלא שולם? או שכל מה שהיא רשאית לעשות זה לפתוח בהליכים משפטיים כנגד הדיירים הסרבנים ולחייב אותם בכל הוצאות המשפט שהיא תשא, כך שהדיירים הצייתנים לא ישאו בעלות כלשהי הנובעת מאי התשלום ע"י הדיירים הסרבנים?
 

משה מ3

New member
המחיר לפחות 120 שח'

אבל זה כולל הכל גינון מים חשמל תקלות ..הדברה. החברת ניהול צריכה להרויח. זה בנין קטן לחברת ניהול אלא אם יש לחברה בנין נוסף באזור..
 

yuval911

New member
שאלה

120 ש"ח נשמע די הרבה. האם זה המחיר גם בהתחשב בכך שאין בבניין מעלית או משהו אחר שאמור לייקר את האחזקה? היתה כתבה בערוץ 2 ששם דיברו על מחירים פחותים בהרבה..
 

משה מ3

New member
תרים טלפון תשאל תברר אם יש חברה נהול

שעובדת באזור שלך ומה אתה מקבל, או שאתה רוצה רק נקיון?
 

yuval911

New member
תשובה

אני מעוניין בחברת ניהול שמחליפה באופן מוחלט את ועד הבית, על כל ההיבטים - גביית תשלומים, נקיון, תיקונים כשצריך וכו'. השאלה שלי אם ניתן למצוא חברות ניהול לבניין שתיארתי שלוקחות מכל דייר בסביבות 70 - 90 ש"ח לחודש (כרגע כפי שציינתי אנחנו משלמים 70 ש"ח). הבעיה היא שככל שהסכום יהיה גבוה יותר יש פחות סיכוי שהדיירים יסכימו לאשר את העברת הטיפול לחברה חיצונית.
 
ממליצה בחום

על חברה לאחזקת מבנים שמנהל אותה אדם מקסים בשם מוטי היינריך והטלפון שלו 050-2566939. הוא מנהל ביננים בת"א רק תזדרז כי בשבוע הבא הוא טס לשבועיים. בהצלחה . רותי
 
למעלה