חברת נוטרוניקס מחפשת עובדים

Itamarsh1

New member
חברת נוטרוניקס מחפשת עובדים

חברת נוטרוניקס בע"מ מחפשת עובדים רציניים המעונינים בעבודה במשרה חלקית, או במשרה מלאה. דרישות התפקיד:  יכולת בין-אישית גבוהה.  אמינות ולויאליות.  יכולת עמידה בלחצים.  מוטיבציה ואמביציה.  רצון ויכולת לימוד. הדרכות למתאימים יינתנו על חשבון החברה!!  יוזמה וחשיבה מקורית.  אין דרישה לתואר או לידע מוגבר מסוג כלשהו.  אין הגבלת גיל, אך קיימת עדיפות למועמדים שגילם עולה לפחות על 18. כל מועמד הרואה עצמו מתאים וגילו נמוך מהגיל הנ"ל רשאי להגיש מועמדותו והחברה תשקול כל מקרה לגופו. אופי העבודה:  הקמה הדרכה וניהול של צוות עובדים עבור חברת נוטורוניקס בע"מ.  אופציה לעבודה בחו"ל. תנאי התפקיד:  עבודה מהבית בשעות נוחות.  אפשרות למשרה חלקית או מלאה.  קבלת הדרכה מצוותי הניהול וההדרכה הבכירים בחברה.  שכר גבוה למתאימים המבוסס על מינוף כלכלי עולה. כל מי אשר רואה את עצמו מועמד ומעוניין בהצעת העבודה מוזמן לפנות לנציג החברה, איתמר שקד, בטלפון מס': 051-429302.
 

motyka

New member
אמת בפירסום - יותר נכון שקר מוחלט

חברת נוטרוניקס לא מציעה עבודה. אלא מחפשת משווקי MLM.
 

SHAHAF UZI

New member
מוטי בוקר טוב,שאלה

אני לא מביע דעה בשאלה הזו שלי,מכיון שאני יודע שכל אחד יראה זאת במשקפת הפרטית שלו.שאלתי היא מדוע אינך רואה בקריאה לסוכנים ליצור קשר,סוג מסוים של הצעת עבודה?האם עבודה הכרוכה בשיווק רישתי היא לא עבודה כמו כל עבודה אחרת?)ואפילו מחייבת התמדה,ויכולות מקצועיות( מענין אותי לדעת מה אתה חושב.תודה מעוזי
 

SHAHAF UZI

New member
בוקר טוב לך מוטי-שאלה

אין אני בא להביע דעה בשאלה הזו,מכיון שאני חושב שזה עלול לפגוע בדיון הישן והנדוש הזה,אבל הייתי מאד רוצה לשאול אותך שאלה.השאלה שלי היא מדוע כאשר מציעים עבודה "רגילה"למשווקים זה בסדר,אך כאשר מציעים עבודה למשווקים בשיווק רשתי זה לא בסדר? השכר מתבצע באמצעות תמלוגים,לא רק ב אם אל אם,אתה תמצא את זה המון גם בכל מה שקשור לשיווק ישיר,ולא רק שיווק רישתי.למשל,שיווק של ספרים מדלת לדלת,התרמות לעמותות וכו...... אני אצא כאן להגנת השיווק הרישתי בדבר אחד קטן.הוא מבוסס על "אי פרסום-וקיצוץ בהוצאות תפעול-על מנת לתגמל סוכנים שמצליחים לגייס אחרים-בהרבה כסף.אין סיבה לתקוף אותם סתם ככה בלי סיבה.יכול להיות שלחלק מאיתנו זה יתאים ,אם לא בשלב הזה ,אז מאוחר יותר,מה אתה אומר על כך? אני מסכים איתך על שאתה חש מחויבות להגן על הפורום,וזה בסדר ולגיטימי,אבח מכאן ועד לפסול אותם לגמרי,כמקום עבודה פוטנציאלי.................... לא יודע אם זה לא נמהר ופזיז מדי......אני מכיר אישית כמה וכמה שחיים מזה טוב. .....עם קבלות מוטי....לא סתם..........מה דעתך ? עוזי
 

motyka

New member
בעיית מינוח - זו לא עבודה

זו הצעה עיסקית, להיות עצמאי בתחום הפיתוי. אבל בשום אופן, משום הגדרה מקובלת, זו לא עבודה. על עבודה יש תגמול (שכר). על שווק לפי אחוזים - יש אחוזים רק על הצלחה.
 

SHAHAF UZI

New member
מוטי,קבל תגובה עניינית

כל איש שיווק ,בכל מקום בארץ ובעולם,חייב להיות רב אמן בתחום הפיתוי!!! מה אתה חושב מוטי שמלמדים,מוטי,בקורסים לאמנות המכירה האישית? במילים אחרות,אם לימדתי חברה צעירים טכניקות הקשורות בסגירת עיסקאות,פרזנטציות,וטיפול בהתנגדויות,אז אני שותף לדבר עבירה? מוטי,אני לא מתיפייף,אלה החיים ,חיי השיווק רצופים באינסוף פיתויים.אתה יודע כמה מנהלות שיווק פצצות אני מכיר? זה לא סוג של פיתוי? איך אתה רוצה למכור את המוצרים שלך? המוח האנושי בתחום הצרכנות עובד באורח כזה שאם לא תהייה מספיק מתוחכם,מול הלקוחות שלך-אתה לא תזוז אפילו מטר. מה זאת אומרת "בעיית מינוח"? אתה שם לב מה אתה אומר?גם על האם אל אם יש תגמול,והאמן לי מוטי,כל החברים הטובים שלי,שמוכרים די וי די,שהם יודעים שהוא מסינגפור ועומד תוך חודשיים להתפרק,גם הם אמנים של פיתוי!!! הם רק לא באם אל אם אם אמו...........יום טוב לך.ותשאל פעם מה שלומך עוזי? חייך אלי,שארגיש שאתה לא עויין אותי,אנחנו רק מדסכסים לא?
 

motyka

New member
התשובה לא היתה עניינית כל כך

כי אתה מדבר על שווק. על איש שווק שמקבל משכורת בסיס ואחוזים, או רק משכורת. וזו עבודת השווק. לעומת פרמידות בהן אמנם יש שווק, אבל אין תגמול מינימום מובטח. אז אכן זה שווק, אבל לא עבודה.
 

SHAHAF UZI

New member
מוטי-אתה טועה בגדול

יש ים של מוצרים-לא בפרמידה,ולא בשווק הרשתי,אלא ב ש ו ו ק ר ג י ל ששם מתגמלים רק מאחוזים,עבדך הנאמן עבד בשיטה זו לא פעם,עם ספרים,ואפילו כאשר שווקתי מוצר שירות. תבדוק אותי,אתה מחפש רק את הבטחון שלך,ולפחות מבחינתי זה מאד לגיטימי.יש הרבה מקרים של עבודות שווקיות,ובלי בסיס,פתח את העיתון
 

טרייטל

New member
למוטי

באחד מהויכוחים האין סופיים בנושא mlm , ביקשה אביבה שלא להגיב על פרסום בנושא זה , אולם אני רואה שחוסר התגובה מוביל את האנשים להשתמש בפורום כבמה לפרסום באין מפריע , במקום לשלם עך כך מאות שקלים , ועוד בנסיון למכור לאנשים חלומות על התעשרות מהירה . חברת נוטרוניקס היא חברת mlm לכל דבר כאשר לעיני האנשים המגייסיים את כל הפתיים ( בעיני ) - עומד דבר אחד - הכסף . חבל שפורום זה שקיבל צביון אמיתי ורמת הדיון בו בנושא עבודה מהבית עלתה בכמה רמות , אינו מוקיע מתוכו את כל אלה המשתמשים בו כבמה לפרסום חינם .
 

motyka

New member
מסכים לחלוטין

ושימי לב שלא התייחסי לנושא ה MLM אלא להטעיה שבפרסום.
 
למעלה