חברת "מרגלית" הסוף קרב ????

מצב
הנושא נעול.

shuky1

New member
חברת "מרגלית" הסוף קרב ????

חברת "מרגלית" הסוף קרב ????
על פי "מודיעין ניוז" העיתון של מודיעין, החברה עומדת להמכר ל"קונקס". ואולי כבר נמכרה. מה דעתכם?? לא נראה לי שתושבי מודיעין יצטערו ביותר.
 

harhanegev

New member
אם כמות התלונות על "מרגלית"

חברת "מרגלית" הסוף קרב ????
על פי "מודיעין ניוז" העיתון של מודיעין, החברה עומדת להמכר ל"קונקס". ואולי כבר נמכרה. מה דעתכם?? לא נראה לי שתושבי מודיעין יצטערו ביותר.
אם כמות התלונות על "מרגלית"
תרד לכמות תלונות כמו ב"קונקס", אז אשרינו.
 
יש הרבה תלונות על קונקס?

אם כמות התלונות על "מרגלית"
תרד לכמות תלונות כמו ב"קונקס", אז אשרינו.
יש הרבה תלונות על קונקס?
הבנתי שזו חברה טובה דוקא. אולי מישהו קונה את קווים?
 

harhanegev

New member
ליילנד, לא הבנת אותי נכון.

יש הרבה תלונות על קונקס?
הבנתי שזו חברה טובה דוקא. אולי מישהו קונה את קווים?
ליילנד, לא הבנת אותי נכון.
קונקס היא חברה שעובדת מצויין לפי רוב מה ששמעתי עד כה, ולכן אני אשמח אם הם יגרמו גם לקווי מרגלית לעלות רמה בשירות ולהתנהל טוב יותר.
 
ונניח שחברת מרגלית תימכר לקונקס

חברת "מרגלית" הסוף קרב ????
על פי "מודיעין ניוז" העיתון של מודיעין, החברה עומדת להמכר ל"קונקס". ואולי כבר נמכרה. מה דעתכם?? לא נראה לי שתושבי מודיעין יצטערו ביותר.
ונניח שחברת מרגלית תימכר לקונקס
מה בדיוק יהיה ההבדל בשירות???? אותם אוטובוסים, אותם נהגים, אותם מסלולים, אותם מחירים ורק לוגו וצבע אוטובוסים שונה.... נשמע מוכר מאיפשהו?
 

harhanegev

New member
ההנהלה למעלה יכולה

ונניח שחברת מרגלית תימכר לקונקס
מה בדיוק יהיה ההבדל בשירות???? אותם אוטובוסים, אותם נהגים, אותם מסלולים, אותם מחירים ורק לוגו וצבע אוטובוסים שונה.... נשמע מוכר מאיפשהו?
ההנהלה למעלה יכולה
לדאוג לשיפור השירות. המנהלים הם הרי אלו שמחליטים על מה לשים את הדשג ועל מה פחות. כמה רזרבות צריך, באיזה רמה לתחזק את האוטובוסים, על איזה בעיות של העובדים בשטח לעשות "נו נו נו " חלש ומלטף ועל אילו בעיות להגיב בקשיחות, באיזה אופן להגיב לתלונות מוצדקות של לקוחות, וכו'.
 

amit1270

New member
קונקס חברה בינלאומית גדולה.

ונניח שחברת מרגלית תימכר לקונקס
מה בדיוק יהיה ההבדל בשירות???? אותם אוטובוסים, אותם נהגים, אותם מסלולים, אותם מחירים ורק לוגו וצבע אוטובוסים שונה.... נשמע מוכר מאיפשהו?
קונקס חברה בינלאומית גדולה.
קשה לי להאמין שהם יסכימו להתפשר על הסטנדרט.
 

shuky1

New member
דרקוניסט. כאן הטעות. מה שמבדיל --->

ונניח שחברת מרגלית תימכר לקונקס
מה בדיוק יהיה ההבדל בשירות???? אותם אוטובוסים, אותם נהגים, אותם מסלולים, אותם מחירים ורק לוגו וצבע אוטובוסים שונה.... נשמע מוכר מאיפשהו?
דרקוניסט. כאן הטעות. מה שמבדיל --->
בין חברה טובה לחברה לא טובה הוא לא צבע האוטובוס או המסלול אלא כח האדם. הן בניהול והן בתפעול. ואת אלה יחליפו. ודרך אגב, מסלולים ומחירים נקבעים על ידי משרד התחבורה ולא על ידי החברה המפעילה.
 
בגדול אתה צודק

דרקוניסט. כאן הטעות. מה שמבדיל --->
בין חברה טובה לחברה לא טובה הוא לא צבע האוטובוס או המסלול אלא כח האדם. הן בניהול והן בתפעול. ואת אלה יחליפו. ודרך אגב, מסלולים ומחירים נקבעים על ידי משרד התחבורה ולא על ידי החברה המפעילה.
בגדול אתה צודק
אבל מה שעשו כאן זה לקחת חברה כושלת ולהחליף לה את בעל הבית בסופו של דבר הנהגים ובעלי התפקידים בחברה ישארו אותם אנשים וזה בדיוק מה שנעשה בבית"ר.
 

אורי404

New member
גם בבית"ר נעשו שינויים כלשהם.

בגדול אתה צודק
אבל מה שעשו כאן זה לקחת חברה כושלת ולהחליף לה את בעל הבית בסופו של דבר הנהגים ובעלי התפקידים בחברה ישארו אותם אנשים וזה בדיוק מה שנעשה בבית"ר.
גם בבית"ר נעשו שינויים כלשהם.
אציין שאני לא מכיר אותם מקרוב ולא נסעתי, אך יש לציין שבכל זאת נעשו שינויים לטובה, כמו למשל: אוטובוסים חדשים כולל נמוכי רצפה, שלא היו קודם לכן, שירות מסודר לפחות על הנייר בגלל אתר אינטרנט טזמנים שאמורים להיות מסודרים לעומת החברה הקודמת, שלא היה לאן לפנות כדי לדעת זמנים או מידע אחר על השירות. ולא. אני לא חושב שזה אומר שהכל מצויין או שהכל מושלם וזה גם מפני שאינני מכיר מקרוב מה שהולך, רק שבכל זאת זה לא בדיוק אותו דבר. עם זאת, ייתכן שישנם קווי דמיון בין שתי החברות. הכי חשוב: בין אם אלה מי שנוסעים מביתר וחזרה ממנה או ממודיעין או להיפך ובכלל לכלל הנוסעים: שכולם יקבלו שירות טוב וראוי.
 
שינויים קוסמטיים בלבד

גם בבית"ר נעשו שינויים כלשהם.
אציין שאני לא מכיר אותם מקרוב ולא נסעתי, אך יש לציין שבכל זאת נעשו שינויים לטובה, כמו למשל: אוטובוסים חדשים כולל נמוכי רצפה, שלא היו קודם לכן, שירות מסודר לפחות על הנייר בגלל אתר אינטרנט טזמנים שאמורים להיות מסודרים לעומת החברה הקודמת, שלא היה לאן לפנות כדי לדעת זמנים או מידע אחר על השירות. ולא. אני לא חושב שזה אומר שהכל מצויין או שהכל מושלם וזה גם מפני שאינני מכיר מקרוב מה שהולך, רק שבכל זאת זה לא בדיוק אותו דבר. עם זאת, ייתכן שישנם קווי דמיון בין שתי החברות. הכי חשוב: בין אם אלה מי שנוסעים מביתר וחזרה ממנה או ממודיעין או להיפך ובכלל לכלל הנוסעים: שכולם יקבלו שירות טוב וראוי.
שינויים קוסמטיים בלבד
שמע אני דיברתי עם נהג או 2 מהחברה הזאת... התשובה שלהם הייתה שהחברה נשארה בדיוק אותו הדבר רק החליפו את הסמל על האוטובוס. לגבי אתר האינטרנט אני לא יודע עד כמה הוא רלוונטי לחברה הזאת שבערך ל95% מהנוסעים שלה אין בכלל מחשב עם חיבור לאינטרנט בבית כי זה נחשב לתועבה. אבל זמני הנסיעות שלהם מפורסמים על כל תחנה בישוב בית"ר ואפילו ראיתי על לוחות המודעות ביישוב לוחות זמנים של החברה הקודמת כך שהמידע הזה היה נגיש לכולם גם לפני החלפת החברה. מה שכן הם קיבלו שיפור בדמות אוטובוסים חדשים שזה כבר עדיף על המצב הקודם, אתה אולי עדין לא יודע מתי יבוא לך אוטובוס אבל זה לפחות יהיה אוטובוס חדש.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif קודם לפי שכתבו בפורום וזה כולל

שינויים קוסמטיים בלבד
שמע אני דיברתי עם נהג או 2 מהחברה הזאת... התשובה שלהם הייתה שהחברה נשארה בדיוק אותו הדבר רק החליפו את הסמל על האוטובוס. לגבי אתר האינטרנט אני לא יודע עד כמה הוא רלוונטי לחברה הזאת שבערך ל95% מהנוסעים שלה אין בכלל מחשב עם חיבור לאינטרנט בבית כי זה נחשב לתועבה. אבל זמני הנסיעות שלהם מפורסמים על כל תחנה בישוב בית"ר ואפילו ראיתי על לוחות המודעות ביישוב לוחות זמנים של החברה הקודמת כך שהמידע הזה היה נגיש לכולם גם לפני החלפת החברה. מה שכן הם קיבלו שיפור בדמות אוטובוסים חדשים שזה כבר עדיף על המצב הקודם, אתה אולי עדין לא יודע מתי יבוא לך אוטובוס אבל זה לפחות יהיה אוטובוס חדש.
קודם לפי שכתבו בפורום וזה כולל
"ניר דמתי", שעליו אני סומך היה קשה להשיג בטלפון את ביתר תור וכך לא היה מידע טלפוני. כעת נקווה שלפחות בטלפונים אפשר להשיג מידע. עוד דבר פחות קשור לפורום הוא עניין האינטרנט. גם בעניין הזה יש יותר פתיחות מאשר בעבר. עדיין אינני מתכוון שלכל בית ובית יש אינטרנט, אך עדיין במקומות עבודה שונים וגם בחלק מהבתים יש אינטרנט. למשל יש נשים שעובדות בבתיהם מהמחשב בבית ועבור העבודות שלהן במרכאות או בלי מרכאות הן צריכות להשתמש באינטרנט.
 

846

Active member
ציטוט: "מה אתה רוצה? חברה דפוקה...!

שינויים קוסמטיים בלבד
שמע אני דיברתי עם נהג או 2 מהחברה הזאת... התשובה שלהם הייתה שהחברה נשארה בדיוק אותו הדבר רק החליפו את הסמל על האוטובוס. לגבי אתר האינטרנט אני לא יודע עד כמה הוא רלוונטי לחברה הזאת שבערך ל95% מהנוסעים שלה אין בכלל מחשב עם חיבור לאינטרנט בבית כי זה נחשב לתועבה. אבל זמני הנסיעות שלהם מפורסמים על כל תחנה בישוב בית"ר ואפילו ראיתי על לוחות המודעות ביישוב לוחות זמנים של החברה הקודמת כך שהמידע הזה היה נגיש לכולם גם לפני החלפת החברה. מה שכן הם קיבלו שיפור בדמות אוטובוסים חדשים שזה כבר עדיף על המצב הקודם, אתה אולי עדין לא יודע מתי יבוא לך אוטובוס אבל זה לפחות יהיה אוטובוס חדש.
ציטוט: "מה אתה רוצה? חברה דפוקה...!
 
../images/Emo45.gif

ציטוט: "מה אתה רוצה? חברה דפוקה...!

וזאת השתובה שתנן נהג של חברת עילית לנוסעת ששאלה אותו למה קו 220 לא מגיע לתחנה והוסיפה כי גם אתמול לא הגיע אותו האוטובוס למרות שהוא רשום בלו"ז. אני חושב שזה כבר אומר הרבה על החברה.
 

amit1270

New member
אני מבקש - ביתר בלי גרשיים.

בגדול אתה צודק
אבל מה שעשו כאן זה לקחת חברה כושלת ולהחליף לה את בעל הבית בסופו של דבר הנהגים ובעלי התפקידים בחברה ישארו אותם אנשים וזה בדיוק מה שנעשה בבית"ר.
אני מבקש - ביתר בלי גרשיים.
 

אורי404

New member
שוקי אני חושב שאמנם מסלולי קווים

דרקוניסט. כאן הטעות. מה שמבדיל --->
בין חברה טובה לחברה לא טובה הוא לא צבע האוטובוס או המסלול אלא כח האדם. הן בניהול והן בתפעול. ואת אלה יחליפו. ודרך אגב, מסלולים ומחירים נקבעים על ידי משרד התחבורה ולא על ידי החברה המפעילה.
שוקי אני חושב שאמנם מסלולי קווים
נקבעים על-ידי משרד התחבורה. עם זאת החברה בהחלט יכולה לשנות את המסלולים או את מספור הקווים, כפי שנעשה למשל בפתח תקווה עם חברת "קווים". החברות גם יכולות להוסיף קווי אוטובוסים חדשים, כפי שעשו חלק מהחברות החדשות.
 
לפי המכרזים החברות מוכרחות לפתוח

שוקי אני חושב שאמנם מסלולי קווים
נקבעים על-ידי משרד התחבורה. עם זאת החברה בהחלט יכולה לשנות את המסלולים או את מספור הקווים, כפי שנעשה למשל בפתח תקווה עם חברת "קווים". החברות גם יכולות להוסיף קווי אוטובוסים חדשים, כפי שעשו חלק מהחברות החדשות.
לפי המכרזים החברות מוכרחות לפתוח
קווים חדשים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה