הגנרל חתולון
New member
חברת הביטוח לא משחררת כספים.
פניתי לחברת הביטוח שלי על מנת לשחרר כספי פיצויים מפוליסת ביטוח המנהלים שלי. נתתי להם את כל המסמכים שהם ביקשו וחיכיתי כמו ילד טוב. הבעיה היא ש-30 ימי העבודה כבר עברו לפני מספר ימים וחברת הביטוח עדיין לא העבירה את הכסף לחשבון ישירות. כשאני מתקשר לשירות הלקוחות אני מקבל תשובות כמו "הנושא בבירור" ו-"אנחנו מיד חוזרים אליך". כבר 4 ימים ואף אחד עוד לא חזר אליי, רק אני אליהם כל הזמן. מה לעשות?
פניתי לחברת הביטוח שלי על מנת לשחרר כספי פיצויים מפוליסת ביטוח המנהלים שלי. נתתי להם את כל המסמכים שהם ביקשו וחיכיתי כמו ילד טוב. הבעיה היא ש-30 ימי העבודה כבר עברו לפני מספר ימים וחברת הביטוח עדיין לא העבירה את הכסף לחשבון ישירות. כשאני מתקשר לשירות הלקוחות אני מקבל תשובות כמו "הנושא בבירור" ו-"אנחנו מיד חוזרים אליך". כבר 4 ימים ואף אחד עוד לא חזר אליי, רק אני אליהם כל הזמן. מה לעשות?