חברת דן,

מצב
הנושא נעול.
חברת דן,

חברת דן,
שלום, אודה אם תוכלו לפרט לי מה ההתחייבויות של חברת דן מול הצרכן (אני לצורך העניין). במידה ואתם יכולים, אנא התייחסו לנושאים הבאים: 1. פירסום לוחות זמנים: היכן ואיפה, תדירות, עידכונים. 2. עמידה בלוחות זמנים: איחורים סבירים, תדירות האיחורים הסבירה. 3. פיצוי המגיע לצרכן: במידה והיה איחור, במידה והצרכן נאלץ להשתמש באמצאי תחבורה חלופי - למשל מוניות, פיצוי עקיף על נזקים שנגרמו עקב אי עמידה בלוחות זמנים (איחור שאינו קשור לרעידות אדמה או הפגנות המוניות של ימין קיצוני בכיכר), במידה ונרכש כרטיס "חופשי חודשי" או "חופשי יומי" ולא מומש במלואו עקב אי עמידה בזמנים. 4. מה בדיוק מייצג כרטיס הנסיעה שנרכש מחברת דן בחוזה השירות מול האזרח - מלבד קבלה? חיפשתי באתר של חברת דן, ולא מצאתי שום דבר שנראה או מזכיר אמנת שירות. יש אמנם טופס נאה של פניות לקוחות, אך משום מה המציאות הוכיחה לי שעדיף לשלוח תלונה בבקבוק שיזרק איפשהו בים הארקטי. אם יש בינכם עוד אנשים המרגישים שחברת דן אינה מספקת שירות הולם לאזרח, אתם מוזמנים לפנות למייל שלי. בברכה, דוחף_לויתן - יונק ימי בתחתית שרשרת המזון.
 

oren*

New member
מדוע לבצע את הדברים באופן פרטי

חברת דן,
שלום, אודה אם תוכלו לפרט לי מה ההתחייבויות של חברת דן מול הצרכן (אני לצורך העניין). במידה ואתם יכולים, אנא התייחסו לנושאים הבאים: 1. פירסום לוחות זמנים: היכן ואיפה, תדירות, עידכונים. 2. עמידה בלוחות זמנים: איחורים סבירים, תדירות האיחורים הסבירה. 3. פיצוי המגיע לצרכן: במידה והיה איחור, במידה והצרכן נאלץ להשתמש באמצאי תחבורה חלופי - למשל מוניות, פיצוי עקיף על נזקים שנגרמו עקב אי עמידה בלוחות זמנים (איחור שאינו קשור לרעידות אדמה או הפגנות המוניות של ימין קיצוני בכיכר), במידה ונרכש כרטיס "חופשי חודשי" או "חופשי יומי" ולא מומש במלואו עקב אי עמידה בזמנים. 4. מה בדיוק מייצג כרטיס הנסיעה שנרכש מחברת דן בחוזה השירות מול האזרח - מלבד קבלה? חיפשתי באתר של חברת דן, ולא מצאתי שום דבר שנראה או מזכיר אמנת שירות. יש אמנם טופס נאה של פניות לקוחות, אך משום מה המציאות הוכיחה לי שעדיף לשלוח תלונה בבקבוק שיזרק איפשהו בים הארקטי. אם יש בינכם עוד אנשים המרגישים שחברת דן אינה מספקת שירות הולם לאזרח, אתם מוזמנים לפנות למייל שלי. בברכה, דוחף_לויתן - יונק ימי בתחתית שרשרת המזון.
מדוע לבצע את הדברים באופן פרטי
דרך האימייל? חלק ממטרות הפורום הן להתריע ולהתלונן בפני חברות תחבורה על ליקויים ובעיות שאנחנו כאזרחים נתקלנו בהם במהלך השימוש בשירותי אותן חברות.
פירסום לוחות הזמנים - באתר אינטרנט, במודיעין טלפוני (אדיב ומהיר), בתאי המודיעין בתחנות המרכזיות השונות.
עידכונים - במידה ויש אירוע או שינוי בקווים מסויימים, מפורסם בדרך כלל בעיתונים ובמקומונים. במידה ויש החלפה של תחנות בקו מסויים, מודבקת על גבי התחנה מודעה ובה מפורסם שם הרחוב בו נמצאת התחנה הקרובה ביותר של אותו קו.
תדירות - בכל תחנה מפורסמת תדירות האוטובוסים באותו קו לפי שעות השיא וחלוקה לפי יום ולילה. בעבר קראתי שכרטיסיית האוטובוס משמשת בעצם כחוזה ביני ובין נותן השירות, השאלה היכן ניתן למצוא את החוזה המלא לגבי החובות של אותה חברה.
 
אורן שלום,

מדוע לבצע את הדברים באופן פרטי
דרך האימייל? חלק ממטרות הפורום הן להתריע ולהתלונן בפני חברות תחבורה על ליקויים ובעיות שאנחנו כאזרחים נתקלנו בהם במהלך השימוש בשירותי אותן חברות.
פירסום לוחות הזמנים - באתר אינטרנט, במודיעין טלפוני (אדיב ומהיר), בתאי המודיעין בתחנות המרכזיות השונות.
עידכונים - במידה ויש אירוע או שינוי בקווים מסויימים, מפורסם בדרך כלל בעיתונים ובמקומונים. במידה ויש החלפה של תחנות בקו מסויים, מודבקת על גבי התחנה מודעה ובה מפורסם שם הרחוב בו נמצאת התחנה הקרובה ביותר של אותו קו.
תדירות - בכל תחנה מפורסמת תדירות האוטובוסים באותו קו לפי שעות השיא וחלוקה לפי יום ולילה. בעבר קראתי שכרטיסיית האוטובוס משמשת בעצם כחוזה ביני ובין נותן השירות, השאלה היכן ניתן למצוא את החוזה המלא לגבי החובות של אותה חברה.
אורן שלום,
חלק מעניין המייל הוא תיעוד ושמירת הדברים - אני לא ממש סומך על פורומים ככלי אמין למטרה זו. פירסום באינטרנט - אפשר לומר, ולא בהכללה גורפת, כי רוב המשתמשים בתחבורה ציבורית הן האוכלוסיות החלשות - למשל זקנים, או אנשים שאין ידם משגת לרכוש מכונית וכו´ קשה לי להאמין שלאוכלוסיות אלו יש גישה לאינטרנט. כאמור, הפרסומים בתחנות (לו"ז) לא תואמים את המציאות. תדירות - איפה ניתן למצא את ההגדרה של שעות השיא? - את היום והלילה אני חושב שאני יכול לנחש לבד
תודה על תשובתך, ><>
 
בויינה, עכשיו אני בכלל רואה שאתה

אורן שלום,
חלק מעניין המייל הוא תיעוד ושמירת הדברים - אני לא ממש סומך על פורומים ככלי אמין למטרה זו. פירסום באינטרנט - אפשר לומר, ולא בהכללה גורפת, כי רוב המשתמשים בתחבורה ציבורית הן האוכלוסיות החלשות - למשל זקנים, או אנשים שאין ידם משגת לרכוש מכונית וכו´ קשה לי להאמין שלאוכלוסיות אלו יש גישה לאינטרנט. כאמור, הפרסומים בתחנות (לו"ז) לא תואמים את המציאות. תדירות - איפה ניתן למצא את ההגדרה של שעות השיא? - את היום והלילה אני חושב שאני יכול לנחש לבד
תודה על תשובתך, ><>
בויינה, עכשיו אני בכלל רואה שאתה
זה אתה
תגיד שלום יא
ואם תתחצף אני אשלח אותך לעדי(אילת) ><>
 

oren*

New member
לא מזהה לפי הכינוי, אנחנו מכירים?

בויינה, עכשיו אני בכלל רואה שאתה
זה אתה
תגיד שלום יא
ואם תתחצף אני אשלח אותך לעדי(אילת) ><>
לא מזהה לפי הכינוי, אנחנו מכירים?
שעות השיא תלויות בקו בו אתה נוסע ותלויות בעונה. בפתח תקווה למשל, יש קו שנוסע דרך השוק, שעות השיא שלו הן 11 בבוקר עד 14 בצהריים - המבוגרים עושים קניות וחוזרים הביתה לסדר את הדברים ולישון צהריים. קו 51 בתל אביב למשל, עמוס משעות הבוקר עד 16 ואחר כך התנועה יורדת - רוב העומס נובע מחיילים שנוסעים לקרייה וילדים שנוסעים לבתי הספר. בימי שישי החל מהשעה 14 תנועת האוטובוסים קטנה, גם בשאר ימות השבוע החל מהשעה 20 או 21 בערב. אני לא חושב שזה מאוד משנה, המקסימום הוא פעם בחצי שעה, כך שגם אם הגעת לתחנה ובמקרה עבר אוטובוס חמש דקות לפני שהגעת, תמתין 25 דקות שזה לא הרבה זמן. רוב הקווים באיזור המרכז מגיעים פעם ב-8 דקות, וכמובן שיש כמה קווים על אותו מסלול ותמיד אפשר לקחת אוטובוס בקו מקביל או לרדת תחנה אחת לפני.
 
חצי שעה זו הצהרה שאינה ממומשת

לא מזהה לפי הכינוי, אנחנו מכירים?
שעות השיא תלויות בקו בו אתה נוסע ותלויות בעונה. בפתח תקווה למשל, יש קו שנוסע דרך השוק, שעות השיא שלו הן 11 בבוקר עד 14 בצהריים - המבוגרים עושים קניות וחוזרים הביתה לסדר את הדברים ולישון צהריים. קו 51 בתל אביב למשל, עמוס משעות הבוקר עד 16 ואחר כך התנועה יורדת - רוב העומס נובע מחיילים שנוסעים לקרייה וילדים שנוסעים לבתי הספר. בימי שישי החל מהשעה 14 תנועת האוטובוסים קטנה, גם בשאר ימות השבוע החל מהשעה 20 או 21 בערב. אני לא חושב שזה מאוד משנה, המקסימום הוא פעם בחצי שעה, כך שגם אם הגעת לתחנה ובמקרה עבר אוטובוס חמש דקות לפני שהגעת, תמתין 25 דקות שזה לא הרבה זמן. רוב הקווים באיזור המרכז מגיעים פעם ב-8 דקות, וכמובן שיש כמה קווים על אותו מסלול ותמיד אפשר לקחת אוטובוס בקו מקביל או לרדת תחנה אחת לפני.
חצי שעה זו הצהרה שאינה ממומשת
במציאות. צר לי, אבל שני שעונים ושש שנים ניסיון הוכיחו לי בדיוק את ההיפך. עכשיו תראה את האבסורד - אם אני משתמש בשני קווים שכל אחד מהם מגיע (תאורטית) פעם בחצי שעה, אני יכול להגיע בקלות להמתנה של 50 דקות בנסיעה לצד אחד. אגב, זמן הנסיעה הכולל של שני האוטובוסים לא עולה על 25 דקות. במסלול שלי אין קווים מקביליים שמשלבים את הצורך שלי בשני אוטובוסים. ><>
 

נוריתה

New member
מה העניין? אתה משועמם?

חברת דן,
שלום, אודה אם תוכלו לפרט לי מה ההתחייבויות של חברת דן מול הצרכן (אני לצורך העניין). במידה ואתם יכולים, אנא התייחסו לנושאים הבאים: 1. פירסום לוחות זמנים: היכן ואיפה, תדירות, עידכונים. 2. עמידה בלוחות זמנים: איחורים סבירים, תדירות האיחורים הסבירה. 3. פיצוי המגיע לצרכן: במידה והיה איחור, במידה והצרכן נאלץ להשתמש באמצאי תחבורה חלופי - למשל מוניות, פיצוי עקיף על נזקים שנגרמו עקב אי עמידה בלוחות זמנים (איחור שאינו קשור לרעידות אדמה או הפגנות המוניות של ימין קיצוני בכיכר), במידה ונרכש כרטיס "חופשי חודשי" או "חופשי יומי" ולא מומש במלואו עקב אי עמידה בזמנים. 4. מה בדיוק מייצג כרטיס הנסיעה שנרכש מחברת דן בחוזה השירות מול האזרח - מלבד קבלה? חיפשתי באתר של חברת דן, ולא מצאתי שום דבר שנראה או מזכיר אמנת שירות. יש אמנם טופס נאה של פניות לקוחות, אך משום מה המציאות הוכיחה לי שעדיף לשלוח תלונה בבקבוק שיזרק איפשהו בים הארקטי. אם יש בינכם עוד אנשים המרגישים שחברת דן אינה מספקת שירות הולם לאזרח, אתם מוזמנים לפנות למייל שלי. בברכה, דוחף_לויתן - יונק ימי בתחתית שרשרת המזון.
מה העניין? אתה משועמם?
אני מציאה לך לנסוע לבית דן שנמצא ברח´ דוד המלך 39 בתל אביב או להיתקשר לטלפון 6933333-03 ולבקש את דובר דן ששמו איציק כגן, ולבקש הסבר מפורט על כל שאלותיך, בנוסף לכך, כמעט בכל תחנת אוטובוס היו מפות עם הסבר מפורט על הקווים כולל לוח זמניים, אך מה לעשות שאנחנו עם של ונדליזם וכל חלקה טובה משחית, לגבי מחיר הכרטיס: הכרטיס היא מחיר נסיעה אין שירות חינם,בנוסף הכרטיס מהווה לך ביטוח לנזקי גוף שיכולים להגרם לך באוטובוס מפאת תאונה או כל דבר אחר. יש לי הרגשה שאתה בן אדם מאוד משועמם שמחפש כל הזמן לתבוע פיצוי על לא כלום במקום זאת לך לעבוד ולהרוויח את כספך בכבוד ולא ע"י תביעות של חברות ציבוריות שיהיה לך יום טוב נוריתה
 
אם את מציאה או לא, לא אני אחליט.

מה העניין? אתה משועמם?
אני מציאה לך לנסוע לבית דן שנמצא ברח´ דוד המלך 39 בתל אביב או להיתקשר לטלפון 6933333-03 ולבקש את דובר דן ששמו איציק כגן, ולבקש הסבר מפורט על כל שאלותיך, בנוסף לכך, כמעט בכל תחנת אוטובוס היו מפות עם הסבר מפורט על הקווים כולל לוח זמניים, אך מה לעשות שאנחנו עם של ונדליזם וכל חלקה טובה משחית, לגבי מחיר הכרטיס: הכרטיס היא מחיר נסיעה אין שירות חינם,בנוסף הכרטיס מהווה לך ביטוח לנזקי גוף שיכולים להגרם לך באוטובוס מפאת תאונה או כל דבר אחר. יש לי הרגשה שאתה בן אדם מאוד משועמם שמחפש כל הזמן לתבוע פיצוי על לא כלום במקום זאת לך לעבוד ולהרוויח את כספך בכבוד ולא ע"י תביעות של חברות ציבוריות שיהיה לך יום טוב נוריתה
אם את מציאה או לא, לא אני אחליט.
לצערי, היות ואני מכלה את זמני בלחכות לאוטובוסים - שכל קשר בינם ובין לוח זמנים תואם לחלוטין את תורת אי-הוודאות, אין לי ממש זמן לנחש באיזה שעות עובר האוטובוס של חברת דן שמגיע קרוב למשרדיהם. בכל תחנה יש מפות, בכל מפה יש שעות. אין קשר בין הרשום על הלוחות ובין מה שהנהגים יודעים לעשות - ואולי זו הסיבה שאנשים מתעצבנים ומרטשים את הלוחות? עכשיו בואי נניח לרגע בצד את יכולות הניחוש שלך או כל יכולת טלקינזיסית שאת עלולה להתפאר בה. אני עובד קשה מאוד מגיל 13, אני מבזבז שעה וחצי כל יום רק לחכות לאוטובוסים, אני מפסיד המון כסף בגלל חוסר הוודאות בשירות שלהם. ואם את מתעקשת לדעת, כן - אני הולך לתבוע אותם במידה ויהיו לי הכלים. ואת - גבירתי היקרה, נסי ללמוד לענות כששואלים אותך, או כשיש לך תשובות. אחרת, את מבזבזת את זמנך הדל ואת זמני היקר מאוד. ><> ><>
 

נויה 1

New member
רגע רגע לוויתן.. לא צריך לריב../images/Emo70.gif

אם את מציאה או לא, לא אני אחליט.
לצערי, היות ואני מכלה את זמני בלחכות לאוטובוסים - שכל קשר בינם ובין לוח זמנים תואם לחלוטין את תורת אי-הוודאות, אין לי ממש זמן לנחש באיזה שעות עובר האוטובוס של חברת דן שמגיע קרוב למשרדיהם. בכל תחנה יש מפות, בכל מפה יש שעות. אין קשר בין הרשום על הלוחות ובין מה שהנהגים יודעים לעשות - ואולי זו הסיבה שאנשים מתעצבנים ומרטשים את הלוחות? עכשיו בואי נניח לרגע בצד את יכולות הניחוש שלך או כל יכולת טלקינזיסית שאת עלולה להתפאר בה. אני עובד קשה מאוד מגיל 13, אני מבזבז שעה וחצי כל יום רק לחכות לאוטובוסים, אני מפסיד המון כסף בגלל חוסר הוודאות בשירות שלהם. ואם את מתעקשת לדעת, כן - אני הולך לתבוע אותם במידה ויהיו לי הכלים. ואת - גבירתי היקרה, נסי ללמוד לענות כששואלים אותך, או כשיש לך תשובות. אחרת, את מבזבזת את זמנך הדל ואת זמני היקר מאוד. ><> ><>
רגע רגע לוויתן.. לא צריך לריב

בוא נעשה קצת סדר בדברים ששאלת ונראה לאן נגיע. אבל בלי ריב.. חסר לנו בחוץ, שאנחנו צריכים גם בבית ?? לגבי פרסום ולוחות זמנים, צדקה נוריתה שבעבר אכן היו מפורסמים בתחנות האוטובוסים. לצערינו, ונדליזם גרם לחברת דן (וגם אגד, אם רצונך לדעת) להוריד את השלטים המורים על שעות הגעת האוטובוסים לתחנה. מה שכן, לחברת דן מודיעין מאוד יעיל שיכול לעזור לך כמעט ב- 100 אחוז. מצא זמן להתקשר לשם והאמן לי שיעזרו לך עד שתצא מרוצה. לגבי עמידה בלוחות זמנים, לצערינו לוח הזמנים שנותנת החברה לפעמים חורג מן השעה הייעודה להגעה לתחנה מסויימת. הפקקים באזור המרכז רבים מאוד כמעט בכל שעות היום, ולא תמיד ניתן לאמוד אותם. חברת דן מקבלת עדכונים שוטפים מהשטח לגבי פקקים באזורים מסויימים, או לגבי עבודות שנעשות בדרכים מסויימות. קח למשל את העיר תל אביב, שבימים אלה פותחת כמעט כל חלקה טובה בכבישי העיר, ואני לא נגד כמובן, אבל זה דבר שמעכב את האוטובוס מלהגיע לתחנה הייעודה בזמן המוקצב. לכן, תמיד יש לקחת איחור סביר של עד 5 או 10 דקות לכאן או לכאן. פיצוי המגיע לצרכן.. נראה לי קצת מופרך העניין הזה. למה הצרכן צריך לקבל פיצוי ? האם החברה מקבלת פיצוי על כך שנהג שאמור היה לסיים משמרת בשעה מסויימת ונתקע בפקק תנועה ארוך מסיים את יום עבודתו שעה אחרי הזמן ? לא. לגבי כרטיסי הנסיעה, חופשי חודשי וחופשי יומי.. לא נראה לי שאדם הרוכש כרטיסים אלה, לא יממש את זכותו המלאה להשתמש בהם. והרשה לי לומר לך כי.. מצב הפקקים במדינת ישראל הוא לא כל כך קריטי שאדם רוכש כרטיס חופשי חודשי, למשל, ולא מצליח להשתמש בו עקב לוח זמנים לקוי של חברת התחבורה. אם אתה יודע מראש שיש סבירות של איחור בין 5 ל- 10 דקות, צר לי לומר לך, אבל השתדל לצאת רבע שעה קודם מהבית.. כרטיס חופשי חודשי שלא מומש במלואו עקב אי עמידה בלוח זמנים לא יוחזר עבורו כספך. אך ידוע לי שהיה מקרה שאדם מסויים רכש כרטיס חופשי חודשי ולא הצליח להשתמש בו היות והיה באבל, לא עלינו, ואז פנה לחברה - העניין נבדק וכספו הוחזר במלואו. כרטיס הנסיעה של דן, כמו שהסבירה לך נוריתה, מייצג אכן ביטוח במקרה של תאונה או משהו דומה. דובר דן, מר איציק כגן, אני מאמינה בקיא הרבה יותר טוב בפרטים הקטנים, והוא יוכל לעזור לך בכל עת. כמובן שתוכל לשלוח פניה בכתב. או לקבוע עמו פגישה בדרך המקובלת. אני נוטה להאמין, שלא תצא בלי תשובות מספקות לכל שאלותיך. המשך יום נעים שיהיה לך.
 

נוריתה

New member
לויתן יקירי

אם את מציאה או לא, לא אני אחליט.
לצערי, היות ואני מכלה את זמני בלחכות לאוטובוסים - שכל קשר בינם ובין לוח זמנים תואם לחלוטין את תורת אי-הוודאות, אין לי ממש זמן לנחש באיזה שעות עובר האוטובוס של חברת דן שמגיע קרוב למשרדיהם. בכל תחנה יש מפות, בכל מפה יש שעות. אין קשר בין הרשום על הלוחות ובין מה שהנהגים יודעים לעשות - ואולי זו הסיבה שאנשים מתעצבנים ומרטשים את הלוחות? עכשיו בואי נניח לרגע בצד את יכולות הניחוש שלך או כל יכולת טלקינזיסית שאת עלולה להתפאר בה. אני עובד קשה מאוד מגיל 13, אני מבזבז שעה וחצי כל יום רק לחכות לאוטובוסים, אני מפסיד המון כסף בגלל חוסר הוודאות בשירות שלהם. ואם את מתעקשת לדעת, כן - אני הולך לתבוע אותם במידה ויהיו לי הכלים. ואת - גבירתי היקרה, נסי ללמוד לענות כששואלים אותך, או כשיש לך תשובות. אחרת, את מבזבזת את זמנך הדל ואת זמני היקר מאוד. ><> ><>
לויתן יקירי
אין לך את האפשרות לתבוע את "דן" על אי עמידה בזמנים,מכיוון שאף אחד לא יכול לצפות את מה שקורה בדרכים. לכן חבל על כספך הרי אתה עובד קשה מגיל 13 חוץ מי זה עם אתה עובד קשה לא הגיע הזמן שתקנה לך איזה "גרוטאה קטנה" שתסיע אותך למקום עבודתך לפי הזמנים שלך? רק שלא תחליט לתבוע את נתיבי איילון על הפקקים שתתיקע בהם בדרך נוריתה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה