דוחף_לויתן
New member
חברת דן,
חברת דן,
שלום, אודה אם תוכלו לפרט לי מה ההתחייבויות של חברת דן מול הצרכן (אני לצורך העניין). במידה ואתם יכולים, אנא התייחסו לנושאים הבאים: 1. פירסום לוחות זמנים: היכן ואיפה, תדירות, עידכונים. 2. עמידה בלוחות זמנים: איחורים סבירים, תדירות האיחורים הסבירה. 3. פיצוי המגיע לצרכן: במידה והיה איחור, במידה והצרכן נאלץ להשתמש באמצאי תחבורה חלופי - למשל מוניות, פיצוי עקיף על נזקים שנגרמו עקב אי עמידה בלוחות זמנים (איחור שאינו קשור לרעידות אדמה או הפגנות המוניות של ימין קיצוני בכיכר), במידה ונרכש כרטיס "חופשי חודשי" או "חופשי יומי" ולא מומש במלואו עקב אי עמידה בזמנים. 4. מה בדיוק מייצג כרטיס הנסיעה שנרכש מחברת דן בחוזה השירות מול האזרח - מלבד קבלה? חיפשתי באתר של חברת דן, ולא מצאתי שום דבר שנראה או מזכיר אמנת שירות. יש אמנם טופס נאה של פניות לקוחות, אך משום מה המציאות הוכיחה לי שעדיף לשלוח תלונה בבקבוק שיזרק איפשהו בים הארקטי. אם יש בינכם עוד אנשים המרגישים שחברת דן אינה מספקת שירות הולם לאזרח, אתם מוזמנים לפנות למייל שלי. בברכה, דוחף_לויתן - יונק ימי בתחתית שרשרת המזון.
חברת דן,
שלום, אודה אם תוכלו לפרט לי מה ההתחייבויות של חברת דן מול הצרכן (אני לצורך העניין). במידה ואתם יכולים, אנא התייחסו לנושאים הבאים: 1. פירסום לוחות זמנים: היכן ואיפה, תדירות, עידכונים. 2. עמידה בלוחות זמנים: איחורים סבירים, תדירות האיחורים הסבירה. 3. פיצוי המגיע לצרכן: במידה והיה איחור, במידה והצרכן נאלץ להשתמש באמצאי תחבורה חלופי - למשל מוניות, פיצוי עקיף על נזקים שנגרמו עקב אי עמידה בלוחות זמנים (איחור שאינו קשור לרעידות אדמה או הפגנות המוניות של ימין קיצוני בכיכר), במידה ונרכש כרטיס "חופשי חודשי" או "חופשי יומי" ולא מומש במלואו עקב אי עמידה בזמנים. 4. מה בדיוק מייצג כרטיס הנסיעה שנרכש מחברת דן בחוזה השירות מול האזרח - מלבד קבלה? חיפשתי באתר של חברת דן, ולא מצאתי שום דבר שנראה או מזכיר אמנת שירות. יש אמנם טופס נאה של פניות לקוחות, אך משום מה המציאות הוכיחה לי שעדיף לשלוח תלונה בבקבוק שיזרק איפשהו בים הארקטי. אם יש בינכם עוד אנשים המרגישים שחברת דן אינה מספקת שירות הולם לאזרח, אתם מוזמנים לפנות למייל שלי. בברכה, דוחף_לויתן - יונק ימי בתחתית שרשרת המזון.