חברת ביטוח חצופה ? מה עושים ?

cganir

New member
חברת ביטוח חצופה ? מה עושים ?

שלום. לפני כ8 חודשים קיבלתי צ´ק בלתי צפוי מחברת הביטוח שלי. הופתעתי, אבל גם ידעתי שהצ´ק הזה לא שלי ! הרי אין לי שום תוכנית ביטוח שנפתחה לאחרונה. כאזרח שומר חוק ואדיב, הרמתי טלפון אל סוכנות הביטוח. שם נאמר לי בודאות שהצ´ק הוא שלי, והתוכנית שנפתחה היא תוכנית ישנה שלי, ועוד ועוד ועוד. בקיצור - אדוני, שמח לך בחלקך - הצ´ק שלך. המתנתי עוד מספר ימים, ואז הפקדתי את הצ´ק בחשבוני. היום, להפתעתי, מתקשרים מחברת הביטוח, ומבקשים את הצ´ק חזרה ! אדוני, הצ´ק לא שלך, הוא של מישהו אחר ! בגלל שהטעות היא שלנו, אנו רוצים רק את הסכום המקורי ללא הצמדות וללא קנסות. שאלתי - האם מותר להם לעשות כזה דבר ? הרי כשבדקתי איתם הם אמרו לי שהצ´ק שלהם. הם לא יכולים לספוג את הטעות הזו ? למה לבקש ממני חזרה את הסכום הזה, שכבר מזמן מילא את תפקידו בחשבון הבנק שלי ? האם יש דרך חוקית לא להסכים לדבר כזה ? מה עם חובת ההוכחה ? ככה סתם הם יכולים לבוא ולספר לי סיפורים ? עזרו לי. אני באמת רוצה לדעת מה אפשר לעשות בנידון. תודה !
 

עופר

New member
דמעות של מלאכים ....../images/Emo121.gif../images/Emo57.gif

תגיד לי אתה אף פעם לא טעית ? קורה שטועים : יכול להיות ששמך לדוגמא "יוסי כהן" וכידוע כהן יש רק אחד ...ויסי כהן אחר ביקש לפדות את הכסף או היה אמור לקבל את הצ´ק . אז הם טעו : לצערי עובדים בחברות הביטוח רק בני אדם , שכן שרות התעסוקה מסרב בתוקף לשלוח מלאכי שרת או מלאכיות לעבודה ובני אדם טועים : רצונך לנקום ? אז החזר להם את התשלום במספר חלקים לא צמודים וללא ריבית איך שנוח לך אבל אוי ואבוי לך אם לא תחזיר ועכשיו סיפור אישי: אני סוכן של כלל ביטוח בין היתר , לפני מספר שנים בדו"ח העמלות שאני מקבל , הופיע שורה : עמלה XXXX ש"ח שורה מתחתיה "פיצול עמלה YYYY ש"ח שאלתי מה זה אמרו לי זה בסדר זה יעלם בחודש הבא . ככה 14 חודש וכל חודש שאלתי מה זה ואותה תשובה עד שיום אחד באו אלי ואמרו לי : אכן טעינו שילמנו לך עמלה של סוכן אחר , והייתה להם חוצפה לבקש צמוד ריבית וכד´ : החזרתי להם לא צמוד לאורך אותה תקופה שהם שילמו לי : שילמו 100 ש"ח עודף בינואר 1997 קיבלו 100 ש"ח בינואר 1999 וכן הלאה . אז דברים קורים גם אני כמוך התרעתי שזה לא שלי ואמרו שזה בסדר וכד´
 
למעלה