חברת אלומיניום מומלצת באיזור חדרה?

תירתיר

New member
חברת אלומיניום מומלצת באיזור חדרה?

לפרופילים של קליל.
מבקשת המלצה, תודה.
 
אלומניום מומלץ

תתקשרי ואתן לך קבלן אלומניום אמין ומיקצועי מאוד ולא יקר שעובד עם קליל 052-840-7-840 אני מאיזור חדרה נועם
 
אלומניום

כנראה שזה לא באמת חשוב לך אחרת היית מתקשרת כי כדי שאסדר לך מחיר טוב ועבודה טובה .תקשיבי הבחור הזה עובד איתי לפחות 15 שנה אז תחשבי. את ביקשת מישהו טוב לאלומניום לא אני
 

פיטנגו4

New member
עד לפני חודש המלצתי על מישהו

הפניתי אליו בערך לקוח אחד כל שבוע. המונים.

ואז הייתי צריכה ממנו שירות - לעצמי.
חודש וחצי הוא מורח אותי בסגנון "אני אגיע ביום רביעי, נשמה, מבטיח!"
אתמול התיאשתי סופית, והזמנתי לתיקון מישהו אחר.
אותו קבלן אלומיניום יפסיק לקבל ממני עבודות. ההפסד כולו שלו.
(טיפש שכמותו...)
 

תירתיר

New member
אני לא צריכה לתיקון

אלא לעבודה רצינית ממש. אשמח להמלצה עדכנית אם יש לך
 

פיטנגו4

New member
מתקין נמדד גם בזה

הוא לא "איש תיקונים" הוא מתקין גדול, בבתים פרטיים וגם ברבי קומות.
מורשה קליל.

אני חושבת שהוא אמור להמדד גם בזמינות לשירות, וגם באמינות.
אין לי בעיה עם מי שאומר לי "מצטער, לא יכול לבוא, חפשי מישהו אחר". יש לי בעיה עם מי שמורח אותי ואומר בפירוש שהוא מגיע מחר, ופשוט לא מגיע.
 

sagilgul

New member
מדהים אותי איך אני עדיין משתגעת מזה...

לפני שבועיים התקשרתי לאיזה מתקין מזגנים מהאיזור שלי, מישהו שאשתו ממליצה עליו באחד הפורומים כל הזמן, בלי הפסקה.

הייתי בטוחה שיחזור אליי צי'ק צ'ק, כי הרי הבטיח, ויש לו את מספר הטלפון שלי והכל....

עד היום לא חזר אליי. נשבעת לך 99% מבעלי המקצוע בארץ זה חארות (ואל תעלבי, כן ? אותך אנחנו אוהבים !
)
 

פיטנגו4

New member
צודקת, אבל מותר לאמר משהו מהצד השני?

נכון, כלקוחה אני נתקלת בבעלי מקצוע שמבזים את המקצוע ואת כבודם.
אבל גם הלקוחות לפעמים הם לא ממש נפלאים...

ואם הזכרת את נושא ה"לחזור לטלפון" - יש גם צד שני לענין.

בעל מקצוע כלשהו מגיע אליך, יושב אתך שעה (אצלי זה לפעמים יותר), נותן הצעת מחיר מסודרת (אני שולחת תוך 24 שעות) , משקיע זמן, מאמץ וכסף (דלק) ואנרגיה.
אז זה מקובל לגמרי שהחלטת לבחור במישהו אחר ו/או לוותר על שירותיו. ככה זה. אין בעיה.
אבל, האם לא מגיע לו לקבל לפחות אימייל או SMS של התנצלות ??? מה זה הנוהג המגעיל הזה להתעלם, ולתת לו להבין לבד או לחלופין להכריח אותו לטלפן לבירור (הפסקתי עם זה לפני שנים) ??
איפה הנימוס האלמנטרי?

אני, כלקוחה, מתנהגת אחרת לנותני שירות.
מידעת את מי שקיבל את העבודה, וגם את מי שלא קיבל. מגיע לו תגובה.

חשבו על זה...
 

sagilgul

New member
נכון, את צודקת לגמרי. גם אני חטאתי בזה....

קרה לי במהלך הבניה, בתוך כל המירוץ המטורף של הבניה, התסכולים, העצבים, המחשבות... לקבל הצעות מכמה בעלי מקצוע.
גם אנחנו חטאנו ולא תמיד חזרנו לספקים להגיד להם שלא מתאים...

בתכ'לס, באמת לא יכולנו להתעסק גם עם לחזור לספקים ולהגיד להם שאנחנו לא ניקח את שירותם.

אני אגיד לך מה, כנראה שאני בתור לקוחה מצפה שאנשים יתאבדו על המקצוע שלהם, שיאהבו אותו, שיכבדו את הלקוח שגם ככה הוא בלחץ היסטרי.

וכרגע אני לא מדברת על "לא לחזור" אוקיי ? אני מדברת על ספקים שמבזים את המקצוע שלהם בחוסר מקצועיות, זלזול, להשאיר
עבודה באמצע, להעלם.... את יודעת בכמה כאלה נתקלתי במהלך הבנייה ? המון !!! זה ממש עצוב אני אומרת לך.
 

כ ינרת

New member
"להתאבד על מהקצוע"-אל תשכחי שזה הדדי

גם בעלי מקצוע מצפים ליחס של כבוד מהלקוחות. הם לא " יתאבדו" על מי שמזלזל בהם ולא נותן יחס
 

sagilgul

New member
שכנים שלנו סגרו עם "אמץ אלומיניום" ומרוצים.

אנחנו היינו אצלם בפגישה והתרשמנו לטובה, בסוף סגרנו אצל מישהו אחר בגלל המחיר.... אבל הייתי מציעה להפגש איתם הם באמת אנשים מאד נחמדים.
 

תירתיר

New member
המחיר זה חשוב... מה אתם סגרתם?

אנחנו קיבלנו הצעות די יקרות עד עכשיו...
 

sagilgul

New member
מה זה משנה מה קיבלנו ? אין לנו את אותו המפרט.

אצלנו בבית כל הפרופילים דמוי בלגי, בידודית, 2 דלתות יציאה, ואין תריסים בכלל אבל יש הכנה לתריסים.

את צריכה להגיע עם תכנית מסודרת ומדויקת לכמה ספקים ומתוכם לבחור.

ממליצה לך להתחיל מקליל הראשי, ומשם ללכת לספקים.
 
למעלה