חברס קצת הסטוריה של תמונות

מצב
הנושא נעול.
זו התשובה ידידי;

ארכיון אביתר עונה ! ;
זו התשובה ידידי;
קטר מס' 223 הוכנס לשרות: 19.12.1958. מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1969. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1972. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). נמחק ממצאי הרכבת על-פי המלצות ועדת הנייד מס' 101 מיום 27.09.1987 ואישור המנכ"ל מיום 25.10.1987. הועבר מסדנאות הרכבת בקישון לעיריית כפר-סבא לשם תצוגה בגן ציבורי ברחוב הגליל ביום 14.04.1993. דגם מדוייק של קטר מס' 223 בגודל N הכולל צביעה בדוגמת הצביעה הראשונה (שנות ה- 1950' וה- 1960'), נבנה ומופעל על-ידי מיקי שרון (בת-ים).
 
ok ??

זו התשובה ידידי;
קטר מס' 223 הוכנס לשרות: 19.12.1958. מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1969. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1972. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). נמחק ממצאי הרכבת על-פי המלצות ועדת הנייד מס' 101 מיום 27.09.1987 ואישור המנכ"ל מיום 25.10.1987. הועבר מסדנאות הרכבת בקישון לעיריית כפר-סבא לשם תצוגה בגן ציבורי ברחוב הגליל ביום 14.04.1993. דגם מדוייק של קטר מס' 223 בגודל N הכולל צביעה בדוגמת הצביעה הראשונה (שנות ה- 1950' וה- 1960'), נבנה ומופעל על-ידי מיקי שרון (בת-ים).
ok ??
 

ה דרומי

New member
רב תודות בלי נדר אני יגיע לכ"ס

רב תודות בלי נדר אני יגיע לכ"ס
אני חייב לראות את זה במציאות.
 

ה דרומי

New member
אכן במידה ואני יגיע למרכז אני

זה מדליק ! קח מצלמה
אכן במידה ואני יגיע למרכז אני
יקח את המצלמה איתי וחשבתי שבגלל שאין לי מצלמה דגיטלית אלא מצלמה פשוטה אני רוצה לנסות להרים כאן פרויקט והוא צילומים של אוטובוסים שכבר לא נוסעים יותר{יענו גרוטאות} אבל שנראים כמו אטובוס. מה נראה לכם
אביתר כבר צילם אחד כזה בטיול שלו ברכבת לנחל צין.
 
אביתר צילם את כולם בכל הארץ !!!

אכן במידה ואני יגיע למרכז אני
יקח את המצלמה איתי וחשבתי שבגלל שאין לי מצלמה דגיטלית אלא מצלמה פשוטה אני רוצה לנסות להרים כאן פרויקט והוא צילומים של אוטובוסים שכבר לא נוסעים יותר{יענו גרוטאות} אבל שנראים כמו אטובוס. מה נראה לכם
אביתר כבר צילם אחד כזה בטיול שלו ברכבת לנחל צין.
אביתר צילם את כולם בכל הארץ !!!
 
אבל צלם גם אתה ! דברים משתנים כל

חשבתי לפתוח כאן פרויקט
אבל אם כבר משהו עשה את זה לפני כול הכבוד . ד.א יש איזו גלריה לזה? אשמח לקטוף משם מידי פעם ופעם תמונות.
אבל צלם גם אתה ! דברים משתנים כל
הזמן. יש המון גרוטאות של אוטובוסים הפזורות מצד ימין בכביש מצומת מורשה לכיוון אריאל כולל שוסונים !
 

ה דרומי

New member
ביף רק אם תראו משהו עומ ליד

אבל צלם גם אתה ! דברים משתנים כל
הזמן. יש המון גרוטאות של אוטובוסים הפזורות מצד ימין בכביש מצומת מורשה לכיוון אריאל כולל שוסונים !
ביף רק אם תראו משהו עומ ליד
גרוטאה ישנה של אוטובוס ומצלם זה לא משוגע ? זה אאני שם.
 
תיקון קל

זו התשובה ידידי;
קטר מס' 223 הוכנס לשרות: 19.12.1958. מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1969. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1972. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). נמחק ממצאי הרכבת על-פי המלצות ועדת הנייד מס' 101 מיום 27.09.1987 ואישור המנכ"ל מיום 25.10.1987. הועבר מסדנאות הרכבת בקישון לעיריית כפר-סבא לשם תצוגה בגן ציבורי ברחוב הגליל ביום 14.04.1993. דגם מדוייק של קטר מס' 223 בגודל N הכולל צביעה בדוגמת הצביעה הראשונה (שנות ה- 1950' וה- 1960'), נבנה ומופעל על-ידי מיקי שרון (בת-ים).
תיקון קל
לא אתווכח, כמובן, עם המידע ההסטורי המפורט שהציג הד"ר, אולם עלי לתקן ולציין שלמיטב ידיעתי, מעולם לא נבנה דגם מדויק של קטר 'אסלינגן' ישראלי. כלל הדגמים הצבועים כיום בצבעים ישראליים (גם אלו של ירון דוזטס) הם דגמים של הקטרים הגרמניים הנפוצים מהסדרה V60. קטרי ה-'אסלינגן' שלנו היו אמנם מבוססים על אבות הטיפוס של אותה סדרת קטרים, אולם בין אבות הטיפוס לבין הקטרים הרבים מסדרת הייצור היו הבדלים חיצוניים רבים, שהבולטים מביניהם הם הסטת תא הנהג מרחק-מה לכיוון הקצה 'הקצר'של הקטר והוספת בליטות גדולות (מעין 'מדרגות') בצידי הגוף במרכז הקטר. כל הדגמים בקנה-מידה מייצור סדרתי ששווקו עד היום של קטרי סדרה V60 הם של הקטרים מסדרת הייצור, ולא של אבות הטיפוס, כך שיצירת דגם התואם את המציאות הישראלית כרוכה בעבודה רבה, שעד היום אף אחד לא העז לעשות.
 
ספר את זה לירון דוזטס !

תיקון קל
לא אתווכח, כמובן, עם המידע ההסטורי המפורט שהציג הד"ר, אולם עלי לתקן ולציין שלמיטב ידיעתי, מעולם לא נבנה דגם מדויק של קטר 'אסלינגן' ישראלי. כלל הדגמים הצבועים כיום בצבעים ישראליים (גם אלו של ירון דוזטס) הם דגמים של הקטרים הגרמניים הנפוצים מהסדרה V60. קטרי ה-'אסלינגן' שלנו היו אמנם מבוססים על אבות הטיפוס של אותה סדרת קטרים, אולם בין אבות הטיפוס לבין הקטרים הרבים מסדרת הייצור היו הבדלים חיצוניים רבים, שהבולטים מביניהם הם הסטת תא הנהג מרחק-מה לכיוון הקצה 'הקצר'של הקטר והוספת בליטות גדולות (מעין 'מדרגות') בצידי הגוף במרכז הקטר. כל הדגמים בקנה-מידה מייצור סדרתי ששווקו עד היום של קטרי סדרה V60 הם של הקטרים מסדרת הייצור, ולא של אבות הטיפוס, כך שיצירת דגם התואם את המציאות הישראלית כרוכה בעבודה רבה, שעד היום אף אחד לא העז לעשות.
ספר את זה לירון דוזטס !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה