בני הכרשת ינקמו את דמי חיות../images/Emo70.gif
ואההה... עדיין יש לי בלורית מסוגננת כלבים... שרצים
ונופר את באמת קצת טיף אבל שיהיה... החולצה של שחף המשקפיים שלי קלפטומנית הא
וד"א הוא יה כל כך צעיר למההההההההההההה
מה עשיתי בעולם הזה איזה גורל אכזר אין לכם לב בכלל אתם איזה גורלללללללל..