חבר'ססס אני לא אהיה פה מחר אז...

חבר'ססס אני לא אהיה פה מחר אז...

יום עצמאות שמייחחחחחחחחחחחחחח
 

Liraz 6q

New member
כן.. גמני נוסעת היום..

לרוקצמאות!
שיהיה לכולם בכיף.. תשמרו על עצמכם
 

תיפלץ

New member
באופן מפתיע נסעת וחזרת....

אהה.. לפחות הגעת עד יוטבתה
גם זה הישג.. אני לא יצאתי מהעיר בכלל
 

Liraz 6q

New member
חחחחחח קיבוץ אילות בשבילך :]

היו בעיות של הרגע האחרון.. בעצם.. השניה האחרונה.. תודה לאל שלא נסעתי :]
 
אני יודעת שזה לא קשור אבל

יורי צריך לראות את המשטח של העכבר החדש שלי ואני לא מצליחה לשלוח לו אז תראה! ואתם יכולים למחוק
 
תמחקו תמחקו כלבה איפה החולצה שלי

חוטפת מנייאקית.. חראית חראית.. איפה היא? שודדת.. עדילי כרשת - זוכר?? איך הלך כל כך צעיר?
 
לעולם לא תקבל אותה

אי אה!!!!!!!!!! עדילי כרשת איש טוב היה נזכור את כולם את יפי הבלורית והתואר
 

תיפלץ

New member
בני הכרשת ינקמו את דמי חיות../images/Emo70.gif

ואההה... עדיין יש לי בלורית מסוגננת כלבים... שרצים
ונופר את באמת קצת טיף אבל שיהיה... החולצה של שחף המשקפיים שלי קלפטומנית הא
וד"א הוא יה כל כך צעיר למההההההההההההה
מה עשיתי בעולם הזה איזה גורל אכזר אין לכם לב בכלל אתם איזה גורלללללללל..
 

תיפלץ

New member
תמונת אפרו ישנה בגן הבוטני..

נא לא ללחוץ על המקש הימני של העכבר ולבחור באופציית שמירה
 

תיפלץ

New member
זה לא שסופרמן נראה יותר טוב...

אגב החולצה המדוברת.. היו זמנים שהיא הייתה אצלך.. יפה דווקא אני הייתי מבקש אותה חזרה
 
אה.. אולי מספיק להתלהב מחולצת השוק

סופרמן בגווני כתום וצהוב? חיקוי!!! תאמת היא התכווצה בכביסה והיא קטנה אפילו על שי
 
חחחח.. אחותי מאיימת ברצח

וואי את מתה כלבה מנלכולית.. תראי איזה תמונה שלך.. "אני מיובשת, אני לא יכולה לעלות למצדה"
 
גרפיקה בשקל - אבל עדייןן נופרי..

אני חושף פה בפעם הראשונה את פרצופו האמיתי של גולם.. נופר = גולם!... בושה! בטח עשתה מליונים הכלבה
 
היי!

אחח מאט נשמתי הקנדית יא יהודון טחון בכסף הייתי מביאה אותך אם לא היית ביבשת אחרת כלבלב
וטוב באמת שאני לא נראית גוססת בתמונה הזאת כמו אלמנה שחורה גופה מהלכת וחיוורת עדי- אתה הפרשס שלי אואואוהיהיהיהיההוהוהוהוההאנהאהאהאה
 
למעלה