חברי פורום מתוקים
, חזרתי!

חברי פורום מתוקים../images/Emo24.gif, חזרתי!

קיבלתי המוןןןןן מסרי תמיכה ואהבה שאחזור, וביניהם מסרים לעזרה ושאתם זקוקים לי. בגלל תמיכתכם בי והלחץ הגובר מצידכם במסרים לחזרתי לפורום, חשבתי ביני לבין עצמי, מה עושים? אני לא מוכנה לפגוע בכם, כי אתם נפלאים וכמו שכתבתם כי "אני מענישה אתכם ושאתם זקוקים לי, לעזרתי הרבה במתכונים ולעיצות הטובות", ולא זאת היתה המטרה!!! ההחלטה היתה שקולה מאוד והגעתי למסקנה אחת ויחידה, אני חוזרת בשבילכם!!! אוהבת אתכם
 

Lord_of_Code

New member
../images/Emo43.gif 1מדינת ישראל...

ברוכה השבה לפורום... אנא הקפידי לשמור על כללי הפורום... והמנעי בעתיד מ.."פסטיבלים" אישיים. וחברי/ות הפורום מתבקשים/ות לא להגיב על שתי ההודעות הללו... לצורך התגובות קיימת מערכת המסרים.
 
למעלה