1מדינת ישראל
New member
חברי פורום מתוקים../images/Emo24.gif, חזרתי!
קיבלתי המוןןןןן מסרי תמיכה ואהבה שאחזור, וביניהם מסרים לעזרה ושאתם זקוקים לי. בגלל תמיכתכם בי והלחץ הגובר מצידכם במסרים לחזרתי לפורום, חשבתי ביני לבין עצמי, מה עושים? אני לא מוכנה לפגוע בכם, כי אתם נפלאים וכמו שכתבתם כי "אני מענישה אתכם ושאתם זקוקים לי, לעזרתי הרבה במתכונים ולעיצות הטובות", ולא זאת היתה המטרה!!! ההחלטה היתה שקולה מאוד והגעתי למסקנה אחת ויחידה, אני חוזרת בשבילכם!!! אוהבת אתכם
קיבלתי המוןןןןן מסרי תמיכה ואהבה שאחזור, וביניהם מסרים לעזרה ושאתם זקוקים לי. בגלל תמיכתכם בי והלחץ הגובר מצידכם במסרים לחזרתי לפורום, חשבתי ביני לבין עצמי, מה עושים? אני לא מוכנה לפגוע בכם, כי אתם נפלאים וכמו שכתבתם כי "אני מענישה אתכם ושאתם זקוקים לי, לעזרתי הרבה במתכונים ולעיצות הטובות", ולא זאת היתה המטרה!!! ההחלטה היתה שקולה מאוד והגעתי למסקנה אחת ויחידה, אני חוזרת בשבילכם!!! אוהבת אתכם