חברי פורום יקרים

חברי פורום יקרים ../images/Emo9.gif

אני יודעת שרובכם לא מכירים אותי. ממממ... כשחושבים על... בעצם, אפאחד לא מכיר אותי.
אבל בכל מקרה... רק רציתי לשתף אותכם במשו, ואני מקווה שתשמחו בשבילי, כי אני ממש צריכה את זה. בכולופן- אני בת 15.5 ואני הילדה הראשונה שנבחנת לדאן 3 (!!!) בגיל הזה, במועדון שלנו, ואולי בכלל בכל המועדונים שקשורים אלינו בדך זו או אחרת. ואני כל כככככככך מפחדת!!!
H-E-L-P
 
שלום לך מסניפה חמץ!!!! ../images/Emo9.gif

קודם כל ברוה הבאה לפורום אומנויות לחימה!!!!
אז ככה, אול תוכלי לפרט באיזו שיטה את מתאמנת??? ויפה מאוד את נבחנת לחגורה שחורה דאן 3, אני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם.... חשוב מאוד!!!: יום לפני לא לעשות יותר מדי פעילות ספורטיבית. להירגע, זו רק בחינה, ואת תעברי אותה....
רק אם תאמיני בעצמך את תוכלי לעבור, זה הכל בראש שלך, הרצון זה שם המשחק!!!!! אז המון הצלחה.... ואל תשכחי להאמין בעצמך כי רק לך יש את הכוח והרצון בכדי שאת תצליחי, אז אל תדאגי.... שלך באהבה, עידודו הלוחם
 
../images/Emo35.gif

למה אתה מתכוון...??
למה אתה רומז..??
אל תלך סחור סחור גש ישר לנקודה!!!
 
וואו... ../images/Emo9.gif

תודה רבה על העידוד!!! באמת.... אני חושבת שזה טיפה עזר כדי להפחית מהלחץ המאוד מאוד מאווווד עמוק שאני נתונה בו כרגע. אני מתאמנת בקראטה- שוטוקאן ריו ישראל... אני מניחה שזה לא כ"כ מפורסם... הממ... יש כמה סניפים במרכז הארץ.. וה"מרכז" של זה נמצא בצפון, איפה שאני גרה. בכולופן- תודה רבה רבה רבההההה על העידוד!!!! זו ממש לא הפעם הראשונה שאני נבחנת..
ועוד לחגורה שחורה... אבל ההתרגשות- תמיד אותה התרגשות- והפעם הרבה יותר חזקה- כי דרוש ממני כ"כ הרבה! אני לא יודעת אם אני אצליח....! הממ... לא משנה תודה בכל מקרה...!
 

bachar chaim

New member
חברי פורום יקרים

למסניפה חמץ שלום! אני עדיין לא מבין באיזה תחום את נבחנת לדאן 3 בגיל 15/וחצי זה נשמע ממש מוזר מאד איך את מסוגלת להבחן לדאן-3 בגיל הנ"ל. אם את יכולה לתת הסבר קצר באיזה אומנות לחימה את נבחנת לדאן-3 זה היה יכול לעזור בכדי לתת לך עצה מקצועית מה לעשות עם כך ואיך להתנהג במצב הזה שזה מצב לא מקובל בשום אומנות לחימה בכל העולם כולו. אם לא ידוע לך אז התקופה המקובלת באומנויות לחימה היא שלאחר שאת נבחנת לשו-דאן דאן -1 היא שלכל דרגה לאחר מכן את חייבת להמתין בדיוק כמספר הדאנים שאת נבחנת עבורם , לכן זה בכלל לא נשמע הגיוני בכלל ולא מקובל עוד יותר לגשת למבחן לדאן-3 בגיל 15 וחצי, הצעה מקצועית והטובה ביותר היא פשוט לבקש מהמורה שלך שימתין עם דרגה זו עוד מספר שנים לפחות, אין מה למהר להיבחן לדרגה גבוהה זו. דרגה זו היא דרגה שמורים וותיקים עונדים אותה , ואני בטוח ב100% שאת עדיין לא מסוגלת להעביר אפילו שיעור בסיסי לחניכים חדשים. אז תעשי חושבים ואני בטוח שתגיעי להחלטה נבונה ונכונה בקשר לכך. מקווה שזה יעזור לך להגיע להחלטה.
 
סליחה על הספקנות ../images/Emo4.gif ../images/Emo4.gif ../images/Emo4.gif ../images/Emo36.gif

אבל אמרת שאת בת 15.5 (חמש עשרה וחצי), ואת נבחנת לדאן 3 (שלוש), כלומר חגורה שחורה בדרגה שלישית (מה שבא אחרי דאן 2, שבא אחרי דאן 1{שודאן})
משהו פה נראה לי לא מובן, אני מאוד מקווה שיש כאן שגיאת הדפסה כלשהי, משום שלא ייתכן שבת 15.5 תיבחן לדאן 3!! כמי שציין קודמי, חיים בכר, פרק הזמן המינימלי למעבר בחגורות שחורות, זה מספר השנים בדרגות (כלומר - מדאן 1 לדאן 2, חייבים לעבור מינימום שנתיים; ומדאן 2 לדאן 3, חייבים לעבור מינימום 3 שנים) - מה שמביא אותנו לזה לקיבלת שודאן (חגורה שחורה מדרגה 1, בגיל 10)??? אני וודאי שאתה נערה מאוד מוכשרת, ובעלת יכולות על, אך לא ייתכן דבר כזה, כי פשוט לא הגיוני (בדיוק כמו שמורים שאני לא רוצה להזכיר את שמם, מתהדרים בדאן 9, עוד לפני גיל 40 - שכדי לקבל דאן 7 או 8 חייבים להיות לפחות מעל גיל 45!). אז תסלחי לי, למזלנו אף יפני/אוקינוואי לא גולש בפורום הזה, כי אחרת היינו שומעים את רעמי הצחוק שלו דרך הרמקולים הכבויים. אלא אם כן, זוהי סתם הודעה שנועדה למשוך תשומת לב
סלבו
 

mapopo

New member
נראה לי שהיא מסניפה רצינית.....

אני מקווה שזה לא טיפקס...
 
תגידו לי, השתגעתם?!?!?!

אם היא אומרת שהיא נבחרת לחגורה שחורה דאן 3, אז היא נבחרת לחגורה שחורה דאן 3 !!! ברור שבשיטות שאתם מכירים זה בלתי אפשרי (כנראה), אז במקום לקפוץ ולהגיד "זה בלתי אפשרי! זה בלתי אפשרי!" תשאלו אותה קצת יותר פרטים על השיטה שהיא לומדת. נדמה לי שכבר סיכמנו בעבר שחגורות ודרגות זה חגורות ודרגות, כלומר, זה שטויות, פחות או יותר. מה שחשוב זה הידע האמיתי. וכל שיטת מדידה של ידע זה תופסת רק באופן פנימי, לזה שמשתמש באותה שיטת מדידה... אז אתם לא מכירים את שיטת המדידה שהבחורה מדווחת עליה! אז מה?!?!? תעשו לי טובה, תרגעו... ולמסניפת החמץ היקרה, אנא מחלי לחסרי ה... (האמת? לא יודע חסרי מה, כי אני לא מבין את תגובתם, אז אני לא יודע מה חסר להם במקרה זה... אולי קצת אמון) וספרי לנו בבקשה: - מי את??? - האם את מורה לקראטה??? - האם במקום שממנו את באה, יש מורים לקראטה בגיל שלך, או שאת מקרה חריג בנוסח ספר-השיאים של גינס??? - כמה שנים את לומדת? - מה המשמעות של "דאן 3" אליו את נבחרת? בתודה ובסליחה בשם הפורום הזה, בן
 
נבחרת = נבחנת (כמובן)

לא יודע מה קרה לי, שטעיתי כל כך הרבה פעמים באותה מלה. אז אני אתאמן קצת על המלה הנכונה: נבחנת... נבחנת... נבחנת... זהו, אני מקווה שחזרתי לעצמי.
 
שלום מסניפה

חברים בזמן האחרון ראיתי כאן שכולם מעלים את רמת הויכוחים לרמה גבוהה יותר מהרגיל . הפילוסופיה והרוחניות בשיחות הרקיעו שחקים , אך ראו זה פלא כאשר דבר אינו כפי שאתם מכירים לפתע רמת הויכוח והדיון הופכים את צורתם לרמה נמוכה והתייחסות לא עניינית . בעולם כפי הידוע לכולנו קיימת יותר משיטה אחת . האם לא יתכן כי בשיטה ובצורת האימונים שאתם מכירים הדרך למבחנים היא אחת ובשיטה אחרת היא שונה . ישנם שיטות בהם לפני גיל 17 לא ניתן לעבור מבחן לחגורה שחורה דאן 1 (אפילו לא זה ) וישנם שיטות בהם מגיל 6 ניתן לעבור מבחן כזה . ישנם הכן שיטות בהם לו"ז בין מבחן למבחן הוא כפי שציינתם ( דאן 1 - אחרי 5 שנים לפחות , דאן 2 לאחר 1 שנה ממועד המבחן האחרון לדאן 1 , לדאן 3 2 שנים לאחר מועד זה וכו´... ) אך ישנם שיטות אחרות בהם הקריטריונים הם שונים. ישנם שיטות שהם אפילו מופלאות יותר , שם אין בכלל מבחנים (ממש פלא ). בשיטות הקוריאניות למשל , יכול תלמיד בגיל 6 לעבור את מבחן החגורה השחורה הראשון שלו , אז זה נקרא פום ולא דאן וע"פ החישובים בגיל 17 הוא יכול להגיע בהתאם ליכולותיו האישיות להגיע עד לדאן 5 , אולם ההגבלה היחידה הניתנת היא כי עד לגיל 18 יוכל החניך להגיע לדאן 3 . כמו בשיטות הקוריאניות קיימות גם שיטות אחרות הנוהגות כך , למשל חלק מהפלגים בקיוקושינקאי היפני . ועכשיו לעניין , טינקרבל , אם המאמן שלך החליט כי ע"פ רמת הדרישות בשיטתך את מיועדת להיות בעלת חגורה שחורה דאן 3 או לפחות ראויה להיבחן עשי זאת בדרך הטובה ביותר כפי שכבר עשית בעבר בהיבחנך לדרגות הקודמות (דאן 1 - 2 ) כי אחרת ע"פ שיטתו של מאמנך במידה ולא היית ראויה להם לא היית עוברת . לכן נסי לזכור בדיוק , כיצד נהגת בפעמים הקודמות , מה היתה התחושה , ועשי זאת גם הפעם . אני משער שבחלק מהדרישות , יהיו הדרישות דומות כמו גם במבחנים בשיטות אחרות לכן המליץ על מספר נושאים : 1. ראשית התאמני עד כמה שניתן והשקיעי כעת לקראת המבחן , על דיוק , מהירות , חדות , ביצוע מלא ומכוון של הקאטה , כנ"ל לגבי העבודה עם בין הזוג וכו´... ( חשוב לעבוד עם בני זוג או בקבוצה "מתרגלת " שתהיה מסוגלת לתת לך פידבק חיובי / שלילי על צורת הביצוע ) . 2. שנית , תרגלי את עצמך בתרגילי הרפייה וריכוז , ( במידה וקיימים כאלה בשיטתך פעלי על פיהם ) . 3. והכי חשוב , זיכרי כי את עושה דברים שאת אוהבת והמטרה העיקרית היא האימון והחוויה , לכן אל תחששי מכישלון , כאשר הפחד להיכשל יימוג תגיעי ליכולת לפעול תוך שקט נפשי ורגיעה מספקת . 4. זכרי כי תמיד יש את המחר , סוף של שלב אחד הוא תמיד התחלה של שלב אחר כשתסיימי את המבחן לדאן 3 ( במידה ותעברי או לא ) עומדת לפנייך תקופה חדשה של אימונים ( לקראת דאן ה - 4 או לחילופין הסתערות מחודשת לקראת המבחן לדאן 3 שנית ) . בשורה התחתונה "טינקרבל" שיהיה לך בהצלחה !!! ממני
 
תודה רבה לכולם ../images/Emo10.gif

חוצמכמה אנשים פה... כל השאר נורא יודעים "לתמוך ולעודד" האא? אני לא מבינה כ"כ מה לא מובן פה... כמובן שאתם לא מכירים את -כל- שיטות הלחימה. אבל אני לא חושבת שהשיטה שלי כ"כ מוזרה. כן.. נכון.. אולי אני "חריגה", אבל זה לא אומר שאתם צריכים לצעוק או לגחך, או לצחוק, או לא יודעת מה אתם חושבים. ותודה רבה לבן טל-שחר שבאמת תומך! אם אני נבחנת לדאן 3 אז אני נבחנת לדאן 3! ודאן 3 אצלנו לא שונה מדאן 3 בסוגים שונים של אומנויות לחימה. כן, גם אצלנו, דאן 3 זו דרגה גבוהה מאוד- שלא כולם מגיעים אליה- והרבה פורשים עד שהם מגיעים לשחורה בכלל... וגם אצלנו יש הפרש של כמה שנים בין דאן לדאן, ורוב האנשים שדאן 3 אצלנו הם מדריכים. אני לא מבינה כ"כ מה הבעיה וההשתאות!!!!!
 
המממפ... ../images/Emo46.gif

נעלבתי ממך.... מה "אני בטוח ב100% שאת עדיין לא מסוגלת להעביר אפילו שיעור בסיסי"???? חוצפה.... רק שתדע לך שאני מתאמנת כבר 10 שנים בקראטה- התחלתי להתאמן בגיל 5.5.. עברתי לדרגת שודאן בכיתה ד´, כלומר, בגיל 9... הייתי נידאןבגיל 11... בין דאן 2 לדאן 3 יש לחכות 4 שנים. ועברו 4 שנים! חוצמזה, עד כמה שזה נשמע מוזר- אני כבר מדריכה!!! אז האאא לך! וכן, כבר העברתי 4 שיעורים בסיסיים, שלא לדבר על חימום שאני עושה לשלוש קבוצות שונות ביום. עד כמה שזה נשמע מוזר- ככה זה, אם תאמין או לא. כבר אמרתי קודם שאני הילדה הכי צעירה שאי פעם עשתה את זה... אז האאא לך אדם סקפטי שכמותך...
 
חחח עלק 4 שיעורים...

את לא יכולה מדריכה היום מקבלים אנשים לווינגיט לקורס מדריכים מגיל 15 הקורס לוקח שלושה שבועות את התעודה אפשר להוציא מקסימום בגיל 18!!!! כשאתה חגורה שחורה ויש לך ניסיון של שנתיים סטא´ז בהדרכה אצלנו חובה על כל מי שמגיע לדאן 3 בשביל לעבור את המבחן לעשות קורס מאמנים!!! אז את עוד לא נבחנת לדאן שלוש ואת עוד לא מאמנת ועוד לא מדריכה... תשלימי עם זה אל תנסי לעשות פה אוואנטות אני בטוח שיש אצלכם גם דאן 5 נכון?!?
 

MEIMIS

New member
Fucking Bulshit!!! :- ../images/Emo11.gif

אין סיכוי שאת נבחנת לדאן 3 לא משנה באיזה שיטה השיטה המקובלת כיום... מדאן 1 לדאן 2 לוקח שנתיים מדאן 2 לדאן 3 לוקח שלוש שנים לפחות לא נראה לי שהגעת לחגורה שחורה ב....חחחחחחח......גיל 10 וחצי מסכימה... תגידי למאמן שלך שהוא חורג מכל נורמה אפשרית..!!!
 

mapopo

New member
טל בן שחר!!!!!!

אתה אדם מקסים....
לא ידעתי שאתה כל כך תמים.....
תמשיך להיות מי שאתה!!!!!! MAPOPO לחימה משולבת
 
למעלה