חברי הפורום, קצת סטינו מהנושא...

adarz

New member
חברי הפורום, קצת סטינו מהנושא...

מרבית ההודעות האחרונות בפורום יכולות היו להישאל בפורום מתגייסים, ואינן קשורות כלל למטרת הפורום הזה, שהיא צבא וגאווה ומה שביניהם. לכן אנסה להתחיל כאן סוג של שיח בנושא. השאלה של "לספר בצבא - כן או לא?" היא שאלה פרסונאלית. אני לא סיפרתי בצבא על נטיותי, מלבד למספר חברים קרובים וגאים. הייתה לנו מין אחוות סתרים כזו וזה היה ממש נחמד. לאחר שהשתחררתי סיפרתי לכל הקצינים שעבדתי איתם ועכשיו המשכתי להיות חבר שלהם גם באזרחות על נטיותי, וזה יצר אפקט מרשים ביותר בחטיבה בה שירתי. רציתי לפתוח שרשור בנוגע להשפעות לחיוב או לשלילה על הידיעה שאת/ה לסבית/הומו. אחד החברים הטובים ביותר שלי הוא בחור דתי מהנח"ל שהיה מ"פ. גר באזור ירושלים ומנהל חיים דתיים לאומיים לתפארת עם ישראל. כשהוא שמע שאני הומו הוא לא האמין, ואח"כ התקשר אלי והתקשה מאוד להעלות את הנושא בשיחה. כשהוא סוף-סוף הצליח להגיד את זה (לא מפורשות, כמובן וחס וחלילה) הוא הודה שאני ההומו הראשון שהוא אוהב ולא נרתע ממנו. אנחנו צריכים בקשור להיפגש ולנהל שיחה בנושא, כי הוא החליט דרכי להכיר את העולם הגאה, וזה שימח אותי מאוד. אשמח לשמוע סיפורים שלכם על המפגש של העולם החיצון עם העולם הגאה, לטובה או לרעה, בתקווה שיתפתח כאן שיח.
 

James Hammerton

New member
האמת שעדיין לא סיפרתי לסטרייטים

אני מניח שזה יבוא מתישהו... לצערי גיליתי את הסצנה ההומואית בבסיס הקודם שלי (סגור) מאוחר מדי, כך שלא יצא לי לנצל אותה יותר מדי...
 

יודיX3

New member
אני סיפרתי לחברי במילואים

בתקופת הסדיר הייתי מאד בארון. אבל דווקא בסדיר היו לי קטעים.. אמנם לא בבסיס אבל היו גיחות ליליות לת"א מהבסיס...
 

goopi7

New member
..יודע שנכתב בפב' וכול זה.. אבל חשבתי על זה

ובאופן מוזר (או שלא)אני משרת במילואים כבר די הרבה שנים, לא פגשתי הומו אחד בכול הגדוד שלי, בכול שנים האלה .לעומת השרות הצבאי הסדיר..שם אפשר לומר מצאתי את זהותי המינית, תקופה נהדרת עם הרבה זכרונות מהגדוד ומהחופשות.. (היה קשר עמוק מעבר לסתם מין) ..
 
למעלה