חברי הפורום- התפקדות

TheLegendKiller

New member
חברי הפורום- התפקדות../images/Emo195.gif

כדי שכולנו נוכל להכיר טוב יותר את אחד את השני- חברי הפורום, פתחתי שרשור התפקדות. כל אחד יכתוב על עצמו כמה פרטים ורצוי להוסיף תמונה.
 

TheLegendKiller

New member
אני אתחיל

שם: אור זינגר גיל: 16 ישוב: חיפה קונסולה אהובה: פליסטיישן 2 משחק אהוב: אממ... יש הרבה- svr 2006 המחשק שחרשתי עליו השנה: god of war ו svr 2006(מוצדק) המשחק שאני מחכה לו: svr 2007 (איך לא?) אני כרגע משחק ב... def jam (משחק ענק) משחק השנה לדעתי הוא: god of war איך אתה אוכל את הקרמבו שלך? מוריד את הביסקוויט ושואב...
 

Nati Lucky

New member
ואני אמשיך

אני נתנאל, חבר של לאקי (דרכה הגעתי לתפוז) והמקום היחידי שבאמת אהבתי זה את הפורם הזה, כי דוגרי אין לי כוח לדיבורי יתר ושטויות :| יש לי PSP שאני נורא אוהב, וכל כך אוהב אותו שדפקתי לו את הWiFi כעשיתי הורדת גרסאת תוכנה. משיג כל מה שיוצא, פרט לאלה שלא נכנסים לכרטיס של הגיגה המסכן. בקרוב אביא 2 גיגה :| וזהו די?
 
קורא ולא כותב הרבה

אני גל, כנראה זקן השבט (בן 28) משחק כמעט רק ב-SvR2006, ורוב הפעמים לבד לצערי, כי אין לי עם מי. גם כן מחכה לגירסה של 2007, ומתכוון לקנות אותה ואת הPS3 ברגע שיגיעו לארץ. לא אוכל קרמבו. אבל אוהב מאד סושי טוב.
 

ezaton

New member
לא הכי זקן...

שמי עז-אתון (השם שמור במערכת. שלי). בן 29. מחזיק ב- Xbox וב- PSP, לשעבר הבעלים הגאה של DC (זצ"ל). לאחרונה מאוד עמוס, אז לא יוצא לי לשחק, אבל המשחק האהוב הוא Soul Calibur (הראשון גרם לי לקנות את ה- DC, והשני את ה- Xbox). בין השאר עוד משחקים, אם כי חסרים לי זאנרים לקונסולה. הייתי רוצה יותר RPG... זהו. יהיה רק טוב.
 

cso

New member
על מה אתה מדבר..

חחחח. אני כבר בן..... (סוד..)
 

benedek22

New member
מתפקד המפקד!!!

שיר בן 17 מגבעתיים מכור לסוני 2 משחק השנה ללא ספק GOD OF WAR מחכה לSVR2007 משחק עכשיו בHEROES 5 במחשב מאד מומלץ
 
אני גם ../images/Emo13.gif

יוחאי מבקעת הירדן! בן 19 חורש על GOD OF WAR ו פרו אבולושיין 10 ומישו יכול להגיד לי מזה SVR ?
 
תרשו לי גם להצטרף

שם:שלום אספיר גיל:25 מכור ל:פלייסטיישן 2 יש ברשותי כ-3000 משחקים משחק בלי סוף Winning Eleven 10 -ועושה כסף על חשבון החברים איך שהוא הצלחתי להיגמל השנה מ-God Of War הדבר שאני הכי מחכה לו(פרט לסרטים הודים של אמיטב בצ'אן) הוא הפלייסטיישן 3 שייצא כבר
 
למעלה