חברי המרכז- הבחירה בידכם!

חברי המרכז- הבחירה בידכם!

איך אנחנו ניראה בעיני הציבור: עסקנים מושחתים- או אנשים ישרים הממשיכים את דרכו של מנחם בגין. משפחה לוחמת- או אנשים שבקושי החזיקו רובה. אנשים מובחרים- או ילדים שלא התקבלו לאוניברסיטה (ולא בגלל שהם ממשפחות מצוקה, הם דווקא ממשפחות מאוד עשירות, ולראיה מסע הבחירות הראוותני שלהם) ורוצים לקבוע לי מתי אכנס לעזה. הבחירה בידכם! אל תתפתו להאמין לשקרים שמספרים לכם מועמדים חסרי חוט שידרה! חישבו היטב בידי מי אתם מפקידים את גורל עם ישראל. אל תנטשו את מורשת אבותינו.
 
ובמסגרת זו אני גאה לבשר

שאני דחפתי והצלחתי לגרום לכך שיובל שטייניץ, לוחם בגולני ומגדולי אנשי הרוח שלנו, יזכה לתמיכה מלאה בסניף שלי.
 

דובי123

New member
אתה נגד דילים פתאום ../images/Emo9.gif

מענין שכשהיית צריך אותם לא הית נגד נו.. מילא... זוהי התנהגות אנושית נפוצה רק לא לתמוההעל אחרים....
 
איזה דילים בראש שלך?

זה לא שאני מקבל משהו ממר שטייניץ או שתמורת ההצבעה של החברים אליו אני מצביע למישהו אחר. הוא זכה להסכמה גורפת, זה הכל.
 

דובי123

New member
למיטב זכרוני הגרוע ספרת כי נבחרת במ

במסגרת דילים ודבריך זהו שם המשחק ואינך מתכוון להיות צדיק וכעת אתה מצפה מאחרים שיהיו צדיקים?! אם זה מנחם אותך אזי זו התנהגות אנושית נפוצה רק שהיא לא ישרת דרך מדוע זה לדרוש טולצפות מאחרים את אשר אינך דורש מעצמך?!
 

UM2 חזר

New member
נראה לי שהפסדנו בקרב הזה

מחר בין מועמדינו לכנסת נראה את רוחמה אברהם, פנינה רוזנבלום ,גילה גמליאל, עומרי שרון במשבצות העולים הצפון והצעירים אני בכלל לא רוצה לחשוב מי יבחר ביש"ע יבחר פייגלין ואם לא יבחר חזן שעושה קריריה בבכינות ושלא לדבר על כך שאנשים כמו בוים והירשנזון שהם פרלמנטרים מעולים אבל מה לעשות לא יודעים לעשות דילים יכולים להיפלט החוצה כדי להכניס את רוחמה את הקרב הזה הפסדנו מתוך ה-40 ח"כים שצופים לליכוד לפחות 10 לא ראוים להיקרא חכ"ים
 
לא יהיה טוב

לנשים משורין מקום 11 22 32 37 זה אומר שפנינה רוזנבלום(לא להאמין) גילה גמליאל יהיו כנראה בכנסת בואו נקווה שלא יהיה יותר גרוע נבחרת הבלהות שלי- חיים כץ מקבל מקום ריאלי,רוזנבלום,גמליאל,נחמה רונן,עומרי שרון נציג הדרום
 
היום באתי לעבודה מוקדם במיוחד

כפי שאתם רואים- עדיין לפני 7 בבוקר ואני כבר בעבודה, כדי שאוכל לפנות היום 4 שעות לטובת העניין אחה"צ. חברה, בואו נהיה אופטימיים, בפוליטיקה כבר קרו ניסים, אולי בכל זאת תהיה נבחרת טובה, בע"ה.
 
כרגע ספרו לי במשרד שדוחים את הפר

את הפריימריס. יא ווראדי- איזה קטע... הרגע נכנסה אחת מעורכות הדין הבכירות והודיעה שחנה אבנור החליטה לעצור את הבחירות... יש שופטים בירושלים... (וגם בת"א)
 
למעלה