חברי המנוסים -זקוקה לנסיונכם
מעבד המזון שלי והמקסר, שווק חיים. על מה אתם ממליצים? איזה סוג, פירמה, דגם וכו`.. כמו שאתם יודעים זה לא משהו שקונים כל יום, אז אם כבר שיהיה הכי טוב שיכול להיות, וגם שיתאפשר כלכלית, כי רוטשילד להזכירכם אני לא... אז מה המלצתכם?