חברים תפקחו כבר את העיניים......

חרוז

New member
חברים תפקחו כבר את העיניים......

חברות וחברים !!! לאחרונה השתדלתי לצמצם את פעילותי בפורום להרגעת הרוחות, ע``מ שיהיה שקט לחברים, הרי לא מעט פנו אלי וביקשו להבליג ולא לרדת לרמה. אכן כך עשיתי, לפני כן כתבתי חיבור בשם ``אהבת חינם`` ופרטתי את דעתי על מלחמות היהודים, מעניין אף אחד לא הגיב, התקשרו אלי אנשים טלפונית הזדהו עם ההודעה, אך נפל עליהם פחד התגובה בפורום, אנשים פנו אלי בצט בפרטי, והזדהו אך טוענים שאינם מעונינים להגיב בפורום אחרי מה שקורה כאן. בקיצור: יש כאן טרור אנשים פוחדים להגיב או שאנשים מוצאים את האווירה הנכונה בכלל להתבטא. יש כאן שלושה ארבעה שעושים פוצינו קוציניו אחד לשני וכל האחרים הולכים לאיבוד. גם גבי (אחד המואשמים שגורם למלחמות בפורום) לא הגיב כמעט שבוע. וראו זה פלא שני ``הפושעים`` חרוז וגבי, לא כותבים ולא מגיבים מאום בפורום, והפורום מלא בדברי שיטנה דברי לעג וקלס, התרברבות, הודעות תמיכה. ואתם למה זה קורה ``חוק הג`ונגל`` יש כאלה שסוברים שאם אתה לא מגיב אז אתה חלש ואם אתה חלש, אז אנחנו נתנפל עליך ונאכל כל פירור מגופך הדל. אז תפתחו את העיניים חברים? מי גורם כאן למלחמות. מי גורם לאווירה לא טובה? תקראו את השמות ותחליטו? תיכנסו למטה לכל אחד מהחברים ותקראו את הודעתיו, ותשקללו? אז תדעו לכם חברים שאני ממש בבעיה רצינית: אם אני מגיב זה גום למלחמה. אם אני שותק - סימן שאני מסכים לדברי הבלע והדברים מתפרשים כחולשה. יש מישהו/היא עם ראש על הכתפיים אובייקטיבי שיכול להציע הצעה חכמה, בבקשה אני מוכן לשמוע, ומבטיח לקיים אם ההצעה אכן תהיה חכמה ונבונה. בברכה (*** חרוז ***)
 
למעלה