חברים קראתם ב7 ימים את הכתבה

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
חברים קראתם ב7 ימים את הכתבה

חברים קראתם ב7 ימים את הכתבה
על רכבת ישראל.? ?? במחשבה שנייה אני מוותר על הנסיעות בה מבטיח לסרוק את הכתבה ולהעלות אותה.. מעוניינים?
 

elians

New member
מעוניינים ? מישהו

חברים קראתם ב7 ימים את הכתבה
על רכבת ישראל.? ?? במחשבה שנייה אני מוותר על הנסיעות בה מבטיח לסרוק את הכתבה ולהעלות אותה.. מעוניינים?
מעוניינים ? מישהו
לפני שאני מפרמט את המחשב וחוזר רק בערב לפה...
 

fireman

New member
אם תציץ בשני העמודים הראשיים

מעוניינים ? מישהו
לפני שאני מפרמט את המחשב וחוזר רק בערב לפה...
אם תציץ בשני העמודים הראשיים
של הפורום תראה שהיה דיון מאוד ארוך בנושא בכל מקרה נשמח אם תסרוק את הכתבה, יש כאן כמה שביקשו
 

elians

New member
אוקיי ... אני אסרוק ואעלה לפה

אם תציץ בשני העמודים הראשיים
של הפורום תראה שהיה דיון מאוד ארוך בנושא בכל מקרה נשמח אם תסרוק את הכתבה, יש כאן כמה שביקשו
אוקיי ... אני אסרוק ואעלה לפה
את הכתבה כולה...
 
אבל סרוק בשלמות, כולל השוליים של

אוקיי ... אני אסרוק ואעלה לפה
את הכתבה כולה...
אבל סרוק בשלמות, כולל השוליים של
העמודים ומספרי העמודים. אנא סרוק גם את כל עמוד השער. אם זה לא מתאפשר לך, אני אבצע רפרודוקציות עם עדשת מיקרו מיוחדת ואפרסם את הכתבה בסוף השבוע הבא.
 

elians

New member
אל תדאג אסרוק הכל ...

אבל סרוק בשלמות, כולל השוליים של
העמודים ומספרי העמודים. אנא סרוק גם את כל עמוד השער. אם זה לא מתאפשר לך, אני אבצע רפרודוקציות עם עדשת מיקרו מיוחדת ואפרסם את הכתבה בסוף השבוע הבא.
אל תדאג אסרוק הכל ...
הלילה אעשה את זה
 

elians

New member
סרקתי עד כמה שיכולתי

אבל סרוק בשלמות, כולל השוליים של
העמודים ומספרי העמודים. אנא סרוק גם את כל עמוד השער. אם זה לא מתאפשר לך, אני אבצע רפרודוקציות עם עדשת מיקרו מיוחדת ואפרסם את הכתבה בסוף השבוע הבא.
סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
 

elians

New member
חלק מספר 4' 5' 6'

סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
חלק מספר 4' 5' 6'
זה נסרק בשיטת 2 סריקות לדף עיתון אחד מפני שהעיתון גדול יותר מהסורק.
 

elians

New member
תמונה 7' 8' 9'

סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
תמונה 7' 8' 9'
 

elians

New member
תמונה 10' 11' 12'

סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
תמונה 10' 11' 12'
3 חלקים אחרונים ...
 

ארזS

New member
בעייה...

סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
בעייה...
אמנם קראתי את הכתבה בעיתון אבל רציתי לראות איך זה נראה בסריקה שלך. ומה קורה? אי אפשר לראות את זה כי כנראה היתה התנפלות רבתי על השרת הזה שעליו שמת את הסריקות ועכשיו צריכים להמתין 12 שעות לשיחרור...
 

ארזS

New member
הנה

בעייה...
אמנם קראתי את הכתבה בעיתון אבל רציתי לראות איך זה נראה בסריקה שלך. ומה קורה? אי אפשר לראות את זה כי כנראה היתה התנפלות רבתי על השרת הזה שעליו שמת את הסריקות ועכשיו צריכים להמתין 12 שעות לשיחרור...
הנה
זאת ההודעה שרואים שם : Bandwidth quota has been exceeded. The web site would work again after 12 hours. Members are given an initial bandwidth quota of 1000 MB monthly. We offer our members unlimited bandwidth. Unlimited bandwidth is granted to sites that are not used primarily for storage, image-only sites, and hotlinking. To request unlimited bandwidth please contact technical support with your web site URL. Unlimited bandwidth is given under the complete discretion of technical support.
 

elians

New member
והנה לינק על השרת הפרטי שלי

הנה
זאת ההודעה שרואים שם : Bandwidth quota has been exceeded. The web site would work again after 12 hours. Members are given an initial bandwidth quota of 1000 MB monthly. We offer our members unlimited bandwidth. Unlimited bandwidth is granted to sites that are not used primarily for storage, image-only sites, and hotlinking. To request unlimited bandwidth please contact technical support with your web site URL. Unlimited bandwidth is given under the complete discretion of technical support.
והנה לינק על השרת הפרטי שלי
4.7 MB קובץ ZIP ושלל ההאקרים... השרת מאבוטח וכתובת האיי פי שלכם נשמרת אצלי אז אל תנסו אפילו לפגוע בסרבר
 

elians

New member
מי שרוצה את זה כחבילה אחת

בעייה...
אמנם קראתי את הכתבה בעיתון אבל רציתי לראות איך זה נראה בסריקה שלך. ומה קורה? אי אפשר לראות את זה כי כנראה היתה התנפלות רבתי על השרת הזה שעליו שמת את הסריקות ועכשיו צריכים להמתין 12 שעות לשיחרור...
מי שרוצה את זה כחבילה אחת
שייצור קשר בדואר [email protected] אן אייסיקיו 86196139 או מסנגר [email protected]
 

ארזS

New member
קראתי. בטח שקראתי

חברים קראתם ב7 ימים את הכתבה
על רכבת ישראל.? ?? במחשבה שנייה אני מוותר על הנסיעות בה מבטיח לסרוק את הכתבה ולהעלות אותה.. מעוניינים?
קראתי. בטח שקראתי
וזה די מפחיד מה שקראתי. קשה לי להאמין שאלה סתם האשמות.
 

טוארג

New member
תקראו לי תמים,

זה בטח לא סתם האשמות, אבל
השאלה היא אם אין כאן גם הגזמות.
תקראו לי תמים,
אבל לדעתי הכתבה לא רחוקה מהמציאות. לגבי המינויים המשפחתיים - בעיה אחת. פחות חשובה מהרשלנות, ומהתיאורים של התאונות. ה"כמעט תאונה" שהתרחשה בלוד היא משהו חמור ביותר, וחבל מאוד שזה לא יצא החוצה. בכל מקרה, אני אחשוב פעמיים לפני שאני עולה על רכבת, ואם יש לי אופציה אחרת אני אשתמש באופציה השניה. (מרגע לרגע מתגלות רוב חברות התחבורה הציבורית כחברות דמיקולו, רק פרייבט ודן. זהו.)
 

טוארג

New member
ואני לא יודע מה לגבי האחרים,

תקראו לי תמים,
אבל לדעתי הכתבה לא רחוקה מהמציאות. לגבי המינויים המשפחתיים - בעיה אחת. פחות חשובה מהרשלנות, ומהתיאורים של התאונות. ה"כמעט תאונה" שהתרחשה בלוד היא משהו חמור ביותר, וחבל מאוד שזה לא יצא החוצה. בכל מקרה, אני אחשוב פעמיים לפני שאני עולה על רכבת, ואם יש לי אופציה אחרת אני אשתמש באופציה השניה. (מרגע לרגע מתגלות רוב חברות התחבורה הציבורית כחברות דמיקולו, רק פרייבט ודן. זהו.)
ואני לא יודע מה לגבי האחרים,
אני קיבלתי החלטה להגיע לכפר המוזיקה עם הפרייבט. Sorry!
 
הרוב הגזמות מרושעות. אני מכיר היטב

זה בטח לא סתם האשמות, אבל
השאלה היא אם אין כאן גם הגזמות.
הרוב הגזמות מרושעות. אני מכיר היטב
את כל המקרים ומקרים אחרים: אני קובע בנחרצות: רוב הכתבה מצוצה מהאצבע ומהווה סגירת חשבונות אישיים. גם בתל-נגילה וגם בחותרים לא היתה סכנת התנגשות עם רכבות ממול. בתחילה הבנתי שהרכבת בתל-נגילה מסוכנת אך למחרת היום, הבנתי דברים חדשים והכנסת הרכבת שם לאוטם היתה מיותרת כי בהמשך יש עליה והרכבת שהיתה במהירות 50 קמ"ש היתה עוצרת לבד גם בלי נזק. פשוט ביותר. בחותרים, כאשר הנהג נטש, היתה הרכבת במילא עוצרת על המגנט הקרוב והרכבת שממול בכלל לא היתה על אותה מסילה ורחוקה 5 ק"מ דרומה, כך שגם במקרה זה, למעשה לא היתה שום סכנה. הולכים ומנפחים וחבל. הכתבה מעודדת שימוש כבישי. אולי יבואנים של כלי-רכב יזמו אותה ??? אין לי מושג אך העובדות המתוארות בכתבה - ברובן שגויות. יום טוב. אני עף לעבודה. שלך, אביתר.
 
אופיינית לעיתונים - איבדו פרופורציה

הרוב הגזמות מרושעות. אני מכיר היטב
את כל המקרים ומקרים אחרים: אני קובע בנחרצות: רוב הכתבה מצוצה מהאצבע ומהווה סגירת חשבונות אישיים. גם בתל-נגילה וגם בחותרים לא היתה סכנת התנגשות עם רכבות ממול. בתחילה הבנתי שהרכבת בתל-נגילה מסוכנת אך למחרת היום, הבנתי דברים חדשים והכנסת הרכבת שם לאוטם היתה מיותרת כי בהמשך יש עליה והרכבת שהיתה במהירות 50 קמ"ש היתה עוצרת לבד גם בלי נזק. פשוט ביותר. בחותרים, כאשר הנהג נטש, היתה הרכבת במילא עוצרת על המגנט הקרוב והרכבת שממול בכלל לא היתה על אותה מסילה ורחוקה 5 ק"מ דרומה, כך שגם במקרה זה, למעשה לא היתה שום סכנה. הולכים ומנפחים וחבל. הכתבה מעודדת שימוש כבישי. אולי יבואנים של כלי-רכב יזמו אותה ??? אין לי מושג אך העובדות המתוארות בכתבה - ברובן שגויות. יום טוב. אני עף לעבודה. שלך, אביתר.
אופיינית לעיתונים - איבדו פרופורציה
נכון, צריך לחקור בצורה מקצועית את המקרים שתוארו כל-כך בססגוניות, וגם ליישם מסקנות החקירות בצורה תקינה מבחינה ציבורית. צריך לשפר את הפיקוח - גם על חברות האוטובוסים. אבל תסתכלו לרגע על ה"רקורד": איפה קורות יותר תאונות - בכבישים, או במסילות? אין שום ספק שמטבע הדברים הרכבת מהווה אמצעי תחבורה הרבה יותר בטוח מאוטובוסים, שלא לדבר על פרייבטים... אגב, בענין המחסום המקולקל - האם כל האחראיות צריכה ליפול על נהג הרכבת? אם ידוע שהמחסום מקולקל, דבר ראשון מציבים שלטי אזהרה בכבישים המגיעים למפגש, ומודיעים למשטרה, לא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה