מעוניינים ? מישהוחברים קראתם ב7 ימים את הכתבה
על רכבת ישראל.? ?? במחשבה שנייה אני מוותר על הנסיעות בה מבטיח לסרוק את הכתבה ולהעלות אותה.. מעוניינים?
אם תציץ בשני העמודים הראשייםמעוניינים ? מישהו
לפני שאני מפרמט את המחשב וחוזר רק בערב לפה...
אוקיי ... אני אסרוק ואעלה לפהאם תציץ בשני העמודים הראשיים
של הפורום תראה שהיה דיון מאוד ארוך בנושא בכל מקרה נשמח אם תסרוק את הכתבה, יש כאן כמה שביקשו
אבל סרוק בשלמות, כולל השוליים שלאוקיי ... אני אסרוק ואעלה לפה
את הכתבה כולה...
אל תדאג אסרוק הכל ...אבל סרוק בשלמות, כולל השוליים של
העמודים ומספרי העמודים. אנא סרוק גם את כל עמוד השער. אם זה לא מתאפשר לך, אני אבצע רפרודוקציות עם עדשת מיקרו מיוחדת ואפרסם את הכתבה בסוף השבוע הבא.
סרקתי עד כמה שיכולתיאבל סרוק בשלמות, כולל השוליים של
העמודים ומספרי העמודים. אנא סרוק גם את כל עמוד השער. אם זה לא מתאפשר לך, אני אבצע רפרודוקציות עם עדשת מיקרו מיוחדת ואפרסם את הכתבה בסוף השבוע הבא.
חלק מספר 4' 5' 6'סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
תמונה 7' 8' 9'סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
תמונה 10' 11' 12'סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
בעייה...סרקתי עד כמה שיכולתי
אך לא יכולתי להעלות את זה לפה מפאת הגודל.. לכן העלתי לשרת אחר וצרפתי לינק... ההורדה לא תתבצע על לחיצה על הלינק אלא על לחיצת לחצן ימני בעכבר ושמירת יעד בשם והורדת התמונה למחשב. כל תמונה נעה בין 250 KB ל500 KB... לינקים ראשונים 3
הנהבעייה...
אמנם קראתי את הכתבה בעיתון אבל רציתי לראות איך זה נראה בסריקה שלך. ומה קורה? אי אפשר לראות את זה כי כנראה היתה התנפלות רבתי על השרת הזה שעליו שמת את הסריקות ועכשיו צריכים להמתין 12 שעות לשיחרור...
והנה לינק על השרת הפרטי שליהנה
זאת ההודעה שרואים שם : Bandwidth quota has been exceeded. The web site would work again after 12 hours. Members are given an initial bandwidth quota of 1000 MB monthly. We offer our members unlimited bandwidth. Unlimited bandwidth is granted to sites that are not used primarily for storage, image-only sites, and hotlinking. To request unlimited bandwidth please contact technical support with your web site URL. Unlimited bandwidth is given under the complete discretion of technical support.
מי שרוצה את זה כחבילה אחתבעייה...
אמנם קראתי את הכתבה בעיתון אבל רציתי לראות איך זה נראה בסריקה שלך. ומה קורה? אי אפשר לראות את זה כי כנראה היתה התנפלות רבתי על השרת הזה שעליו שמת את הסריקות ועכשיו צריכים להמתין 12 שעות לשיחרור...
קראתי. בטח שקראתיחברים קראתם ב7 ימים את הכתבה
על רכבת ישראל.? ?? במחשבה שנייה אני מוותר על הנסיעות בה מבטיח לסרוק את הכתבה ולהעלות אותה.. מעוניינים?
זה בטח לא סתם האשמות, אבלקראתי. בטח שקראתי
וזה די מפחיד מה שקראתי. קשה לי להאמין שאלה סתם האשמות.
תקראו לי תמים,זה בטח לא סתם האשמות, אבל
השאלה היא אם אין כאן גם הגזמות.
ואני לא יודע מה לגבי האחרים,תקראו לי תמים,
אבל לדעתי הכתבה לא רחוקה מהמציאות. לגבי המינויים המשפחתיים - בעיה אחת. פחות חשובה מהרשלנות, ומהתיאורים של התאונות. ה"כמעט תאונה" שהתרחשה בלוד היא משהו חמור ביותר, וחבל מאוד שזה לא יצא החוצה. בכל מקרה, אני אחשוב פעמיים לפני שאני עולה על רכבת, ואם יש לי אופציה אחרת אני אשתמש באופציה השניה. (מרגע לרגע מתגלות רוב חברות התחבורה הציבורית כחברות דמיקולו, רק פרייבט ודן. זהו.)
הרוב הגזמות מרושעות. אני מכיר היטבזה בטח לא סתם האשמות, אבל
השאלה היא אם אין כאן גם הגזמות.
אופיינית לעיתונים - איבדו פרופורציההרוב הגזמות מרושעות. אני מכיר היטב
את כל המקרים ומקרים אחרים: אני קובע בנחרצות: רוב הכתבה מצוצה מהאצבע ומהווה סגירת חשבונות אישיים. גם בתל-נגילה וגם בחותרים לא היתה סכנת התנגשות עם רכבות ממול. בתחילה הבנתי שהרכבת בתל-נגילה מסוכנת אך למחרת היום, הבנתי דברים חדשים והכנסת הרכבת שם לאוטם היתה מיותרת כי בהמשך יש עליה והרכבת שהיתה במהירות 50 קמ"ש היתה עוצרת לבד גם בלי נזק. פשוט ביותר. בחותרים, כאשר הנהג נטש, היתה הרכבת במילא עוצרת על המגנט הקרוב והרכבת שממול בכלל לא היתה על אותה מסילה ורחוקה 5 ק"מ דרומה, כך שגם במקרה זה, למעשה לא היתה שום סכנה. הולכים ומנפחים וחבל. הכתבה מעודדת שימוש כבישי. אולי יבואנים של כלי-רכב יזמו אותה ??? אין לי מושג אך העובדות המתוארות בכתבה - ברובן שגויות. יום טוב. אני עף לעבודה. שלך, אביתר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.