חברים,עכשיו ברצינות.

בתש1

New member
חברים,עכשיו ברצינות.

אני רוצה לגדל כלב בדירתי.. אז כל מי שיש לו כלב או שגידל כלב פעם בחייו ,ויכול להסביר לי בפרוטרוט מה דורש גידול כלב חוץ מלעשות איתו סיבוב יומי..אשמח לקבל פרטים. נ.ב אני רצינית עם זה.
 

מובחרת

New member
תקופה, גידלתי כלב

על שתיים. זה גם נקרא? עיצה שלי: תירי בו מלכתחילה.
 
גם כלבה וגם חתול. שניהם נמרים

ומחר לכשאתפנה אתן תשובה מפורטת, אגב יש הרבה אתרים טובים (אולי מחר אעניק לינקים) בינתיים כמה שאלות: כבר יש כלב? אם כן: בן כמה? מאיזה סוג? אם לא: מאיפה את מתכוונת להביא את הכלב? (ושוב: בן כמה, מאיזה סוג) איפה את גרה (קרקע, קומות, כמה חדרים) כמה כסף יש לך להוציא עליו?
 

בתש1

New member
זהו שחלק ממשה שאני רוצה לברר

כמה עולה להחזיק כלב..אין לי עדיין ,אני מבררת עולויות וזמן השקעה...
 
זה די כאב ראש.

בעיני, עדיפה חברת יצורים שיודעים לא להשתין על השטיח (בני אדם למשל). זה דורש הרבה מאוד יחס. חיסונים,+טיפולים במידת הצורך. לשים לו אוכל מים ולדאוג שזה יהיה נקי. זה לא סיבוב יומי, אלא שלושה. העיקר הוא, שהוא צריך המון יחס, ולא תמיד יש חשק ומצברוח לתת, ואם לא נותנים לו אז הוא די מסכן. וחוץ מזה, זה סיפור לקפוץ לחו"ל כשרוצים.
 

בתש1

New member
"זה סיפור לקפוץ לחו"ל כשרוצים"

תכלס זה שיקול, לא חשבתי על זה,בקייץ אני מתכננת קפיצה לתיאלנד.. אם כי אפשר להביא לחברים לשמור.
 
לא חשבת על זה??

כלב דורש טיפול כל הזמן, צריך להוציא אותו לפיפי לפחות פעמיים ביום ולדאוג לו לחברה, הוא לא יכול להשאר בבית יום אחד לבד שלא לדבר על תקופה. כדאי שתחשבי שוב על כל העניין לפני שאת לוקחת אחד. וכמו שאמרו כאן לפניי כדאי גם שתכנסי לפורום כלבים בשביל שיהיה לך מושג ברור יותר למה את נכנסת.
 
מעשה שהיה ../images/Emo107.gif

עדיף תקני לך טמאגוצ'י ותחברי אותו לאיזה ערמת פרווה משטריימל מרוטש. הוא לא חולה הוא לא יחשוב אף לא לרגע שהוא צריך ללעוס לך את הנעליים זה הרבה יותר זול זה לא עושה פיפי אם נוסעים לחו"ל לא צריך להעמיס את התסבוכים שלך על החברים האומללים (מישהו יכול לסרב?) וגם אם תבעטי בו כל היום הוא לא יחרבן לך מול הדלת ומעשה שהיה באחי הי"ו שהיה אוהב כלבים ידוע, וכשהיה מאחר לשוב לביתו היו הכלבים מחרבנים על סף דלתו. זאת ועוד, כשהיה מקיים בו "חושך שבטו שונא בנו" היה משתן בו בזמן, ולא הועיל לו 9000$ (וזה אמיתי) שהשקיע בכלב, בסופו של יום הגיע לתיקונו ונפח נשמתו, ובזה סיכם עלותו הכוללת ב12,450$ (
) כולל דיספוסל. אפשר לקנות בסכום הזה במקום: דיפנדר 90 קילו של קוקאין טהור מראת צד של בנטלי 12 תוכים מקללים, וכשכל הערימה מקללת סימולטנית את חמותך, זה שווה הרבה יותר מ12,000$ או טלויזית פלזמה של 100 אינצ' ושומר נפשו ירחק אלוהי הכביש תמה על בני האדם הקונים צרות בכסף! ואם כבר צרות, אז קנו תעודות סל סיניות, או אולי איזה שלד בורסאי. אבל כלב
 
כמה עצות...

1.כמו שכבר כתבו צריך להתייחס הרבה לכלב 2.אפשר להשיג אחלה כלבים באימוץ מ``צער בעלי חיים``3.תחשבי טוב טוב על נושא הוצאת הכלב לטיול פעם ביום(מינימום!)וגם על השכנים שלך(אם יש..)4.רוב הכלבים לא משתינים ומחרבנים בכל מקום אלא במקום מסוים שתייעדי להם.. בהצלחה!!!(ד.א יש אצלי בחווה גורה בת כמעט חצי שנה אבל לא ממש מאולפת אז אם תרצי תקבלי..)
 
גידלתי כלבים. ההחלטה

איזה כלב לקחת הביתה תלויה בהרבה שיקולים. אם את לוקחת גור את צריכה לקחת בחשבון תקופת חינוך לצרכים, חינוך להשתלבות בבית וחיסונים. צריך להוריד גור לטיולים כל כמה זמן כדי שיתרגל וצריך סבלנות בתקופה הראשונה עד שהוא מחונך. רצוי לקחת את הכלב ליותר מטיול יומי כאשר הוא צעיר. אופי הכלב תלוי בגזע שלו או בשילוב הגזעים שלו אם הוא מעורב. סמויאד וכלבי השפיץ הם יפים אבל ידועים כעקשניים וכדי לחנך אותם צריך ידע. לחלק מהכלבים יש פרווה נשירה שצריך לסרק ולנקות את הבית ממנה. לפעמים כדאי לבחור בהתחלה כלב מבוגר יותר כי הוא מאולף ומחונך. אם מאמצים גור צריך לבדוק מה יהיה גודלו המשוער ואם הוא שייך לכלבים שדורשים הרבה הוצאת אנרגיה בחוץ. אני מציעה לאמץ ולהציל חיים של כלב בעת ובעונה אחת. אפשר לעשות סיבוב בכלביות ואפשר להכנס לפורום האימוץ. ראיתי שיש גורות לברדור, גורות פינצר, כלב קולי יפהפה ומאולף והרבה כלבים אחרים. בשרשור האימוץ היה סמויאד שנחטף. הם יפים אבל עקשניים ולא מתאימים לכל אחד. אל תתפתי לכלב יפה אבל קשה לחינוך למתחילה. כל כלב שנלקח מצער בע"ח ת"א הוא הצלת חיים של הכלב. אני לא מפרטת. מי שיודע מבין.
 
האחרונה היא סאלוקי ולכן לא ממליצה

סאלוקי זקוקים להרבה הוצאת אנרגיה ולכן אני לא בטוחה בקשר לכלב ראשון.
 
במחשבה שניה-כל עוד קשה לך כספית

ואת רוצה לצאת לחו"ל להרבה זמן אני לא ממליצה על כלב. יש עלויות של חיסונים ולפעמים הכלב חולה באופן לא צפוי, לפעמים צריך יעוץ של מאלף כלבים ובקיץ את רוצה לצאת לחו"ל לתקופה ארוכה. חכי עד שתתבססי ותוכלי לתת לכלב תנאים. מצאתי לך קישור איך מגדלים כלבים שכתבה ווטרינרית.
 

hafraapsichotit

New member
אחריות

להבין שמקומו הטבעי בחוץ- ולכן קודם כל תבדקי אם מתאים לך לגדל כלב. שלא יהיה סתם כל היום לבד כלוא בבית רק בגלל שלך מתחשק לחזור בערב למישו. במידה ולקחת על עצמך- לעשות את זה כמו שצריך: טיפולים, חיסונים, עיקור/סירוס, אוכל.. תתכונני ל.. קום יותר מוקדם כדי להוציא את המיועד לטיול. לנביחות באמצע הלילה, טונות של שערות בבית, להתחיל לנקות פיפי וקקי מהרצפה (נכון שצריך להמציא חיתולים לכלבים?) ולהעיף כל דבר הריס גבוה גבוה למעלה. בהצלחה!
 
כלב מי שלא מגדל כלב...

יש לי כלב הידוע בכינויו "קלינטון" כידוע לכולם... מה שהוא דורש חוץ מכמה סיבובים יומיים ואיסוף על בסיס יומי (או שעתי) של שערותיו, וחיסונים מפעם לפעם, וקניית אביזרים להפגת שיעמומו, אוכל, טיפולים נגד קרציות, וכו' וכו', חוץ מכל הנ"ל אינו דורש כלום.... והיות שאת רצינית עם זה. אז הנה ברצינות: עדיף שתמצאי לך כלב -אדם, (רובינו כאלה)- את הסיבובים היומיים הוא יעשה לבד, את שערותיו הוא ימרוט בעצמו (במידה ותתני לו סיבה), אביזרים להפגת שיעמום שהוא קונה לבד כנראה הוא לא יספר לך, טיפול נגד קרציות זה לא יעזור לו... וחוץ מזה הוא ידרוש רק דבר אחד.... לכי תגדלי "חבר או בעל" בדירתך וישכון השלום בביתך....
 
רצינית? זובי רצינית!

תחזיקי כלב ליותר מחודש ואני העבד הפרטי שלך, כולל הכל. כן, גם מסז'ים.
 

בתש1

New member
חבל שאתה ככה מזלזל ברצינות שלי

במידה וכן, אני לא אותר לך..תצטרך למצוא איזה מקום במרכז על מנת שתוכל ליישם את ההבטחה..ותעשה קורס מסז'..
 
למעלה