חברים , מחקתי די הרבה בשעה האחרונה

Yali 17

New member
עם **....אגב

אני חושבת שזה הזמן שלך לפרוש ( כנפיים....ולעוף ).
 
יפה גאיוס

שאיפתך לפורום פתוח לכל מובנת. ולמען הרייטינג, גם עידודך זירות אגרוף כאן מדי פעם מובן. אבל לא יתכן שכל יומיים יגיע לכאן איזה ילד מוכה שחין חדש וימלא את הפורום עד גדותיו בביטויי זירמה ומשכב זבים שלקח מבית הוריו. אין לך חוצפה ומעשה סדום גדול מזה, להגיע לפורום קיים וותיק ולהפכו לבית מרזח. אני אומר לא ייתכן, למרות שלענינו הדבר קורה שוב ושוב. אף איני יודע אם יש אמצעי טכני שיכול למנוע זאת כי הרי תמיד הוא יכול לחזור עם ניק אחר. אבל היה ראוי מצדך גאיוס, שתפעל בנידון. תן לו לפחות להזיע ביצירת ניקים חדשים. או אולי קיימות דרכי חסימה מתוחכמות יותר מברמת הניק. כי אם לא תעשה זאת, תשאר כאן באמת רק עם בית מרזח וכאלה יש רבים. ואת השרץ ג'ון מריק שביצע את האאוטינג, ראה להרחיק לצמיתות, ואת פרטיו יש למסור לגלעד וילף, בין אם הוא גוברנור או לא, למען ישבור את שיניו בדין.
 

v4546ggdg

New member
תיקון טעות:

מי שחשף לראשונה את הפרטים בפורום הוא התולעת1(ג'ון מריק רק העתיק את רוב הפרטים שהתולעת1 כתב). התולעת1 אמר שאפשר להפיל עליו את כל התיק(גוברנור יודע את זהותו של התולעת). הוא אומר שאם גוברנור יתבע אותו זו תהיה הזדמנות טובה שלו להגיד את כל הדברים הפליליים שגוברנור עשה בפורומים(שכוללים התחזויות ואאוטינגים יותר חמורים מהאאוטניג של התולעת, שכל מה שהוא עשה זה להעתיק פרטים של גולש אחד שהזדהה בפורום אחר מרצונו החופשי והיה חשד שזה גוברנור).
 
זה לא משנה

לא ראיתי מה פרסם התולעת1. היום היתה כאן הודעה, שבנתיים נמחקה, של ג'ון מריק, שפרסם פרטים של אדם בשם וילף, מקום עבודתו ומספרי טלפונים וקרא להטרידו טלפונית.
 

גאיוס

New member
מריק נחסם מטעמי אאוטינג. אתיר חסימה

אם יתחייב בפני לא לחזור על מעשהו.
 

v4546ggdg

New member
בעיקרון, כל הפרטים שג'ון מריק הביא

לקוחים מתוך גלויים באינטרנט, ולכן אין כאן עבירה על החוק. אין איסור להגיד על מישהו שהוא מישהו אחר. למשל, אם גוברנור קרא למשתמש אלמוני בשם "ה מ ע ת י ק "- "דניאל בלס" זה לא אאוטינג. גוברנור חשד ש"ה מ ע ת י ק" הוא גולש שחשף את פרטיו מרצונו(דניאל בלס) וקרא לו בשם של הגולש ההוא. ג'ון מריק חשד ש-Governor הוא גולש שחשף את פרטיו מרצונו(גלעד ווילף) וקרא לו בשם הזה. לדעתי הדבר הבעיתי בהודעה של מריק(שבגללו הוא גם נחסם) היה פרסום מוגזם של פרטים אישיים וקריאה להטריד אותו בחיים האמיתיים(למרות שבעקרון, גם הפרטים האלה לקוחים מתוך מקורות גלויים באינטרנט שנכתבו על ידי אותו גולש שהזדהה פעם באחד הפורומים, ולכן אי אפשר לתבוע אותו על זה)
 

גאיוס

New member
די באיזכור שם אמיתי כדי להיות מאשם

באאוטינג. גם ליקוט חרוץ של אינפורמציה גלוייה במקום זה או אחר איננו מכשיר עבירת אאוטינג בפורום זה.
 

v4546ggdg

New member
אני מסכים שהצגת אינפורמציה כמו

מספרי טלפון וכד' מצדיקה חסימה, אפילו אם האינפורמציה לקוחה ממקור גלוי ולכן אינה עבירה על החוק, אבל לקרוא למישהו בשם של מישהו אחר שהזדהה בפורומים זה אאוטינג? הנה כמה דוגמאות למקרים דומים: Governor חושף את זהותו של ה מ ע ת י ק Claudius Augustus חושף את זהותו של Btvs69 טלמון סילבר חושף את זהותו של דג מבקש תיקון אני בטוח שתסכים שההודעות האלה הן לא אאוטינג כי הם בסך הכל קראו למתשמש אלמוני בשם של משתמש שחשף את זהותו מרצונו בפורומים. זה גם מה שג'ון מריק עשה: הוא קרא לגוברנור בשם של מישהו שחשף את זהותו מרצונו בפורומים. בקיצור, אם אתה חוסם אנשים על הצגת פרטים מיותרים כמו שג'ון מריק עשה אז זה בסדר, אבל אתה חוסם רק כי מישהו קורא למשתמש אלמוני בשם של משתמש אחר שהזדהה בפורומים, תצטרך לחסום גם את Governor, Claudius Augustus וטלמון סילבר.
 

trre646464

New member
צריך שהמנהל יעמוד על המשמר

ויחסום מייד כל ניק שמתחיל להראות את אותם סימני טרוליות שהראה הניק האחרון שנחסם. ככה נפטרו מכהן גדול בשאר הפורומים שבהם הוא הטריד, אבל כאן עם גאיוס אין הרבה למה לקוות.
 

Governor

New member
אני מציע למנהל הפורום לשקול ברצינות

ישום posting מותנה, לכל משתמש שנרשם החל ממארס 2005 (ולהלן, `המשתמש`) Posting מותנה הוא אמצעי בולם הצפה שראיתי בעבר במספר פורומים ולפיו הודעה אינה מתפרסמת מיד, אלא רק לאחר שמנהל הפורום בחן אותה, ומצאה ראויה. רק לאחר שהמשתמש שלח מספר הודעות תואמות-תקנון, מסיר מנהל הפורום ממנו את ה- posting המותנה Posting מותנה יפחית מידית את כמות ה- noise והזבל, שמטרתם אחת - שתוק הפורום לא קשה לנחש מיהם המעונינים בשתוק הפורום. בשתוק הפורום מעונינים החרדים הפאגאנים הקטנים, הנוכחים לדעת, בעינים קמות מאימה, ובדם הנקרש בעורקים מזועה, כי אמונותיהם חסרות אחיזה במציאות, אינן נתנות להוכחה, וכי אולי נגזר עליהם להתענות בספקות כל ימיהם מבלי לדעת אל נכון האם חייהם כלים לריק בסגידה מבזה להזיה המצויה אך בתבן אשר בין אזניהם, אם לאו כאמור, אני מציע לשקול posting מותנה ______________________________________________________________
 

גאיוס

New member
צר לי - זה כבד מדי. הצעתי בעבר

לחסום את כל מי ששני אתאיסטים ושני דתיים - מותיקי הפורום - ימליצו.
 
לא דייקת

רוב הציבור הדתי חי את חייו באמונה שלמה ובלב שלם,בשמחה ובאושר. מצד שני תארת את חייו של אדם שאינו שומר תורה ומצוות אך נחסף לאמת בחייו "נגזר עליהם להתענות בספקות כל ימיהם מבלי לדעת אל נכון האם חייהם כלים" הקושי בעשיית צעד ההודאה באמת מביא אותו לספקות וכאב המתבטאים בצורך לחזק את בטחונו בוויכוחים ומציאת חברים הזהים ומסכימים איתו בעמדתו ("לא אמות לבד,גם לא אהיה בגהנום לבד") גם אנחנו יודעי האמת נהנים לראות אותכם כאן,כייף לנו איתכם...:)
 
היי, רק קפצתי לראות מה שלומכם

חג שמח לכולם, אפרופו מחיקות , לא מזמן היה יום השואה ונזכרתי בניק שהיה פה "חרדים לתאי הגזים" , אז קודם כל לזכור ולא לשכוח, ועכשיו השאלה- מי מחק , הנהלת הפורומים או גאיוס? נ.ב. למי שמעוניין, לגבי השירשור שבעבר נפתח על ידי של המת החי- ללא ספק הנהלת הפורומים מחקה. וללא שום צדק. וגאיוס יכול להסכים איתי בעניין זה.
 

trre646464

New member
הפורום התדרדר בשבוע האחרון לאחד

המצבים הקשים ביותר מאז הקמתו, בעקבות טרול בשם 1כהן גדול שמילא את הפורום בקללות וגסויות, ובגלל שגאיוס אמר שהוא לא מתכוון לטפל בטרול הרבה גולשים ניסו לטפל בו בעצמם והמצב נהיה יותר גרוע. היום כמה גולשים התלוננו להנהלת הפורומים וביקשו להחליף מנהל, אז גאיוס התחיל מהר למחוק את כל הזבל מהפורום, ועכשיו הרוב מחוק. את כהן גדול הוא עוד לא חסם אבל הוא חסם את ג'ון מריק כי הוא פרסם בפורום את מספר הטלפון של גוברנור בעבודה, ואמר לגולשים להתקשר אליו כדי להטריד אותו.
 
אתה מת שיחסמו אותי נכון מסטול-דת?

אז אני עוד פה,וגם אם יחסמו אני עדיין יהיה פה עם ניק אחר,הבנת?! במקום זה שמור על הפה שלך ושל החברים שלך נקי,ושלא ידברו פה לאנשים בהתנשאות כאילו כל הידע נמצא רק אצל מי שלקח מנת-יתר של ספרים מלפני אלפי שנים,שנכתבו ע"י רוכבי-גמלים ומנגבי תחת באבנים.
 
למעלה