חברים לילד, חילופי ביביסיטר,וטיולים

36alma

New member
חברים לילד, חילופי ביביסיטר,וטיולים

הי חבר'ה, מה שלומכם? כבר מזמן לא הייתי פה, והחלטתי לקפוץ לביקור. 1. אז למי שלא מכיר, אני אספר, שיש לי ילד בן 6.5, עוד מעט 7, בכיתה א'. הילד שלי, הוא בן יחיד. אנחנו גרים בבית דגן. לבן שלי, יש חברים, ויש בני דודים, הצרה שרובם ככולם ילדים להורים נשואים, וכיון שכך, אני חשה, שהוא מרגיש חריג ביניהם במידה מסויימת, למרות שהוא זרק אולי שתי מילים על זה. ככל שהוא גדל, אני מרגישה שיותר ויותר חסר לו עם להזדהות, על מנת שלא ירגיש חריג. את תחושת החריגות הזו, הוא לוקח איתו, גם כשאני מבקשת ממנו לישון אצל אחי הנשוי, שגר לא רחוק ממני. שלא לדבר על זה, שלי, אין הרבה כסף לביביסיטרים (ויש לי גיסה אחת שממש מרגישה קדושה מעונה כשהבן שלי ישן שם..למרות שהוא ילד טוב, ואהוב מאוד על חבריו והוריהם, אבל זה סיפור אחר). במילים אחרות, חסרים לנו שני דברים: לו- חברים מהרקע שלו, ולי, בעיקר ביביסיטר. אלא מה? חברות, לא ניתן לאלץ בין ילדים. או שהיא מתפתחת, או שלא. הגעתי איתו לא פעם למפגשים בפורום, שנינו, גם אני וגם הוא, חשים בנוח יותר בקבוצות קטנות, הלכנו לאיבוד בפורום הענק, בחלק מהזמן. הלוואי שזה לא היה ככה, אבל זה נובע כנראה מהאופי המסויים שלנו, שלמרות הכל, אנחנו די מופנמים בסופו של יום. וכן, ככה זה. טוב, לא טוב, זה פשוט עניין של אופי. פה ושם הילד התחבר לילדים מהפורום, אבל התדירות הנמוכה שבה ראינו אותם, לא הספיקה על מנת לבסס קשר חברי. אני יכולה לומר, שגם אני הצלחתי לבסס קשר רציף רק עם מעטים בפורום, בעיקר מכיוון שכל אחד גר במקום רחוק ממני, ואין מפגשים מעבר למפגשי הפורום. אם זה בגלל שהילדים לא באותו גיל, אם זה בגלל שגרים רחוק, או בגלל שאני והאמא, עובדות בשעות לא חופפות, ואין זמן להיפגש מעבר למפגשי הפורום. וכאן, אני באמת לא מאשימה, רק מספרת לכם את הדברים כמו שהם, אז אל תתחילו להטיף לי מוסר. המטרה שלי היום, ואני אשמח אם מישהם, ירימו את הכפפה, בעיקר אם יש להם אותן בעיות, למצוא "חברים לצרה", שגם גרים קרוב אלינו, ונוכל לנסות לבנות איתם חברות, ואולי חילופי ביביסיטר, על מנת שנוכל לאפשר הורה להורה, לעשות שברים בשעות הערב, בלי לפשוט את הרגל. לנסות לבסס קשר חברות בין הבנים/בנות, לביניהם, ואם זה יצלח, לעשות "חילופי ביביסיטר". כמובן, שלא בהכרח זה חייב להצליח, כי צריכה להיות כימיה בין הילדים לבינם, וגם בין ההורים לבינם, אבל הייתי רוצה לנסות. אני גם מבינה, שביסוס קשר חברי, יכול לקחת זמן, וגם "חבלי" היכרות, ואני מוכנה לקחת את הזמן הזה. ילך, מה טוב. אז, אני אשמח, אם יש מישהם, עם ילד/ילדה בגיל של בני, שננסה לעשות "שידך" חברות ביניהם. אשמח לקבל מסרים. 2. ואם אנחנו באותו עניין, אנחנו גם חושקים מאוד בחוג, שבו נארגן טיולי מסלול של ממש, סופי שבוע. פעם עם הילדים, ופעם בלי. לא חייב להיות כל שבוע, אבל לפחות פעם בחודש וחצי. יש מעוניינים? אשמח לקבל מסרים. אני, שלחתי את לחמי על פני המים.... מעבר לזה, אני סומכת על כולכם, שאתם חוגגים בשמחת החיים האופינית לחברי הפורום. שיהיה לנו שבוע נעים!
 

d a n i e l s 5

New member
"חברים לצרה"?

טוב נו, ביקשת לא לשפוט אותך....אז אני אשתוק. הרעיון שלך יפה ונכון.....ממליצה לחכות בסבלנות לרשימת התלמידים בכתה, אולי תגלי שיש עוד ילדים מאותו מיגדר כמוך.... מקווה שידוע לך שהילד בוחר את החברים שלו, לא ההורים בוחרים לו את החברים ולכן לא חושבת שבגיל הזה המיגדר הוא מה שחשוב להם. אפשר את כל מה שאת רוצה ליצור גם בחברה זוגית , רק צריך לרצות, ובעיקר לדעת להיפתח לאנשים. אצלנו זה עבד זוגות מעורבים מכל מיני צבעים וצורות. להיות מעורב בקהילה ככה קוראים לזה ולפעמים הכניסה לבי"ס מאפשרת ומקדמת את העירוב. בהצלחה.
 

נדמה לי

New member
זה לא חיב להיות צרה

אם כי את בהחלט מסוגלת ליצר אחת. כל זוג שלישי מתגרש כל ילד רביעי חווה זאת מבפנים. מה שלא מונע מחלק מההורים לגדל ילדיהם מראש, עם תגית.
 

d a n i e l s 5

New member
אני...

בתחשבתי בבקשה שלה.... ואתה.... כתבת את כל מה שאני חושבת בעניין "הצרה".
 
סחתיין ../images/Emo141.gif

גם על האומץ להיחשף וגם על ההגדרה הברורה והבהירה של מה שאת מחפשת. אני חושב שכדאי לך להפריד בין הרצון למצוא בייביסיטר לבין הרצון למצוא חברים בסטטוס שלכם. הסדר בייביסיטר אפשר לעשות גם עם נשואים, לא ? והרי אלה אמורים להיות אנשים שגרים בקרבה גיאוגרפית אליכם.
 

deena

New member
להגיד ברוכה הבאה?../images/Emo3.gif

לא מטיפה מוסר.(ביקשת) אולי צריך לזכור שלכל מטבע יש 2 צדדים והרצון למפגשים וקשר צריך גם לבוא ממך.(בעקביות) אוהבת אותך ושמחה לראות לך שוב.
 

36alma

New member
חבל..

שבמקום לראות על מה אני מצביעה, אנשים בוחרים לנשוך לי את האצבע. כנראה שלצפות שלא ישפטו אותי, היה מוגזם. כנראה, שקשה לאחרים, לראות משם, את מה שאני רואה מפה. ואם מישהו חושב שאני מתייגת את בני, זו דעתו בלבד. ולא דעתי. בינתיים, אני חיה את הסיטואציה הזו כבר כמה שנים, ולא הוא.
 

d a n i e l s 5

New member
חבל.

שבחרת לראות רק את הרע...כי בכל תגובה אני קראת גם הרבה טוב . בכל אחת מהן..... באמת חבל.
 

36alma

New member
אמרת שתכבדי את רצוני ולא תטיפי

מוסר, אך בשתי הפעמים בחרת להטיף מוסר. קשה פשוט להיות אמפטי, ולנסות להבין בלי לשפוט, הא? לא נורא...נדיר למצוא אנשים שנוקטים בגישה השניה. לצערי. ממך לא ציפיתי.
 

מזל חי

New member
הי מתוקה ../images/Emo24.gif

הרבה זמן באמת לא התראנו! וחבל שאת לא גרה באמת קרוב יותר. אהבתי את הגישה ומאחלת לך הצלחה בעקבות השרשור.
 

36alma

New member
תודה דין דין. גם אני שמחה לשמוע ממך

ותודה על הברכה. תכיני את הבגד ים...
 

ת מ ו ש

New member
ברוכה השווה ..

אחלה רעיון!! באופן אישי עדיין נהנת ממפגשי הילדים עם הפורום אגב מזמן לא היה לנו כזה.. השמועות הן שכפר טרומן בפתח
מקווה לפגוש אותך שם
 

36alma

New member
נשיקות לכל המבינים. תמיד ידעתי שאתם

איתי...נשיקות..
 
למעלה